AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg vurderer å kjøpe en sånn. Men er veldig usikker🤔Min hudpleieklinkk selger en som koster 5000kr, og har under 200 ledlys, mens nettbutikken Silkemyk har en til 3000kr(på tilbud nå) med over 500 led😱Jeg kan ingenting om dette, men sistnevnte høres mest interessant ut… Noen meninger rundt dette?☺️Jeg betaler rundt 2000kr hver 3.mnd i salongbehandlinger, så jeg vil evt spare penger. Er i slutten av 40-årene, lat og rynkete🫣 Anonymkode: 2d04e...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Del Skrevet 3. mars 2023 Har du link til den på silkemyk? Det man må se på med led masker er wavelenght og styrke på lysene, ikke antall lys. Veldig mange led masker som selges er ikke sterke nok. Så må man også se om den kun har led eller om den har nir (near infrared light) også. Maskene fra omnilux skal være bra men man kan også kjøpe pære eller panel istedet for maske. Er det led lys behandling du tar hver tredje mnd på klinikk? Hvilken klinikk er det og hva slags effekt opplever du av behandlingen? Anonymkode: bf09f...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du link til den på silkemyk? Det man må se på med led masker er wavelenght og styrke på lysene, ikke antall lys. Veldig mange led masker som selges er ikke sterke nok. Så må man også se om den kun har led eller om den har nir (near infrared light) også. Maskene fra omnilux skal være bra men man kan også kjøpe pære eller panel istedet for maske. Er det led lys behandling du tar hver tredje mnd på klinikk? Hvilken klinikk er det og hva slags effekt opplever du av behandlingen? Anonymkode: bf09f...1ce Får dessverre ikke til å linke🫣Jeg tar hydrafacial behandling, har bare gått to ganger, og har planer om å fortsette. Huden har bedre glød, jeg er syk så huden har lidd litt de siste årene. Men tenkte at det kunne bli billigere med en sånn maske. Aner ikke noe om wawelenght🤔Jeg sendte sendte mld til hudpleieklinikken for å spørre om antall led har noe å si for kvaliteten, men har ennå ikke fått annet svar enn «det er et godt spørsmål, vi skal prøve å finne utvav det»😅 Anonymkode: 2d04e...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Del Skrevet 3. mars 2023 Oi.. Når ikke engang hudpleie klinikken som tilbyr led behandlingen vet det så hadde jeg aldri kjøpt noe fra de. Det er forsket mye på led masker og dybden lyset går er helt avgjørende Dybde må være minst 630 Anonymkode: bf09f...1ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oi.. Når ikke engang hudpleie klinikken som tilbyr led behandlingen vet det så hadde jeg aldri kjøpt noe fra de. Det er forsket mye på led masker og dybden lyset går er helt avgjørende Dybde må være minst 630 Anonymkode: bf09f...1ce 630 hva?😅Har du en konkret maske å anbefale?🙏 Anonymkode: 2d04e...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Del Skrevet 4. mars 2023 Alt du trenger å vite her https://goalstogetglowing.com/2021/01/17/deep-dive-into-led-masks-and-low-level-light-therapy-lllt/ Anonymkode: bf09f...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Del Skrevet 4. mars 2023 Alt du trenger å vite her https://goalstogetglowing.com/2021/01/17/deep-dive-into-led-masks-and-low-level-light-therapy-lllt/ Anbefalte deg omnilux maske eller NIR pære lenger opp Anonymkode: bf09f...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 9.48): Jeg vurderer å kjøpe en sånn. Men er veldig usikker🤔Min hudpleieklinkk selger en som koster 5000kr, og har under 200 ledlys, mens nettbutikken Silkemyk har en til 3000kr(på tilbud nå) med over 500 led😱Jeg kan ingenting om dette, men sistnevnte høres mest interessant ut… Noen meninger rundt dette?☺️Jeg betaler rundt 2000kr hver 3.mnd i salongbehandlinger, så jeg vil evt spare penger. Er i slutten av 40-årene, lat og rynkete🫣 Anonymkode: 2d04e...911 Ikke kast bort penger på sånt tull. Anonymkode: c7a12...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Del Skrevet 4. mars 2023 Hodebunnsmassasje og ansiktsmassasje daglig!! Det vil gjøre UNDERVERKER for helr ansiktet. Også ansiktsyoga! Disse tingene gir bedre effekt enn noe annet jeg har forsøkt av dyre salongbehandlinger, og alt dette er helt gratis. Youtube kan lære deg alt sammen! Anonymkode: a6af9...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hodebunnsmassasje og ansiktsmassasje daglig!! Det vil gjøre UNDERVERKER for helr ansiktet. Også ansiktsyoga! Disse tingene gir bedre effekt enn noe annet jeg har forsøkt av dyre salongbehandlinger, og alt dette er helt gratis. Youtube kan lære deg alt sammen! Anonymkode: a6af9...5aa Bruker du hender eller instrument til hodebunnsmassasjen? Anonymkode: 9d21c...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg har enda ikke lest EN studie som ikke er levert av selskap som thener på salg av disse som sier at dette har effekt. Det nærmeste jeg kommer er en rapport som konkluderer at langvarig bruk over år kanskje kan ha noe effekt på rynker ved rødt lys. Men de kan ikke konkludere med det. Blått lys kan fjerne bakterier og bidra til mindre acne men det kan også bryte ned og gi mer acne. Anonymkode: 47368...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Blått lys kan fjerne bakterier og bidra til mindre acne men det kan også bryte ned og gi mer acne. Anonymkode: 47368...2d7 Kilde? Anonymkode: bf09f...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Del Skrevet 4. mars 2023 Hva i all verden er dette? Anonymkode: 5845c...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå