Gjest Paramount Skrevet 14. mars 2023 #61 Del Skrevet 14. mars 2023 Det handler om å finne en mann du liker, og som har et uforløst potensial som passer deg. Ikke en ferdig bra mann altså, som du henger deg på. Da blir dere lei av hverandre ganske raskt. Dere må kunne utvikle noe fint sammen, og flytte felles mål foran dere. Da blir det spenning og kjærlighet, sammen. Og, som varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #62 Del Skrevet 9 timer siden Hei clausus jeg kan godt bli kjæresten din Anonymkode: 8ad73...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 1 time siden #63 Del Skrevet 1 time siden Skjønner på en måte hva Claus prøver å si her. Men eksemplet med astrologi blir litt søkt, og en voksen, seriøs mann ville ikke svart med "Øhh..." men vært høflig, gi sine synepunkter på en saklig måte uten å snakke henne etter munnen. Generelt vil jeg fraråde damer å bruke shit-testing. Nå kan det være generasjonsforskjeller her (tror ikke det) men for min del er shit-testing et rødt flagg. (apropos krav). Om jeg er en "bra mann" eller "seriøs mann" kan andre få bedømme, men jeg har aldri hatt ONS og alltid kun vært ute etter skikkelige forhold. Og jeg har hatt og har skikkelige forhold, så jeg kan ikke beskyldes for å ikke vite hva jeg snakker om Men jeg er enig med Claus på det at en seriøs mann er interessert i hvem du er og han har krav selv. Han har også standarder selv. Så om du har synspunkter han er uenig i vil han trolig si det, men på en pen måte Hvis du prøver å få ham med på noe han er ukomfortabel med så vil han sette grenser. Han vil også stille deg spørsmål for å lære mer om hvem du er. Han vil også være tilbøyelig til å snakke om fremtiden. Det kan være nær fremtid eller fjern. Han vil ikke bare sitte og snakke deg etter munnen og flørte slik at du smelter og havner i senga hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå