Gå til innhold

Hva kan dette være? NB! Bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NB! Beklager for ekkel bilde under og for detaljert innlegg. Hei. Jeg prøver å bli gravid og hadde sist ubeskyttet samleie med mannen min fra 20.feb-28.feb fordi jeg var mest fruktbar på den tiden. Idag sto jeg opp med utflod som ser rar ut. Jeg har aldri hatt en slik utflod før (bilde under). Kan det allerede være tegn på at jeg ikke er grav eller tegn på spontanabort så tidlig? Jeg onanerte litt før jeg så den type utflod. 

Spoiler

B4EAA865-FAEA-4744-BE80-DF9AFDD94936.jpeg

Anonymkode: 1f3fe...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig utflod.

Slutt å bump din egen tråd. 

Anonymkode: c4c04...b6e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt for utålmodig. Har alltid pleid å ha hvit utflod og ikke sånn farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt vanlig utflod. 

Anonymkode: c4c04...b6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at du har en såkalt festeblødning, ts.

Noen kan få en miniblødning når egget fester seg, hvis man den måneden blir gravid.

Du finner sikkert noe om det om du søker på 'festeblødning'.

Anonymkode: 89204...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det kan også være at du har en såkalt festeblødning, ts.

Noen kan få en miniblødning når egget fester seg, hvis man den måneden blir gravid.

Du finner sikkert noe om det om du søker på 'festeblødning'.

Anonymkode: 89204...7c2

Ja det kan hende, men trodde det var litt for tidlig for det. Jeg har merket på mensenlignende murringer, stikk i underlivet og det føles nesten som at underlivet har trukket seg oppover hvis det gir noe mening. Får vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger en app og i følge den har jeg 6 dager fruktbarhet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som eggløsningsutflod. Er du sikker på syklusen din?

Anonymkode: 34664...e8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg følger en app og i følge den har jeg 6 dager fruktbarhet 

Du er fruktbar 1 dag og der er dagen da egget slipper... om du prøver å bli gravid må du ikke gå via app. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du ikke har helt kontroll på syklus og eggløsning, hvis det var du som har laget en annen tråd om blodig eggløsnings-slim.

Egget er kun fruktbart i ca 24 timer etter at det har løsnet fra eeggstokken. Etter det er egget dødt og kan ikke befruktes. Men det er en kjent sak at man kan bli gravid ved å ha samleie før eggløsning, for sæden kan overleve i noen dager i livmor/eggleder og befrukte egget når det kommer.

Man har vanligvis eggløsning  engang mellom 10-18 dager før neste mens. Så hvis man ikke er helt sikker på når man vil få neste mens, er det vanskelig å vite når man har eggløsning.

Man kan få positiv graviditetstest ca 14 dager etter eggløsning, hvis man er gravid. Noen kan få positiv test litt tidligere, men det kan man ikke forvente.

Anonymkode: 8d25d...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ser ut som eggløsningsutflod. Er du sikker på syklusen din?

Anonymkode: 34664...e8c

Men er det mulig å bli gravid når jeg hadde sist samleie tirsdag og eggløsning idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som om du ikke har helt kontroll på syklus og eggløsning, hvis det var du som har laget en annen tråd om blodig eggløsnings-slim.

Egget er kun fruktbart i ca 24 timer etter at det har løsnet fra eeggstokken. Etter det er egget dødt og kan ikke befruktes. Men det er en kjent sak at man kan bli gravid ved å ha samleie før eggløsning, for sæden kan overleve i noen dager i livmor/eggleder og befrukte egget når det kommer.

Man har vanligvis eggløsning  engang mellom 10-18 dager før neste mens. Så hvis man ikke er helt sikker på når man vil få neste mens, er det vanskelig å vite når man har eggløsning.

Man kan få positiv graviditetstest ca 14 dager etter eggløsning, hvis man er gravid. Noen kan få positiv test litt tidligere, men det kan man ikke forvente.

Jeg har ikke noe god nok oversikt hvis jeg skal være ærlig. Er førstegang forsøker og prøver å lære kroppen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er det mulig å bli gravid når jeg hadde sist samleie tirsdag og eggløsning idag?

Ja, det er det. Sæden fra tirsdag lan overleve inni deg og befrukte egget i dag. 

Jo flere dagervdet går, jo lavere sjanse er det at sæden har overlevd, men jeg har lest at den kan muligens overleve 5-6 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her og jeg ønsker å bli gravid. Jeg går ikke prevensjon fordi jeg ønsker å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24

29_j skrev (Akkurat nå):

Hvis du er mellom 20 og 26 kan det være en liten sjans for at du er gravid. 

Jeg har hatt maaange av disse tilfellene uten å bli gravid og jeg er ikke lengre 29! Jeg er 36. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor lang er syklusen din 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Hvor lang er syklusen din 

Det varierer dra 30-32 dager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer dra 30-32 dager 

Du kan ha eggløsning dag 16-18 eventuelt da om..om.du har 14 dager mellom eggløsning og mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...