AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 Hjelp! Jeg har en planlagt operasjon med full narkose når jeg er 6dpo. Har vært prøver i hundre år uten klaff, så sjansene er jo ikke så innmari gode for at det har klaffet akkurat den perioden, men det stresser meg allikevel. Ville dere sagt ifra at man kanskje er gravid? Har det noe å si? Påvirkes prosessen av narkose og medisiner så tidlig hvis det skulle vise seg å være en klaff? Er det i det hele tatt noe som kan påvirkes når man bare er 6 dpo? Her er jeg virkelig på tynn is, så håper noen vet noe mer enn meg om dette! Anonymkode: 09209...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg ville ha spurt Anonymkode: 0486b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 Nei, det tas det virkelig ikke hensyn til. 6 DPO er ingenting Anonymkode: c9368...a06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 Om dette er en operasjon du har ventet på og må ta så hadde jeg tatt den. 6 dpo er du ikke gravid. Men om du velger å utsette denne... ikke prøvd å bli gravid frem til neste operasjon. Mener du sikker på at du er 6 dpo? Eventuelt hvorfor prøvde dere om du vet du skulle operere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå