ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 #1 Del Skrevet 5. mars 2023 Det dukker til stadighet opp spørsmål her på forumet fra damer som ønsker seg en "bra mann" men ikke vet hvordan de skal finne en. Vel, som vanlig kommer gamle onkel CS til unnsetning… 😏 For det første: En bra mann kan du finne overalt – selv på Tinder, selv om konsentrasjonen der nok heller er skuffende. Så spørsmålet er egentlig: Hvordan gjenkjenne en bra mann når du møter ham? Og dette er egentlig overraskende enkelt. På ett bestemt punkt har en bra mann nemlig helt fundamentalt forskjellig adferd fra en som bare vil knulle og dumpe deg. For hvis en mann bare vil knulle og dumpe deg, da stiller han ikke andre krav til deg enn at du er villig til å legge deg på rygg og spre beina. Han driter i om du er dum, utrivelig, upålitelig, lat, egoistisk, osv … for han vil bare ha av deg trusa for en natt og så bli kvitt deg. Og dette er nøkkelen: Fraværet av andre krav! En bra mann stiller nemlig krav til deg. Du kan like det eller la være, men slik er det altså. En bra mann er ikke interessert i deg hvis du ikke lever opp til det han vil ha. For han ser nemlig for seg å kanskje måtte leve med de egenskapene du har – og ønsker han ikke dette avslutter han datingen. Men da høres jo det hele samtidig ganske håpløst ut, ikke sant? Litt som at du for noen hundre år siden måtte synke, og dermed trolig drukne, for å bevise at du ikke var heks? Eneste måten du kan finne ut at en mann er bra er hvis han ikke er interessert i deg? Vel… nei. Det finnes nemlig "tester" du kan utføre, for å finne ut om han stiller krav til deg. Eksempelvis kan du sette opp en oppglødd mine og si noe slikt som «Jeg leste dagens horoskop, og det stod at i kveld kunne jeg møte noen som blir viktig i livet mitt!» En fuckboy vil da anta at du er helt idiot, tenke at dette blir enkelt, og jatte med deg om hvor "spennende" astrologi og annet fjas er. En bra mann vil derimot se på deg som helt idiot, og svare noe á la «Øhhh… javel?» med et kanskje ikke fullkomment forsøk på et høflig smil. Da vet du hvem du står ovenfor og hva han vil. Hvis han så viser seg å være en bra mann, som altså tenker at denne daten var et bomskudd, kan du bare bryte ut i latter og "avsløre" at det hele bare var en spøk. Uttrykket "pussy pass denied" er altså på en måte nøkkelen til å finne ut om en mann er bra eller ikke (slå det opp). Merk også at du selvfølgelig må være det en bra mann vil ha. For ellers vil han altså selvfølgelig ikke ha deg. Så hvis du f.eks klamrer deg til å skulle være en bitch, da har du lest alt dette til ingen nytte. For ingen bra mann vil ha en bitch. Dere kan takke meg senere, jenter. 🙂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Del Skrevet 5. mars 2023 Ja, takk for den! Skal ta dette til etteretning. Det er meg, dame på 38 som ønsker kjæreste. Men en ting er sikkert: Jeg hadde aldri turt å snakke om temaer jeg har null peil på som astrologi eller kjernefysikk eller motorsport for å nevne noe. Da viser jeg heller interesse for å lære mer om motorsport av de tre 🙈 Anonymkode: be48a...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 Det med fraværende krav er vanskelig, hva om han bare er forelsket? Hva om han er en rolig, å ikke så kravstor type? Fine menn kan forelske seg i noen de ikke burde, selv om du nok er streng 😅 Men kan vi stole på at du vet hva som er bra menn i våre øyne? Smak og behag, vi kommer ikke alle til å falle for samme mann Hva om han liker astrologi å ikke er en fuck boy? Hva om han sier, tror du på tullet der?? Å setter av de 2 neste timene til å krangle om det, men er forelsket? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) Rosakatt skrev (5 minutter siden): Det med fraværende krav er vanskelig, hva om han bare er forelsket? Hva om han er en rolig, å ikke så kravstor type? Fine menn kan forelske seg i noen de ikke burde, selv om du nok er streng 😅 Men kan vi stole på at du vet hva som er bra menn i våre øyne? Smak og behag, vi kommer ikke alle til å falle for samme mann Hva om han liker astrologi å ikke er en fuck boy? Hva om han sier, tror du på tullet der?? Å setter av de 2 neste timene til å krangle om det, men er forelsket? I og for seg et gyldig poeng. Men dette er altså noe du gjør svært tidlig i prosessen, gjerne aller første gang dere møtes. Kan i prinsippet til og med gjøres på chat. Da er det liten fare for at han allerede er forelsket. Og er han likevel det, da må du se det røde flagget her… Forøvrig: Hvis han tar på alvor hypotesen om at personlighet og hendelser styres av hvor stjerner og planeter befant seg i det øyeblikket da du kom ut av f*tta til mor di… da bør du uansett fortsette letingen, Endret 5. mars 2023 av ClausSaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 Lol Anonymkode: 0631e...4ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Del Skrevet 5. mars 2023 Kanskje det ikke er håp for meg da? For jeg er litt dum. Men snill. Og vil ha en ordentlig mann. Hva skal jeg gjøre da for å få en bra mann? Anonymkode: 05ffb...eb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det ikke er håp for meg da? For jeg er litt dum. Men snill. Og vil ha en ordentlig mann. Hva skal jeg gjøre da for å få en bra mann? Anonymkode: 05ffb...eb2 Det jeg beskriver. 🙂👍 Du trenger ikke være smart for å få en bra mann. Bare ikke vær et vandrende rødt flagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #8 Del Skrevet 5. mars 2023 Hva om man er en utrivelig heks, men sliter med å bli kvitt fuck boys, da en del fuck boys liker utrivelig. Og hva om man ikke orker masse shoroskop, pill og triks, men liker strake pøkker og å kommenisere som et voksent menneske. Hva gjør man da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Del Skrevet 5. mars 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hva om man er en utrivelig heks, men sliter med å bli kvitt fuck boys, da en del fuck boys liker utrivelig. Og hva om man ikke orker masse shoroskop, pill og triks, men liker strake pøkker og å kommenisere som et voksent menneske. Hva gjør man da? Enig. Jeg hadde følt meg totalt hjernedød og koko dersom jeg hadde begynt å snakke om astrologi 🙈🙈😅 Anonymkode: be48a...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. mars 2023 #10 Del Skrevet 5. mars 2023 Funker denne metoden for deg når du leter etter en bra mann? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 5. mars 2023 Helene1982 skrev (6 minutter siden): Hva om man er en utrivelig heks, men sliter med å bli kvitt fuck boys, da en del fuck boys liker utrivelig. Og hva om man ikke orker masse shoroskop, pill og triks, men liker strake pøkker og å kommenisere som et voksent menneske. Hva gjør man da? Tar deg sammen og begynner å oppføre deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig. Jeg hadde følt meg totalt hjernedød og koko dersom jeg hadde begynt å snakke om astrologi 🙈🙈😅 Anonymkode: be48a...c99 Så velg noe annet, da. Poenget er å gi ham en eller annen for for motstand, for å se om han velger å pushe tilbake eller bare jatter med. For det er dette som er forskjellen. Endret 5. mars 2023 av ClausSaus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #13 Del Skrevet 5. mars 2023 😄😄😄🤣🤣🤣 Anonymkode: a4830...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Del Skrevet 5. mars 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Så velg noe annet, da. Poenget er å gi hm en eller annen for for motstand, for å se om han velger å pushe tilbake eller bare jatter med. For det er dette som er forskjellen. Da ser jeg poenget 😅👍 Anonymkode: be48a...c99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #15 Del Skrevet 5. mars 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Tar deg sammen og begynner å oppføre deg. Vi vet begge at det ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Del Skrevet 5. mars 2023 Blir ikke en bra mann av å være i stand til å la være å bruke kvinner til sex og dumpe dem. Det er ting det burde være en selvfølge at man ikke gjorde mot andre mennesker samme hvilket kjønn man har. Blir heller ikke en bra mann av å ha en liste med krav til damer. Man skal liksom ha noe å tilby også. Anonymkode: 32eb2...23d 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir ikke en bra mann av å være i stand til å la være å bruke kvinner til sex og dumpe dem. Det er ting det burde være en selvfølge at man ikke gjorde mot andre mennesker samme hvilket kjønn man har. Blir heller ikke en bra mann av å ha en liste med krav til damer. Man skal liksom ha noe å tilby også. Anonymkode: 32eb2...23d Ta med deg "burde" et annet sted. Jeg snakker om hvordan verden er. Og jo: Hvis han er villig til å avslutte med deg, uten å utnytte deg, da er han en bra mann. Dette avslører nemlig grunnleggende hederlighet. Han er ikke nødvendigvis en god match for deg, men det er det da også mange bra menn som ikke er. Slikt kommer an på helt andre egenskaper. Endret 5. mars 2023 av ClausSaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarsynt Skrevet 5. mars 2023 #18 Del Skrevet 5. mars 2023 En bra mann er en som er bra for deg. Da må du finne ut hva som er viktigst. Har du unger bør du finne en som er stabil og har et greit forhold til rusmidler og har gode verdier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Del Skrevet 5. mars 2023 En mann som er så frekk og svarer sånn som du beskriver i hi er vel ikke noe å ha. Ingen mann eller kvinne vil vel ha en som stiller krav på første date heller. Høres ut som fantasien til en narc som tror han er så spesiell at han kan være en drittsekk og vinne på det. Anonymkode: e9ca8...dc8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 5. mars 2023 klarsynt skrev (2 minutter siden): En bra mann er en som er bra for deg. Da må du finne ut hva som er viktigst. Har du unger bør du finne en som er stabil og har et greit forhold til rusmidler og har gode verdier. Dette er bare tull. Er liksom en fyr "ikke en bra mann" hvis han ikke er en god match for akkurat deg? Hvor narsissistisk er det mulig å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå