AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #21 Del Skrevet 5. mars 2023 Tiuren skrev (53 minutter siden): De har da sin egen Dick.... Det er ikke lov å døpe barnet Dick.... Anonymkode: d9c23...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #22 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke lov å døpe barnet Dick.... Anonymkode: d9c23...208 I USA er alt lov, dessverre. Anonymkode: d35d4...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #23 Del Skrevet 5. mars 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke lov å døpe barnet Dick.... Anonymkode: d9c23...208 Dick er som regel forkortelse for Richard. Anonymkode: 29ac7...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5. mars 2023 #24 Del Skrevet 5. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dick er som regel forkortelse for Richard. Anonymkode: 29ac7...d0e I firmaet jeg jobber er det minst 2 personer som bruker Dick som fornavn i signaturen på sin jobb mail. Måtte omformulere innledningen på mailen min et par ganger når jeg sendte min første mail til Dick i Tyskland... (Siden dette en jeg hadde hilst på så passet det ikke å være veldig formell med "Dear Mr."etternavn", men Dear Dick... Hi Dick... neitakk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå