AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #21 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg lurer på om jeg vil bestemme meg for å få et barn til i løpet av de neste par år. Vil jeg gå for det eller vil jeg satse på å være tilfreds med bare ett barn? Anonymkode: 0286d...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #22 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er så ned nå. Alt er et irk. Går veldig utkver mann og barn. Er så frustrert , sint og lei meg hele tiden. Jeg lurer på om jeg kommer til å få meg ny jobb når jeg mister den gamle om noen måneder. Lurer også på om jeg kommer til å få få flere barn før det er forsent. Mest av alt lurer jeg på lm jeg kommer til å føle meg oppriktig glad igjen... Anonymkode: 8dd1d...976 ❣️ Gjør små ting for deg selv. Du får ace wands rx, noe som kan bety å handle nå, ikke vent å se eller la uroen for fremtiden lamme deg. Skriv om cven, søk jobber, begynn å trene, ta opp en kjær gammel hobby. Forny deg selv litt. Anonymkode: 0898f...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #23 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg har vært emosjonelt veldig langt nede en stund… Skulle gjerne visst om det var noe bedring i sikte. Og hva som venter Anonymkode: da800...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #24 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er ganske nedstemt og lei meg for tiden av mange årsaker egentlig.. Ser du noe angående situasjonen min nå og tiden som kommer? Anonymkode: 806ce...ab1 Ble helt rar her når jeg la kort på deg. Nesten fjern i tankene, tung som bly i hodet. Rømmer du mentalt fra livet? Framover så kommer du til å våkne opp fra ørska og se på målene og drømmer du har. Lage lister over det du vil gjøre og gjennomføre. Snakk med mennesker som kan hjelpe med dette. Anonymkode: 0898f...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #25 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble helt rar her når jeg la kort på deg. Nesten fjern i tankene, tung som bly i hodet. Rømmer du mentalt fra livet? Framover så kommer du til å våkne opp fra ørska og se på målene og drømmer du har. Lage lister over det du vil gjøre og gjennomføre. Snakk med mennesker som kan hjelpe med dette. Anonymkode: 0898f...239 Kan väre noe i det ja. Jeg har vel problemer med å snakke med mennesker som kan hjelpe meg, er dessverre ganske innesluttet og holder ting for meg selv. Har vanskelig for å åpne opp. Jeg klarer meg jo greit med tanke på jobb og slikt, har en del og se frem til og glede meg til. Likevel föler jeg vel en del på tomhet og at jeg mangler mye i livet mitt. Har hatt litt kjärlighetssorg i det siste også som har gjort det verre. Takk for svar 💙 Anonymkode: 806ce...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #26 Del Skrevet 4. mars 2023 Jaa.. kommer jeg til å kunne få flere barn? Er så redd for å ikke få det til.. om ja, er det lenge til? Anonymkode: 28863...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #27 Del Skrevet 4. mars 2023 Chroma skrev (20 minutter siden): Jeg lurer på om livet mitt noengang vil bli bedre.. Er det vits å kjempe liksom? Hva er dette med å trenge validering fra andre? Virker som du jobber med å leve livet uten å trenge at andre godkjenner deg og det du gjør. Noen ganger så vil ike folk godta oss for den vi er, så da må vi gjøre det sjøl. Si ok du synes det, men JEG er bra nok for meg. Anonymkode: 0898f...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #28 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg tar gjerne en reading. Gir selvfølgelig tilbakemelding Anonymkode: d226e...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #29 Del Skrevet 4. mars 2023 Blir natta her nå. Ts. Anonymkode: 0898f...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #30 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Blir natta her nå. Ts. Anonymkode: 0898f...239 Du glemte meg🥹 Anonymkode: 76531...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #31 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, ønsket å legge kort for de som er litt nede.. Akkurat nå får du kortet "lovers" så det virker som du har kjærlighet i livet ditt nå og egentlig har det fint, eller? Hmm. De neste to årene kan være litt opp og ned, men at du opplever å komme i situasjoner der du må velge å skape forandringer og handle på en vis måte, som gjør at du former livet ditt som du ønsker. ( wheel of fortune rx) Anonymkode: 0898f...239 Nei, det stemmer ikke. Men takk for hjelpen likevel! Anonymkode: e1dd5...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #32 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du glemte meg🥹 Anonymkode: 76531...0ed Meg og Anonymkode: a6427...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå