Gå til innhold

Så du trodde du hadde en gjennomsnittlig penisstørrelse?

Gjest Beelzebub

Anbefalte innlegg

Gjest Beelzebub

Feil! Ikke nå lengre. 

I følge en ny studie har gjennomsnittlig penisstørrelse økt med ca 24 prosent de siste 29 årene, fra 12,3 til 15,2 cm. 

Forskere, som før hadde jevnt over gjennomsnittlige peniser, er bekymret over utviklingen:

https://illvit.no/mennesket/forskere-overrasket-sa-mye-har-den-gjennomsnittlige-penisen-vokst

Hva tror du årsaken kan være?

Endret av Beelzebub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glimrende, her har den vokst tilsvarende som i undersøkelsen.

Regner med det gjelder alle menn, også forskerne med gjennomsnittlige peniser.

Anonymkode: bce1a...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beelzebub skrev (5 timer siden):

Feil! Ikke nå lengre. 

I følge en ny studie har gjennomsnittlig penisstørrelse økt med ca 24 prosent de siste 29 årene, fra 12,3 til 15,2 cm. 

Forskere, som før hadde jevnt over gjennomsnittlige peniser, er bekymret over utviklingen:

https://illvit.no/mennesket/forskere-overrasket-sa-mye-har-den-gjennomsnittlige-penisen-vokst

Hva tror du årsaken kan være?

Trøster meg med at jeg fremdeles er langt over snittet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettopp det er hva vi kvinner har sagt i mange år nå! men da har vi blitt shamet og kalt sizequeens når vi sier at 12 cm er lite i forhold til gjennomsnittet som vi erfarer 

Anonymkode: ff27d...664

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får helt deja vu. 

Anonymkode: f0b4a...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp det er hva vi kvinner har sagt i mange år nå! men da har vi blitt shamet og kalt sizequeens når vi sier at 12 cm er lite i forhold til gjennomsnittet som vi erfarer 

Anonymkode: ff27d...664

De som hadde 12 før har nå 15. Det er likt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beelzebub
1 minutt siden, Pappadrømmen said:

Trøster meg med at jeg fremdeles er langt over snittet!

Må skamfullt innrømme at jeg har gått fra over snittet til under snittet. Det er et hardt slag. Men på den positive siden finnes det mye bra lyrikk for folk som meg, som jeg nå kan begynne å dele med venner og kolleger. It's not the size of the boat, but the motion of the ocean o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og siden sånne som meg drar opp snittet, vil det si at menig mann fremdeles sitter med 12 cm...

Anonymkode: f9821...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Beelzebub skrev (Akkurat nå):

Må skamfullt innrømme at jeg har gått fra over snittet til under snittet. Det er et hardt slag. Men på den positive siden finnes det mye bra lyrikk for folk som meg, som jeg nå kan begynne å dele med venner og kolleger. It's not the size of the boat, but the motion of the ocean o.s.v.

Du går stikk mot undersøkelsen altså? Her er det økning, selv om jeg er godt voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og siden sånne som meg drar opp snittet, vil det si at menig mann fremdeles sitter med 12 cm...

Anonymkode: f9821...d2c

Er du målt og bokført da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beelzebub
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du går stikk mot undersøkelsen altså? Her er det økning, selv om jeg er godt voksen.

Ja, jeg har holdt meg stabil de siste 20 årene, mens verden tydeligvis har løpt fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har holdt meg stabil de siste 20 årene, mens verden tydeligvis har løpt fra meg. 

Her har den økt med rimelig nøyaktig 3 cm, akkurat som de påstår i undersøkelsen.

Men har aldri fundert over det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beelzebub
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Her har den økt med rimelig nøyaktig 3 cm, akkurat som de påstår i undersøkelsen.

Men har aldri fundert over det før nå.

Hvis det er kjemikalier som gjør det, som ble foreslått i en annen tråd noen linker til over her, har jeg kanskje begått en tabbe ved å konsekvent holde meg unna Pepsi Max og sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er kjemikalier som gjør det, som ble foreslått i en annen tråd noen linker til over her, har jeg kanskje begått en tabbe ved å konsekvent holde meg unna Pepsi Max og sånne ting.

Jeg drikker svært lite sånt. Kanskje 2 glass i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Når vi ser denne typen raske endringer, betyr det at det skjer noe voldsomt med kroppene våre. Vi bør forsøke å bekrefte disse resultatene, og hvis de bekreftes, må vi finne årsaken til endringene», sier Michael Eisenberg.

Eh ja, at det skjer noe voldsomt med kroppene våre vet jeg allerede,  70-tallskroppen er jo en saga blott: https://www.nrk.no/livsstil/--vanskelig-a-finne-tynne-kropper-1.7170335

Og kronisk sykdom øker i bekymringsverdig grad: https://smhs.gwu.edu/sites/default/files/ChronicCareChartbook.pdf

Mens forventet levealder synker: 

image.png.412015df8dbc2814f6181c101ea8f8eb.png

https://www.gov.uk/government/publications/health-profile-for-england/chapter-4-european-comparisons

Anonymkode: ca877...5a0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Beelzebub

It's not the size of the boat, but the motion of the ocean.

It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog.

Det er ikke størrelsen som betyr noe, men hvordan du bruker den.

Hmmm...en ting som begynner å slå meg, nå som jeg har fått en nyvunnen interesse for liten-penis-poesi, er hvor uoriginalt alt sammen er. Det følger liksom den samme oppskriften hver gang. Er stygt redd for at mine venner og kolleger fort kommer til å gå lei av liten-penis-poesi, med mindre jeg kan revolusjonere sjangeren selv på noe vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Årsaken er at kvinner nå kan velge partner selv i større grad enn før, og menn med små peniser velges bort. Da blir snittlengden større fra generasjon til generasjon.

Anonymkode: 0eb88...774

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også stusset på at 12 cm liksom er gjennomsnittet, for det er jo veldig lite. Et snitt vil jo også si at det er helt normalt å ha litt kortere. Jeg er gift med en som har 21 cm og syns ikke den er noe sjokkerende stor, jeg syns heller 12 cm er sjokkerende lite.

Anonymkode: bb93b...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror de fleste har 15 eller større egentlig 

Anonymkode: 733ac...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...