AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #141 Del Skrevet 4. april 2023 Damian Drake skrev (37 minutter siden): Poenget mitt fløy over hodet ditt ser jeg. Nope Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #142 Del Skrevet 4. april 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke fornuftig hvis man bryr seg om å ha masse tull som tar opp plass, og så samt man ikke har tenkt å se filmen hele tiden så er det mer enn nok å se den en gang Anonymkode: 5b2cf...4c8 Én gang? Vi er noen som liker å se kvalitetsfilm mange ganger. Anonymkode: 11981...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #143 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Én gang? Vi er noen som liker å se kvalitetsfilm mange ganger. Anonymkode: 11981...7ca Det gjorde jeg som barn, så filmer om igjen og om igjen men hadde aldri giddet nå Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #144 Del Skrevet 5. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjorde jeg som barn, så filmer om igjen og om igjen men hadde aldri giddet nå Anonymkode: 5b2cf...4c8 Legg merke til at jeg skrev "kvalitetsfilm". Anonymkode: 11981...7ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #145 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Legg merke til at jeg skrev "kvalitetsfilm". Anonymkode: 11981...7ca Alle filmer man liker er kvalitetsfilm, ellers hadde man ikke kastet bort tid på å se Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #146 Del Skrevet 5. april 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Alle filmer man liker er kvalitetsfilm, ellers hadde man ikke kastet bort tid på å se Anonymkode: 5b2cf...4c8 Kan neppe være veldig bra hvis du kun vil se en gang. Anonymkode: 11981...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #147 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan neppe være veldig bra hvis du kun vil se en gang. Anonymkode: 11981...7ca Hvorfor se noe man har sett før når man kan se noe nytt? Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #148 Del Skrevet 5. april 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor se noe man har sett før når man kan se noe nytt? Anonymkode: 5b2cf...4c8 Det virker som du sliter SKIKKELIG med å akseptere at andre ikke tenker som deg. Anonymkode: 720ac...2bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #149 Del Skrevet 5. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor se noe man har sett før når man kan se noe nytt? Anonymkode: 5b2cf...4c8 Fordi det er bedre å nyte en kvalitetsfilm flere ganger enn å bruke tid på dårlige filmer. Anonymkode: 11981...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #150 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det virker som du sliter SKIKKELIG med å akseptere at andre ikke tenker som deg. Anonymkode: 720ac...2bc Det er lov med egne meninger og å ytre dem noe jeg gjør AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det er bedre å nyte en kvalitetsfilm flere ganger enn å bruke tid på dårlige filmer. Anonymkode: 11981...7ca Jeg vet ikke om en film er bra før jeg har sett den. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #151 Del Skrevet 5. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er lov med egne meninger og å ytre dem noe jeg gjør Jeg vet ikke om en film er bra før jeg har sett den. Anonymkode: 5b2cf...4c8 Du kan komme veldig langt med å lese synopsis, anmeldelser og se klipp/trailers. Anonymkode: 11981...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. april 2023 #152 Del Skrevet 5. april 2023 Blueray gidder jeg ikke bry meg med. Jeg kjøper sjelden filmer lenger, eneste er hvis jeg kommer over 80 talls filmer, da kan jeg gjerne kjøpe ettersom disse filmene er sjelden å se på strømmetjenester. Mange 80talls filmer er jeg veldig glad i, så det er kjekt å ha dem i tilfelle jeg vil se dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #153 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan komme veldig langt med å lese synopsis, anmeldelser og se klipp/trailers. Anonymkode: 11981...7ca Hva andre sier om noe er ikke nødvendigvis hva jeg vil si, jeg bedømmer selv Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #154 Del Skrevet 5. april 2023 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Blueray gidder jeg ikke bry meg med. Jeg kjøper sjelden filmer lenger, eneste er hvis jeg kommer over 80 talls filmer, da kan jeg gjerne kjøpe ettersom disse filmene er sjelden å se på strømmetjenester. Mange 80talls filmer er jeg veldig glad i, så det er kjekt å ha dem i tilfelle jeg vil se dem igjen. Hvilke 80 talls filmer finner du ikke? Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #155 Del Skrevet 5. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva andre sier om noe er ikke nødvendigvis hva jeg vil si, jeg bedømmer selv Anonymkode: 5b2cf...4c8 Har aldri opplevd at en film som har under 6 i score på imdb er noe bra. Anonymkode: 11981...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. april 2023 #156 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke 80 talls filmer finner du ikke? Anonymkode: 5b2cf...4c8 På strømmetjenester? Haugevis. Jeg har Disney+, Netflix, Prime, SkyShowtime og HBO. Der finner man feks ikke filmer som Steel Magnolias, Stand By Me, Beetlejuice, Neark Dark og Nell bare for å nevne noen i farten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #157 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri opplevd at en film som har under 6 i score på imdb er noe bra. Anonymkode: 11981...7ca Det har jeg mange ganger Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #158 Del Skrevet 5. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Det har jeg mange ganger Anonymkode: 5b2cf...4c8 List opp en fire fem da. Anonymkode: 11981...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #159 Del Skrevet 5. april 2023 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): På strømmetjenester? Haugevis. Jeg har Disney+, Netflix, Prime, SkyShowtime og HBO. Der finner man feks ikke filmer som Steel Magnolias, Stand By Me, Beetlejuice, Neark Dark og Nell bare for å nevne noen i farten. De tre første er tilgjengelige på flere strømmetjenester, sjekket nettopp Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #160 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): List opp en fire fem da. Anonymkode: 11981...7ca Orker ikke å sjekke ut hvilke som har hva i score, bare fordi mange ikke liker en film så betyr ikke det at man ikke kan like den selv. Wolverine Origins får ofte slakt men jeg elsker den filmen Anonymkode: 5b2cf...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå