AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #21 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg ville for det første ikke brukt fudge sin. Joico har en mye bedre, som ikke gjør håret trått og tørt. Den bruker jeg hver eneste vask, har den i først og lar den virke mens jeg vasker resten av kroppen. Bruker balsam fra samme serie til slutt. Får spørsmål om jeg nettopp har vært hos frisøren selv om jeg ikke har vært der siden før jul. Anonymkode: 5d116...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. mars 2023 #22 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): TS har fudge sin lillasjampo... Den er veldig sterk. Lar du den sitte i 10 minutter, så får du lilla hår. Du har nok brukt en svakere en. Anonymkode: a4ab3...307 Jeg bruker Fudge sin og synes den er best av alle. Lar den sitte i alt fra 5 min til 10 min, aldri fått lilla hår. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #23 Del Skrevet 5. mars 2023 Fudge sin gir veldig lillaskjær i bleket hår, vil ikke anbefale det å la den sitte lenge i. Anbefaler mye heller kerastase sin. Anonymkode: 1adb2...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 5. mars 2023 #24 Del Skrevet 5. mars 2023 Fudge sin ville jeg brukt som eneste shampoo da den er veldig uttørkende, man behøver ikke 2x shampoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #25 Del Skrevet 5. mars 2023 Min frisør anbefalte å ha lillasjampo i tørt hør om håret er blitt veldig gult. Tar det i som en hårfarge og lar det virke i 10-15 min. Ellers er det som de andre sier, det må få funke ei stund. Mtp. tørt hår bør man kure håret med fuktighet helst før man bruker lilla sjampo. Så se an om det trenger mer etterpå. Lilla sjampo er for gult skjær, om noen har oransje skjær (hvis man har rødtoner i håret f.eks) skal man bruke blå sjampo. Tenkte å nevne i tilfelle noen ikke får lilla sjampo til å fungere. Anonymkode: d3134...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #26 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville for det første ikke brukt fudge sin. Joico har en mye bedre, som ikke gjør håret trått og tørt. Den bruker jeg hver eneste vask, har den i først og lar den virke mens jeg vasker resten av kroppen. Bruker balsam fra samme serie til slutt. Får spørsmål om jeg nettopp har vært hos frisøren selv om jeg ikke har vært der siden før jul. Anonymkode: 5d116...28c Kan du poste link? ❤️ Anonymkode: bfdd6...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #27 Del Skrevet 6. mars 2023 Djungelvrål skrev (På 3.3.2023 den 23.50): Jeg vasker det med blåsjampo ca hver 3 vask. Ikke la den virke 5 min. Da blir det grått/lilla. Håret blir ikke verken hvitere eller lysere men det nøytraliserer gul/orange toner i lyst hår. Den tørker ut håret, husk å kure Jeg bruker å ha i lilla-hårkur i 45 minutter, får ikke lilla hår av det. Et tips om man lett får tørt hår er å ha i en leave in balsam før du kurer eller vasker håret med lillaprodukter. Anonymkode: 4fb2e...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #28 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 14.51): Kan du poste link? ❤️ Anonymkode: bfdd6...0e6 Denne: https://stylingagenten.com/no/produkt/joico-blond-liv-fiolett-sjampo-300ml/?utm_source=Custom+Template+1&utm_medium=cpc&utm_campaign=Feed&gclid=CjwKCAiAu5agBhBzEiwAdiR5tBNE6BnblYNtARenulJYJ4Qd1jhP264PhPWtuSzqY7fub6MCxYkR6BoCzhUQAvD_BwE Den er ekstremt drøy i bruk! Anonymkode: 5d116...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå