AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #1 Del Skrevet 9. mars 2023 Om du kunne velge selv hvor i verden du ville gifte dere, hvor ville du giftet deg? Om det ble langhelg ut av det, hva ville du gjort hver dag? Anonymkode: f26ca...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. mars 2023 #2 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg hadde bryllup med band, antrekk til brud og brudgom, fri bar, tre retter, leid lokale og kokk. Så dette må med. Lokasjon: jeg ser for meg at en leier en passe stor båt i noen dager dumper innom en gresk øy drar opp på et utsiktspunkt for vielsen og et lokale ved stranda der en kan sitte ute eller inne etter behov og tusle tilbake til båten når det blir natta. Brudeparet må selvfølgelig ligge på et sted der de våkner for seg selv med fantastisk utsikt og i gang med bryllupsreisen, mens gjestene har dratt videre med båten til avslapping og flyplass, eventuelt et farvel dagen etter bryllupsnatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. mars 2023 #3 Del Skrevet 9. mars 2023 Nå skal vi ha drømmebryllupet, hvor vi gifter oss i en stavkirke og har festen på en fjellgård, men hvis vi ikke hadde valgt det hadde det blitt et slott i Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Team retriever Skrevet 9. mars 2023 #4 Del Skrevet 9. mars 2023 Hmmm dette var enkelt. Jeg ville ha vært på en av de mange flotte strendene i Norge, med grillmat og helt avslappet stemning , hvor gjester hadde på seg det de følte for, og alt bare var sånn.... slapp av og kom som du ønsker og vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #5 Del Skrevet 9. mars 2023 På Flor & Fjære kanskje. https://rodne.no/gruppeturer/flor-og-fjare/ Anonymkode: aa7cf...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 4.32): Om du kunne velge selv hvor i verden du ville gifte dere, hvor ville du giftet deg? Om det ble langhelg ut av det, hva ville du gjort hver dag? Anonymkode: f26ca...da5 Fiji ❤️ Anonymkode: 2dc21...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Del Skrevet 22. mars 2023 I Italia, på en vakker vingård. Anonymkode: fb8b0...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Del Skrevet 22. mars 2023 I Vegas 🥳 Anonymkode: b6f48...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 22. mars 2023 #9 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg vil gifte meg på en paradisøy i Karibia, med sand mellom tærne og en stor fest med deilig mat og drikke. Vi skulle sole oss, bade og ha vill sex hele helgen, og spise massevis av sjømat og tropiske frukter hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg hadde valgt Karibien med hele slekta. 10 dager ferie for alle slik at det lønner seg å ta fri og reise så langt. Anonymkode: 41e11...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. mars 2023 #11 Del Skrevet 23. mars 2023 Ville hatt seremonien i en ruin.. har aldri tenkt på noe sted for selskapet eller hvem som skulle vært med.. minst mulig folk.. men så har jeg ingen planer om å gifte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #12 Del Skrevet 26. mars 2023 I hagen tror jeg. Det kunne fort blitt hyggelig. Anonymkode: 7527a...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 26. mars 2023 #13 Del Skrevet 26. mars 2023 Rådhuset holder i massevis. Min verste skrekk må vel være å stå foran en hel forsamling på den måten, eller enda verre, å gå ned et gulv mens alle ser på deg Bryllupsreisen derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Del Skrevet 26. mars 2023 2 minutter siden, Fame said: Rådhuset holder i massevis. Min verste skrekk må vel være å stå foran en hel forsamling på den måten, eller enda verre, å gå ned et gulv mens alle ser på deg Bryllupsreisen derimot Enig med deg. Anonymkode: 1d370...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå