AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 Er det noen som har opplevd det? Altså kjent stikk eller ubehag nederst i magen rundt 4/5dpo, og så vært gravide? Vet det kan være for tidlig, kanskje bare innbilning. Men 4 eller 5dpo kjente jeg kraftige stikk nederst i magen. Var på jobb, og glad jeg satt fordi det var ubehagelig. Varte bare noen få sekunder, to ganger tett etter hverandre. Anonymkode: 551f9...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som har opplevd det? Altså kjent stikk eller ubehag nederst i magen rundt 4/5dpo, og så vært gravide? Vet det kan være for tidlig, kanskje bare innbilning. Men 4 eller 5dpo kjente jeg kraftige stikk nederst i magen. Var på jobb, og glad jeg satt fordi det var ubehagelig. Varte bare noen få sekunder, to ganger tett etter hverandre. Anonymkode: 551f9...210 Ikke blitt gravid enda da men jeg er 6dpo idag og igår kjente jeg sikkelig stikk i magen! Er jo gjerne rundt nå egget fester seg❤️ Anonymkode: 0cf52...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. mars 2023 #3 Del Skrevet 4. mars 2023 Er nok litt tidelig. Er du sikker på eggløsning dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Del Skrevet 4. mars 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): Er nok litt tidelig. Er du sikker på eggløsning dagen? Nei, ikke helt sikker, +/- en dag eller to. Anonymkode: 551f9...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 Ja men ikke før 7dpo. Da kjente jeg et stikk. Dagen etter på kvelden hadde jeg en svak positiv test. Anonymkode: 3b2d6...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Del Skrevet 5. mars 2023 Festesmerter har vel aldri blitt bevist at er mulig. Egget er så lite og livmorslimhinnen er veldig tykk og den har ikke nerver. At man kjenner stikk og ubehag er ikke så rart da hormoner gjør mye rart med oss kvinner. De påvirker eggstokker og livmor i stor grad på denne tiden. Og man kjenner ofte litt ekstra etter som prøver. Been there done that. Anonymkode: 7e2fd...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå