Gå til innhold

Tarot kort til Noen som er "nede" nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Tenkte jeg skulle legge noen kort til et par stk som trenger det. Bare å svare her. 

Er sjuk selv og sliten, så det blir bare et par stk. 

Anonymkode: 0898f...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hvordan går det med situasjonen jeg er i nå?

Anonymkode: 67a37...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært superglad for hjelp!

Lurer på hvordan de neste årene mine blir? 

Anonymkode: e1dd5...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg svarer her så slo det meg at når man er nede i grøfta så er noe av det beste man kan gjøre for seg selv er dusje, pusse tenner, vaske håret. Gjøre små men slike gode ting for seg selv. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snilt av deg! Jeg legger kort selv men er ikke så god enda. Vil ting bli lysere for meg fremover, klarer jeg å legge det gamle dødt? 

Anonymkode: a6427...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om forholdet vårt kommer til å vare? Om jeg blir nødt til å gå på kompromiss med meg selv og svelge mange kameler, eller om han kommer til å åpne opp og vi blir mer "likestilt"?

Anonymkode: 6ac8e...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei. Hvordan går det med situasjonen jeg er i nå?

Problemet her en en dame med rikt følelsesliv, som føler for å trekke seg ut av en "three is a crowd" situasjon? Årsaken her er at du trenger alenetid for å tenke litt og koble deg av problemet mentalt,men det er bare for en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på hvordan det neste året blir. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hadde vært superglad for hjelp!

Lurer på hvordan de neste årene mine blir? 

Anonymkode: e1dd5...ef1

Hei, ønsket å legge kort for de som er litt nede.. Akkurat nå får du kortet "lovers" så det virker som du har kjærlighet i livet ditt nå og egentlig har det fint, eller? Hmm. 

De neste to årene kan være litt opp og ned, men at du opplever å komme i situasjoner der du må velge å skape forandringer og handle på en vis måte, som gjør at du former livet ditt som du ønsker. ( wheel of fortune rx) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nysgjerrig på om jeg får den jobben eller om jeg må starte business for å klare meg. What to do? 

Anonymkode: 76531...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Problemet her en en dame med rikt følelsesliv, som føler for å trekke seg ut av en "three is a crowd" situasjon? Årsaken her er at du trenger alenetid for å tenke litt og koble deg av problemet mentalt,men det er bare for en stund. 

Det stemmer forsåvidt, jeg vet bare ikke hva jeg skal eller bør gjøre videre når det har gått en stund. Eller hva den andre personen vil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ned nå. Alt er et irk. Går veldig utkver mann og barn. Er så frustrert , sint og lei meg hele tiden. Jeg lurer på om jeg kommer til å få meg ny jobb når jeg mister den gamle om noen måneder. Lurer også på om jeg kommer til å få få flere barn før det er forsent. Mest av alt lurer jeg på lm jeg kommer til å føle meg oppriktig glad igjen...

Anonymkode: 8dd1d...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske nedstemt og lei meg for tiden av mange årsaker egentlig.. Ser du noe angående situasjonen min nå og tiden som kommer?

Anonymkode: 806ce...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (19 minutter siden):

Dette er vås.

Jeg pleier å svare alle som poster i tråden min ( det er risken du tar ved å svare 😹 jaja.) 

Er er det stagnasjon som er problemet. Det kommer av en som ikke greier å velge hva hen vil, eller tror det ikke finnes løsninger og muligheter.

Løsningen er å tenke på dine mål og fornye prosesser i hodet. Se på mulighetene dine med nye øyner, og så må du selv handle på ideene du har.Du kan prøve å meditere. Lykke til. 🙏😛🤷

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jeg klare å gå videre og finne meg en ny? Vil traumene bli borte? Sliter veldig med traumer 

Anonymkode: a6427...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne, blir veldig glad om du kan se på meg❤️ Lurer på kjærlighet og livet generelt fremover? Har hatt mange tøffe år, og føler jeg står fast i alt det vanskelige.

God bedring til deg❤️

Anonymkode: 34cf8...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne om kjærlighetsslivet mitt - om en spesifikk mann jeg har i tankene. Hva han vil med meg osv, hans tanker

Og om du orker gjerne om jobb - ferdig utdannet og søker og søker, får ikke jobb. Har virkelig mistet håpet der

Anonymkode: 33c84...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også nede. Tror jeg har tatt feil valg ang utdanning. Aner ikke hva jeg Skaø gjøre. Generelt lavt selvbilde og ikke fornøyd med noe. Selv om jeg sikkert burde være det.

Anonymkode: 8c894...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...