Gå til innhold

Er det noe vits med fuktsspray( face mist)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er det unødvendig?

Anonymkode: 3f734...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Unødvendig :) Men noen må jo tjene penger på ting.

Anonymkode: 22fd3...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødvendig er det kanskje ikke, men for meg som har fuktfattig, kombinert hud, har det gjort en stor forskjell. Det er vanskelig å finne fuktighetskremer som ikke er for fete for t-sonen og samtidig gir nok fukt til tørre kinn. Jeg gidder ikke styre med to forskjellige kremer, men fuktspray har langt på vei løst det probemet :) Vel og merke fuktspray som inneholder fuktgivende ingredienser som bl.a. glycerin, panthenol, hyaluronsyre etc., ikke bare vann. Og jeg bruker det før serum og mellom serum og fuktighetskrem for å "låse" ekstra fukt til huden.

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mye i tørt miljø og mye fremfor pc. Sprayen fresher opp når det ikke er så dårlig at jeg må ta på en fet krem. Men nødvendig er det jo ikke. Er vel ikke mange skjønnhetspleie-produkter som er nødvendige. 

Anonymkode: 568ce...9a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig.

Hvis du føler at du mååå bruke det,så kan du fylle en liten sprayflaske med vann å spraye ved behov🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (2 minutter siden):

Det er ikke nødvendig.

Hvis du føler at du mååå bruke det,så kan du fylle en liten sprayflaske med vann å spraye ved behov🤗

En zaloflaske gjør samme nytten

Anonymkode: a4766...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Nødvendig er det kanskje ikke, men for meg som har fuktfattig, kombinert hud, har det gjort en stor forskjell. Det er vanskelig å finne fuktighetskremer som ikke er for fete for t-sonen og samtidig gir nok fukt til tørre kinn. Jeg gidder ikke styre med to forskjellige kremer, men fuktspray har langt på vei løst det probemet :) Vel og merke fuktspray som inneholder fuktgivende ingredienser som bl.a. glycerin, panthenol, hyaluronsyre etc., ikke bare vann. Og jeg bruker det før serum og mellom serum og fuktighetskrem for å "låse" ekstra fukt til huden.

Har du et konkret produkt å anbefale?🙏

Anonymkode: 78088...36a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er et produkt jeg setter stor pris på. Som sminkebruker, i tørr inneluft foran en PC, så gjør det stor forskjell i hvordan huden føles. 

Favoritten nå er Dr.Jart Ceramidin Cream mist. Om sommeren bruker jeg helst Kiehls Hydrating pist som er lettere og friskere. 

Anonymkode: 2c7cc...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (34 minutter siden):

Det er ikke nødvendig.

Det føles nok friskt der og da. Men det er uttørkende på huden, og vil virke mot sin hensikt. 

Anonymkode: 2c7cc...286

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (1 time siden):

Det er ikke nødvendig.

Lol nei, vann tørker ut huden. 

Jeg bruker fuktspray med gode ingredienser og det gjør en STOR forskjell for min dehydrerte og/eller tørre hud. 

Anonymkode: 6dbd2...6b1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du et konkret produkt å anbefale?🙏

Anonymkode: 78088...36a

Jeg synes faktisk at den fra Ivy Aia er veldig god, rimelig er den også🙂 For tiden bruker jeg NIOD SDSM, som er en kombinasjon av en fuktighets- og. antioksidantmist. Den er bra, men jeg synes faktisk Ivy Aia er hakket bedre på akkurat fukt🙂 Ellers har også AB#8 over her noen gode forslag, og jeg vet mange liker Dermalogica Antioxidant Hydra Mist🙂 Dermalogica har også en litt "fyldigere" mist med hyaluronsyre og ceramider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke et nødvendig produkt. 

Jeg bruker det på flyturer (reiser mye med jobben) og foran pc. Det er for å føle meg litt freshere. Bruker Avene sin. 

Anonymkode: 4c251...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker La roche posay sin. Nødvendig og nødvendig,  føler meg ihvertfall freshere og den roer ned huden med eksem. 

Anonymkode: 43e21...a8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke nødvendig, men «redder» meg ofte når jeg sitter på kontoret med tørr luft. 

Anonymkode: ef708...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å bruke rosevann, kjøpes billig på nett, bruker det før serum og det gjør at huden min roer seg ned, og serum funker bedre. I tillegg lukter det godt, og gjør også håret mitt mer glansfullt 🙂 ja, bruker det også i håret og merker faktisk stor forskjell på når jeg bruker det og ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avene mineralvann spray er bra for microbiomen til hud med rosacea 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...