Gå til innhold

Duk til stuebord som ikke ser kjerring ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Catbert skrev (5 minutter siden):

Duk er ut! Kjøp heller et bord som er fint nok i seg selv

ja, kjempelurt, helt til du ødelegger det, fordi du er en trendnisse som ikke tør å bruke et stykke tøy til å beskytte det mot vann og riper.

Anonymkode: 1bbfd...6bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 16.55):

Voksduk ja. Sånn som ser og føles ut som plastikk. Stay classy.

Anonymkode: 4590b...df6

Nå får man voksduker , hvor du ikke ser forskjell på iht tekstil duk. 

Anonymkode: bfba9...268

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja, kjempelurt, helt til du ødelegger det, fordi du er en trendnisse som ikke tør å bruke et stykke tøy til å beskytte det mot vann og riper.

Du er ikke trendnisse om du bruker duk, just sayin…. 😆

Anonymkode: 708cd...60f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Duk generelt er kjerring. 

Anonymkode: edec3...862

På hvilken måte er det «kjerring»??

Anonymkode: 583ad...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg forbinder duk på stuebordet med  90-tallet. Duk på spisebordet kan være pent når bordet er pyntet til fest.

Anonymkode: 8aea0...695

Hva så? 

Anonymkode: 7a04e...924

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2023 den 3.17):

Ensfarget voksduk som den over meg sier. :nikke:

Anonymkode: cba70...7f6

Voksduk er for kjøkkenbordet når man har små barn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trist å følge interiørmoten uten å ha et snev av egne meninger på hva man liker og hva man vil ha. 🐑

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er ikke trendnisse om du bruker duk, just sayin…. 😆

nei, men du er det om du IKKE bruker duk, just sayin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Adrenalina1 skrev (På 9.3.2023 den 10.41):

Hvorfor tror du? Ser kaldt og nakent ut uten. Omtrent på samme måte som noen ikke har gardiner foran vinduene. At noen orker.

Eg brukar duk, men har ikkje gardiner 

Anonymkode: 674d1...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

men hvis du søker på duk på samme nettsted, så ser du at de har et stort utvalg, så det er jo litt komisk: https://royaldesign.no/søk/duk

Uansett har de ikke tatt med den store trenden som kommer, som heter cottage core eller grandma core, og der mangler det ikke på bestemorsduker: https://www.minmote.no/interioer/innredning/a/P45GjR/interioertrender-2023

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Trist å følge interiørmoten uten å ha et snev av egne meninger på hva man liker og hva man vil ha. 🐑

Ville bare poengtere at duk ikke er trendy

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men hvis du søker på duk på samme nettsted, så ser du at de har et stort utvalg, så det er jo litt komisk: https://royaldesign.no/søk/duk

Uansett har de ikke tatt med den store trenden som kommer, som heter cottage core eller grandma core, og der mangler det ikke på bestemorsduker: https://www.minmote.no/interioer/innredning/a/P45GjR/interioertrender-2023

De er kun ment for middagsselskap. Høres ut som ts vil ha duk hele tiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De må selvsagt TILBY duk fordi mange ønsker duk. Men de reklamerer ikke for duk på noen av de trendy bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er kun ment for middagsselskap. Høres ut som ts vil ha duk hele tiden

tviler på at det brede utvalget bordløpere de har, eller dukene som er 90x90 er ment for middagsselskap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tviler på at det brede utvalget bordløpere de har, eller dukene som er 90x90 er ment for middagsselskap

Det er de. Bordløpere er om mulig ENDA mer kjerring enn duk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De må selvsagt TILBY duk fordi mange ønsker duk. Men de reklamerer ikke for duk på noen av de trendy bildene

legg merke til at jeg ikke sier at duk er trendy.

Men det kommer til å bli det, og det er ikke lenge til. Gardiner er i tilbake i trendbildet etter 20 års forvisning, og jeg vedder på at dukene er rett bak.

Men dere som bruker butikkenes egne trendprognoser kommer ikke til å oppdage det før de begynner å style salongbordene på Bolia med duk. Bolia. Jeg tipper dere som argumenterer så hardt mot duker er i midten av 30-årene, og henger igjen i hvite vegger, høyglanskjøkken, men drister dere til en spilevegg. Dere tror det er ut med nude strømper og in med skinny jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

legg merke til at jeg ikke sier at duk er trendy.

Men det kommer til å bli det, og det er ikke lenge til. Gardiner er i tilbake i trendbildet etter 20 års forvisning, og jeg vedder på at dukene er rett bak.

Men dere som bruker butikkenes egne trendprognoser kommer ikke til å oppdage det før de begynner å style salongbordene på Bolia med duk. Bolia. Jeg tipper dere som argumenterer så hardt mot duker er i midten av 30-årene, og henger igjen i hvite vegger, høyglanskjøkken, men drister dere til en spilevegg. Dere tror det er ut med nude strømper og in med skinny jeans.

legger til: Dere tror dere følger med, men dere er midt i flokken, og forstår ikke trenders sykluser, hvor de kommer fra og og når de treffer dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

legger til: Dere tror dere følger med, men dere er midt i flokken, og forstår ikke trenders sykluser, hvor de kommer fra og og når de treffer dere.

Jeg er ikke spesielt opptatt av trender når det gjelder interiør, og prøver å holde en klassisk, tidløs stil. Duker på stuebordet har jeg aldri likt, og vil neppe begynne å like det heller i en alder av 48, og i hvert fall ikke bare fordi det ev. er trendy.

Anonymkode: 8aea0...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den traff! 😳 Men for all del, la ikke meg hindre dere i å kjøpe duk. Jeg synes det er stygt, men ikke fordi det er utrendy. Har bord jeg synes er fine i seg selv og jeg har ikke barn som ødelegger møbler

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...