Gå til innhold

Hvor vil du helst ha ønskebryllupet ditt (sett at økonomi og logistikk ikke er faktorer)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du kunne velge selv hvor i verden du ville gifte dere, hvor ville du giftet deg? Om det ble langhelg ut av det, hva ville du gjort hver dag?

Anonymkode: f26ca...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bryllup med band, antrekk til brud og brudgom, fri bar, tre retter, leid lokale og kokk. 

Så dette må med.

Lokasjon: jeg ser for meg at en leier en passe stor båt i noen dager dumper innom en gresk øy drar opp på et utsiktspunkt for vielsen og  et lokale ved stranda der en kan sitte ute eller inne etter behov og tusle tilbake til båten når det blir natta. Brudeparet må selvfølgelig ligge på et sted der de våkner for seg selv med fantastisk utsikt og i gang med bryllupsreisen, mens gjestene har dratt videre med båten til avslapping og flyplass, eventuelt et farvel dagen etter bryllupsnatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi ha drømmebryllupet, hvor vi gifter oss i en stavkirke og har festen på en fjellgård, men hvis vi ikke hadde valgt det hadde det blitt et slott i Storbritannia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm dette var enkelt. Jeg ville ha vært på en av de mange flotte strendene i Norge, med grillmat og helt avslappet stemning , hvor gjester hadde på seg det de følte for, og alt bare var sånn.... slapp av og kom som du ønsker og vil. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.3.2023 den 4.32):

Om du kunne velge selv hvor i verden du ville gifte dere, hvor ville du giftet deg? Om det ble langhelg ut av det, hva ville du gjort hver dag?

Anonymkode: f26ca...da5

Fiji ❤️

Anonymkode: 2dc21...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Italia, på en vakker vingård.

Anonymkode: fb8b0...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gifte meg på en paradisøy i Karibia, med sand mellom tærne og en stor fest med deilig mat og drikke. Vi skulle sole oss, bade og ha vill sex hele helgen, og spise massevis av sjømat og tropiske frukter hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt Karibien med hele slekta. 10 dager ferie for alle slik at det lønner seg å ta fri og reise så langt.

Anonymkode: 41e11...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt seremonien i en ruin.. har aldri tenkt på noe sted for selskapet eller hvem som skulle vært med.. minst mulig folk.. men så har jeg ingen planer om å gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hagen tror jeg. Det kunne fort blitt hyggelig. 

Anonymkode: 7527a...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådhuset holder i massevis. Min verste skrekk må vel være å stå foran en hel forsamling på den måten, eller enda verre,  å gå ned et gulv mens alle ser på deg :sjokkblå: Bryllupsreisen derimot :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fame said:

Rådhuset holder i massevis. Min verste skrekk må vel være å stå foran en hel forsamling på den måten, eller enda verre,  å gå ned et gulv mens alle ser på deg :sjokkblå: Bryllupsreisen derimot :rodmer:

Enig med deg.  

Anonymkode: 1d370...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...