Gå til innhold

Kan noen legge kort for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir relasjonen bedre snart? 

Anonymkode: 73294...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja! Viss du klarer å setje grenser for deg sjølv.

(Ikkje kort-leggar, men er intuitiv)

Anonymkode: ef0c4...27a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bør jeg vente på at personen selv tar kontakt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Øver meg på kort. Jeg tror det. Er det jobbrelatert? Fikk Judgement, Ace of Pentacles og 8 of Wands. Får svar fort, ny mulighet. Trakk Kipper: Først kom Occupation, så Unexpected income sammen med lovers. Trakk et til kort. Strength. Er du løve eller er den andre personen løve? Earth Wisdom Oracle: Relief, nr 22. Betyr tallet noe for deg? Kanskje det skjer noe den 22. mars? Trakk også Nurture og Freedom. Fra annet Oracle deck: Empowerment. Da jeg skulle legge sammen tarotkortene var det 3 stk som var snudd opp: 10 of cups, og så 5 of pentacles sammen med Death. Slutt på pengeproblemer!

Det ser ut som om det er noe med penger, jobb eller økonomi. Stablitet. Vet ikke om det er det du spør om her, men er dette noe annet som foregår i livet ditt?

Så ser jeg at det handler om kjærlighet. Trakk fra True Love Oracle. Og kortet var: Love! Love og 10 of cups er positivt :)

Er dette noe du relaterer deg til?

Anonymkode: 46502...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øver meg på kort. Jeg tror det. Er det jobbrelatert? Fikk Judgement, Ace of Pentacles og 8 of Wands. Får svar fort, ny mulighet. Trakk Kipper: Først kom Occupation, så Unexpected income sammen med lovers. Trakk et til kort. Strength. Er du løve eller er den andre personen løve? Earth Wisdom Oracle: Relief, nr 22. Betyr tallet noe for deg? Kanskje det skjer noe den 22. mars? Trakk også Nurture og Freedom. Fra annet Oracle deck: Empowerment. Da jeg skulle legge sammen tarotkortene var det 3 stk som var snudd opp: 10 of cups, og så 5 of pentacles sammen med Death. Slutt på pengeproblemer!

Det ser ut som om det er noe med penger, jobb eller økonomi. Stablitet. Vet ikke om det er det du spør om her, men er dette noe annet som foregår i livet ditt?

Så ser jeg at det handler om kjærlighet. Trakk fra True Love Oracle. Og kortet var: Love! Love og 10 of cups er positivt :)

Har du lyst til å legge på meg også? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakk 3 kort til ang. kjærlighet: Spiritual Maturity og Soulmates. Så trakk jeg Dating! Deretter: Resolving cnflict og intimacy :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElefantIGlasshus skrev (1 minutt siden):

Har du lyst til å legge på meg også? 😇

Ja jeg kan prøve :) Skal jeg trekke noe eller er det noe du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende. Men jeg aner ikke hva disse kortene betyr. Kan du forklare de litt? Jeg er ikke løve, ikke den andre personen heller. Ikke jobbrelaterte men en vanskelig nær relasjon. Vet ikke om noe spesielt rundt 22 mars men det blir spennende å se. 

Hva betyr disse økonomikortene? At økonomi vil gå bra? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg kan prøve :) Skal jeg trekke noe eller er det noe du lurer på?

Trekk gjerne noe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde dere kunnet se på meg også? Lurer på om jeg snart finner kjærligheten, og om jeg snart kommer ut av denne vanskelige, lange perioden jeg står i/ har stått i❤️

Anonymkode: b4847...f5e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende. Men jeg aner ikke hva disse kortene betyr. Kan du forklare de litt? Jeg er ikke løve, ikke den andre personen heller. Ikke jobbrelaterte men en vanskelig nær relasjon. Vet ikke om noe spesielt rundt 22 mars men det blir spennende å se. 

Jeg er litt nybegynner så er litt vanskelig å forklare hver kort, men jeg pleier å søke opp kortene på internett og lese, se om noe passer sammen :) Oracle decks: Fin de Kipper, True Love Oracle av Belinda Grace, Earth Wisdom Oracle av Barbare Moore og Spellcasting Oracle Cards.

Ja det var ganske stor vekt på økonomi, noe jobbrelatert eller en kreativ ide og at noe ordnet seg der :) Love var også bra, men vet ikke om det er den vanskelige nære relasjonen eller noe som skjer i fremtiden med en annen person. Strength er jo også styrke, så passer med at det er noe vanskelig nær relasjon.

Jeg kan prøve: trakk responsibility fra Earth Wisdom. Så trakk jeg 8 of pentacles, som er å jobbe hardt mot et mål. Så 8 of cups og 4 of cups. Noen liker seg ikke (4 of cups) og kjeder seg. 8 of cups er bort fra denne situasjonen. Den vanskelige relasjonen. Er det en person som ikke er ansvarsfull? Dersom det er kjærlighet, trakk jeg 10 of swords. Kom deg unna, tolker jeg det som. Og det vil da gi deg en form for frihet og lettelse. Ta vare på seg selv. Trakk to til. Awareness og relief igjen! Er det kjærlighet eller annen relasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElefantIGlasshus skrev (22 minutter siden):

Trekk gjerne noe😊

Da tenker jeg at jeg begynner med Earth Wisdom Oracle 😁

Trakk: Heal Thyself. Hvorfor? Responsibility og understanding. Hvilken responsibility? Boundaries! Fra hva da? Strength 😮

OK da tenker jeg å clarify dette her med Kipper: Hvem? False Person! Og så Courtship og Journey. Hvem er falsk? Main male. Er det noe kjærlighet der også? 😕 Trakk et kort mens jeg tenkte og Thoughts kom :fnise: Så wealthy man. Råd? Spellcasting Oracle: Transformation, Finding og Justice. Så trakk jeg Family. Vanlig tarot: King of Cups (vanntegn?), 9 of wands (wounded warrior), The Star (healing kortet!) og så Temperance. Balanse. Og så "et siste svar?" 4 of swords. Hvile.

Er det noe her som stemmer? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mannen min er løve da. Den vanskelige relasjonen er med mitt barn som er ung voksen. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er litt nybegynner så er litt vanskelig å forklare hver kort, men jeg pleier å søke opp kortene på internett og lese, se om noe passer sammen :) Oracle decks: Fin de Kipper, True Love Oracle av Belinda Grace, Earth Wisdom Oracle av Barbare Moore og Spellcasting Oracle Cards.

Ja det var ganske stor vekt på økonomi, noe jobbrelatert eller en kreativ ide og at noe ordnet seg der :) Love var også bra, men vet ikke om det er den vanskelige nære relasjonen eller noe som skjer i fremtiden med en annen person. Strength er jo også styrke, så passer med at det er noe vanskelig nær relasjon.

Jeg kan prøve: trakk responsibility fra Earth Wisdom. Så trakk jeg 8 of pentacles, som er å jobbe hardt mot et mål. Så 8 of cups og 4 of cups. Noen liker seg ikke (4 of cups) og kjeder seg. 8 of cups er bort fra denne situasjonen. Den vanskelige relasjonen. Er det en person som ikke er ansvarsfull? Dersom det er kjærlighet, trakk jeg 10 of swords. Kom deg unna, tolker jeg det som. Og det vil da gi deg en form for frihet og lettelse. Ta vare på seg selv. Trakk to til. Awareness og relief igjen! Er det kjærlighet eller annen relasjon?

Den vanskelige relasjonen er mellom meg og mitt barn(ung voksen) redd barnet mitt roter det til for seg. Både med forholdet sitt og økonomisk.

Veldig nysgjerrig på hvordan jeg skal tolke kortene. Om de gjelder barnet mitt eller meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen min er løve da. Den vanskelige relasjonen er med mitt barn som er ung voksen. 

Den vanskelige relasjonen er mellom meg og mitt barn(ung voksen) redd barnet mitt roter det til for seg. Både med forholdet sitt og økonomisk.

Veldig nysgjerrig på hvordan jeg skal tolke kortene. Om de gjelder barnet mitt eller meg. 

Det er leit å høre :( Jeg fokuserer på relasjonen til deg og ditt barn. Energy Oracle Cards av Sandra Anne Taylor: All tied up (nummer 23) og Angel of Strength (nummer 50). Her kommer Strength og løve inn igjen. Og at det er vanskelig. Er barnet 23 og du 50 år?

Hva kan gjøres for at det blir bedre? Community. Over til Spellcasting: Animals og Lighten your load. Hva med lighten your load? STRENGTH! Så dette her er tydeligvis noe ekstremt viktig da jeg trekker det kortet i flere forskjellige decks. Hva er så viktig med dette? Truth. Hva er sannheten? Love ❤️ Og Freedom.

Tarot: Hva skal dette her bety? The Tower (noe som har skjedd mellom dere åpenbart), The Lovers (Tvillingene) og Page of Swords.

The Lovers:

Upright card (keywords): Being at a crossroads, Choices, Commitment, Falling in love, Partnerships

Reversed card (keywords): Disharmony, Imbalance, Misalignment of values, Self-love

Jeg trenger mer: The World. Slutten på dette kapittelet. The Magician og the fool, med The High Priestess. Ny begynnelse, etter tårnet! Hva er utfallet? 10 of pentacles (igjen godt pengekort). Der stoppet jeg opp. Er barnet i økonomiske problemer? Det er mye penger og økonomi. Dette er et ekstremt positivt kort. Så om du er bekymret for det så tror jeg det ordner seg :) 8 of wands igjen (dere må kommunisere, samme hvem tror jeg) og så The Hermit (Jomfruen). Er noen av dere jomfruen, tyren eller steinbukken?

The Hermit:

Upright card (keywords): Introspection, Meditation, Self-reflection, Solitude, Soul-searching, Withdrawn from society

Reversed card (keywords): Exile, Loneliness, Misfit, Sadness, Withdrawing from loved ones

Råd til dere begge fra Earth Wisdom Oracle: Inspiration og self-acceptance. Og så: transformation og truth. Så communication. Utfallet? Clarity og go with the flow.

Jeg vet ikke om dette var noe til hjelp eller om jeg traff?

Sender dere en klem:klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne ut noe om meg? Kjærlighet, penger og helse? ❤️

Anonymkode: 44235...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde dere kunnet se på meg også? Lurer på om jeg snart finner kjærligheten, og om jeg snart kommer ut av denne vanskelige, lange perioden jeg står i/ har stått i❤️

Jeg har brukt opp mye krefter, men kan prøve ❤️ Om du snart kommer ut av denne vanskelige perioden: Earth Wisdom: Creativity, og så heart healing. Og så rest ❤️ Spellcasting Oracle: Commitment og så Blessings, så ja, men du trenger å hvile ❤️ Hvor lang tid? Forgiveness. Og så Willpower og passion! Er det noe mer av den vanskelige situasjonen? Protection og happiness!

Kjærlighetslivet, tarot: The Moon (fullmåne snart, men også forbundet med Krepsen og hemmeligheter), Queen of Pentacles og Judgement. 5 of swords var plutselig ute. UPRIGHT: Conflict, disagreements, competition, defeat, winning at all costs. Kanskje den hører sammen med The Moon? Og dette er det vanskelige du skal legge bak deg? Kipper: House og Mature man. Lovers og Main Female.

True love: reparenting yourself med self-respect. Hva skjer etterpå? Inner Peace og Emotional Freedom! Er det noe mer? Love ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du finne ut noe om meg? Kjærlighet, penger og helse? ❤️

Anonymkode: 44235...698

Har dessverre ikke mye krefter :( Men kan ta noen kort fra True Love (veldig sliten så vet ikke om jeg treffer) The Gardener, Yin and Yang, Spiritual maturity, the sacred woman.

Earth Wisdom: healing grief. Awareness og divine light. Siste råd? strength (den var populær i dag! :o ) og relief.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har brukt opp mye krefter, men kan prøve ❤️ Om du snart kommer ut av denne vanskelige perioden: Earth Wisdom: Creativity, og så heart healing. Og så rest ❤️ Spellcasting Oracle: Commitment og så Blessings, så ja, men du trenger å hvile ❤️ Hvor lang tid? Forgiveness. Og så Willpower og passion! Er det noe mer av den vanskelige situasjonen? Protection og happiness!

Kjærlighetslivet, tarot: The Moon (fullmåne snart, men også forbundet med Krepsen og hemmeligheter), Queen of Pentacles og Judgement. 5 of swords var plutselig ute. UPRIGHT: Conflict, disagreements, competition, defeat, winning at all costs. Kanskje den hører sammen med The Moon? Og dette er det vanskelige du skal legge bak deg? Kipper: House og Mature man. Lovers og Main Female.

True love: reparenting yourself med self-respect. Hva skjer etterpå? Inner Peace og Emotional Freedom! Er det noe mer? Love ❤️

Tusen tusen takk❤️ Jeg forstod ikke alt, for jeg kan ikke betydningen av tarotkortene. Men det første avsnittet følte jeg var spot on i forhold til hva min intuisjon forteller meg (jeg har ikke klarsynte eller intuitive evner, så jeg mener bare den vanlige intuisjonen vi alle har). «Kreativitet»: Jeg er kreativ og har både et kreativt yrke og hobby, men jeg har ikke fått drevet så mye med dette pga flere smertediagnoser som stopper meg. Kan det hende at jeg skal drive mer med dette fremover, på veien mot healing? Kanskje det kan bidra mer «heart healing»? Jeg jobber mye med sår i hjertet av ulike årsaker, så følte dette ordet også var treffende. Og «rest». Jeg har mer eller mindre hvilt meg gjennom 15 år nå, og det kjennes som kroppen fortsatt trenger hvile, men er redd for å hvile meg gjennom hele livet, så har livet plutselig passert😕 «Forgiveness» er også et stort tema i livet mitt som jeg jobber med. «Willpower» og «Passion» har jeg mye av, det har reddet meg😊 Også liker jeg veldig godt de to siste ordene: «Protection» og «Happiness»! Dit har jeg ikke kommet enda, men det er godt å vite at dette er på vei! ❤️

Det neste avsnittet ang kjærlighet skjønte jeg ikke så mye av. De første negative ordene, gjelder det et tidligere forhold? Siden du tenker at dette er noe jeg skal legge bak meg?

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kipper: House og Mature man. Lovers og Main Female.

Dette siste jeg siterte, skjønte jeg ikke🤔 Hadde du kunnet forklare dette litt? Nå har du brukt opp kreftene dine, så det haster selvsagt ikke, bare om du har tid og lyst en dag? ❤️

Tusen takk igjen! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk❤️ Jeg forstod ikke alt, for jeg kan ikke betydningen av tarotkortene. Men det første avsnittet følte jeg var spot on i forhold til hva min intuisjon forteller meg (jeg har ikke klarsynte eller intuitive evner, så jeg mener bare den vanlige intuisjonen vi alle har). «Kreativitet»: Jeg er kreativ og har både et kreativt yrke og hobby, men jeg har ikke fått drevet så mye med dette pga flere smertediagnoser som stopper meg. Kan det hende at jeg skal drive mer med dette fremover, på veien mot healing? Kanskje det kan bidra mer «heart healing»? Jeg jobber mye med sår i hjertet av ulike årsaker, så følte dette ordet også var treffende. Og «rest». Jeg har mer eller mindre hvilt meg gjennom 15 år nå, og det kjennes som kroppen fortsatt trenger hvile, men er redd for å hvile meg gjennom hele livet, så har livet plutselig passert😕 «Forgiveness» er også et stort tema i livet mitt som jeg jobber med. «Willpower» og «Passion» har jeg mye av, det har reddet meg😊 Også liker jeg veldig godt de to siste ordene: «Protection» og «Happiness»! Dit har jeg ikke kommet enda, men det er godt å vite at dette er på vei! ❤️

Det neste avsnittet ang kjærlighet skjønte jeg ikke så mye av. De første negative ordene, gjelder det et tidligere forhold? Siden du tenker at dette er noe jeg skal legge bak meg?

Dette siste jeg siterte, skjønte jeg ikke🤔 Hadde du kunnet forklare dette litt? Nå har du brukt opp kreftene dine, så det haster selvsagt ikke, bare om du har tid og lyst en dag? ❤️

Tusen takk igjen! ❤️

Eller jo, jeg skjønte litt av dette siste, «reparenting» meg selv med selvrespekt, jeg skjønner at dette trengs før jeg kan åpne opp for en ny partner? Det gir mening😊 Deretter vil jeg føle en indre fred og emosjonell frihet? Det gir også mening. Bare lettere sagt enn gjort å komme dit, føler jeg. Og så til slutt «love» som i at jeg vil treffe en ny partner? Hva betyr det du skriver ang Kipper? 😊❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da tenker jeg at jeg begynner med Earth Wisdom Oracle 😁

Trakk: Heal Thyself. Hvorfor? Responsibility og understanding. Hvilken responsibility? Boundaries! Fra hva da? Strength 😮

OK da tenker jeg å clarify dette her med Kipper: Hvem? False Person! Og så Courtship og Journey. Hvem er falsk? Main male. Er det noe kjærlighet der også? 😕 Trakk et kort mens jeg tenkte og Thoughts kom :fnise: Så wealthy man. Råd? Spellcasting Oracle: Transformation, Finding og Justice. Så trakk jeg Family. Vanlig tarot: King of Cups (vanntegn?), 9 of wands (wounded warrior), The Star (healing kortet!) og så Temperance. Balanse. Og så "et siste svar?" 4 of swords. Hvile.

Er det noe her som stemmer? :o

Ut i fra det jeg kan lese stemmer veldig mye! 
for tre uker siden var alt helt mørkt og jeg var dypt inne i en depresjon. Jeg klarte ikke ta ansvar for meg selv og heller ikke sette grenser for hvor mye jeg tålte. Så det er ganske spot on! 

den falske personen er jeg usikker på. Jeg er godt gift, tror jeg iallefall, og jeg har det ganske fint med han akkuart nå. 

Det kjennes litt ut som depresjonen er i ferd med å slippe opp litt, og jeg kan endelig begynne å hente meg inn. Hvile. 

der kan hende at det er mer som stemmer, da jeg ikke er kjent med betydningen av de forskjellige kortene. 

Tusen takk! Dette var kjempe spennende ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...