Gjest Purple ii Skrevet 28. desember 2005 #1 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har lyst til å begynne å spille håndball igjen. Men det er 10 år siden jeg slutta, og da var det på jentenivå (aldri damelag). Kondisen er så som så. "Går det an" å begynne igjen nå? Fins det noen lag som tar imot sånne som meg? 5.divisjon f.eks? Har så lyst til å begynne igjen, både for trening og sosialt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. desember 2005 #2 Del Skrevet 28. desember 2005 Det burde absolutt gå an. Har en god venninne som nylig begynte med håndball igjen etter mange års pause. Tror det er et bedriftslag hun spiller på. Hun bare møtte opp og hengte seg på, og det eneste hun angrer på er vel at hun ikke begynte før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple ii Skrevet 28. desember 2005 #3 Del Skrevet 28. desember 2005 Vi har ikke noe bedriftslag på jobb, så det går ikke. Eller finnes det "åpne" lag i bedriftsserien, for dem som ikke har noe lag på jobb? Har funnet noen klubber i de lavere divisjonene, så jeg får kanskje ta kontakt og spørre. Føles bare litt flaut å komme nå, etter ti år og i dårlig form... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. desember 2005 #4 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har lyst til å begynne å spille håndball igjen. Men det er 10 år siden jeg slutta, og da var det på jentenivå (aldri damelag). Kondisen er så som så. "Går det an" å begynne igjen nå? Fins det noen lag som tar imot sånne som meg? 5.divisjon f.eks? Har så lyst til å begynne igjen, både for trening og sosialt... ← gud å mye jeg har lurt på det der... jeg spilte lenge, frem til jeg var 17-18... men jeg har ikke turt å begynne igjen, fordi jeg er så redd for at jeg har tapt meg og er fullstendig ubrukelig nå. tenk hvis jeg er helt mongo plutselig. og plutselig virker det så skummelt å spille kamp med masse tilskuere at jeg har rett og slett ikke turt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #5 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er mange lag blant annet i 5.div som bare spiller for å ha det gøy, altså ikke noe seriøst i det hele tatt. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med et lag i nærheten av der du bor. Håndball er jo kjempe gøy :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. desember 2005 #6 Del Skrevet 29. desember 2005 Vi har ikke noe bedriftslag på jobb, så det går ikke. Eller finnes det "åpne" lag i bedriftsserien, for dem som ikke har noe lag på jobb? Har funnet noen klubber i de lavere divisjonene, så jeg får kanskje ta kontakt og spørre. Føles bare litt flaut å komme nå, etter ti år og i dårlig form... ← Burde kanskje presisert det; hun jeg kjenner har ingen tilknytning til den aktuelle bedriften utover det at hun spiller håndball på laget deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 29. desember 2005 #7 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har begynt med volleyball nå 10 år etter. I laveste divisjon, og jeg fant et lag med voksne damer som meg, så det går bra. Elsker det - så moro å finne igjen ballgleden. Kan anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple ii Skrevet 29. desember 2005 #8 Del Skrevet 29. desember 2005 Så kjempefint å høre dette fra dere, jenter! Tror jeg skal manne meg opp å ta kontakt med et lag! Og Lilleulv, hvis jeg tør, tør du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå