Gå til innhold

Angrer på bryllupslokale pga tv-serie

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nettopp. Jeg skriver at «alle» i hermetegn - kan kjenne igjen disse stedene, fra f.eks Instagram. At alle gjestene våre sitter hjemme og ser på disse programmene er din egen tolkning.

Anonymkode: 2fcb0...91b

Så du mener egentlig mesteparten? At de fleste av gjestene dine ser på både ex on the beach og gift ved første blikk? 

Da tror jeg som sagt klassen på lokalet hadde vært god nok selv om dere hadde valgt en gymsal for mottakelsen. 

Anonymkode: 01442...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som vet dette ser på programmet selv. Jeg ante det ikke og ville ikke tenkt annet enn at Refsnes er et fint sted.

Anonymkode: 90d13...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en problemstilling du har oppkomstruert selv, og som mest sannsynlig de  andre ikke tenker noe over. Du bør heller jobbe med din egen holdning, og ikke tenke at du er overlegen til de som deltar og ser på disse programmene. For det er vel det det bunner ut i, i at du er redd at ditt eget omdømme skal bli skadet hvis gjestene dine skulle assosiere lokalet du har valgt med dette. Jeg har null interesse for denne type programmer. Det har mange av venninnene mine, men ser ikke ned på de av den grunn. Hadde heller ikke sett ned på de om de feks hadde valgt å gifte seg på Refsnes gods etter å ha sett på gift ved første blikk.

Jeg drar for øvrig  ikke i bryllup pga lokalet, jeg drar dit for å feire at noen gifter seg. 

Anonymkode: 34bba...690

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er veldig kjent lokale for bryllup i mange år. Ikke noe ødelagt av tvinnspilling. Husk at de fleste gjestene bryr seg ikke om hvor de er. Det er nok du som tenker mest på det😂

Anonymkode: a574c...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så du mener egentlig mesteparten? At de fleste av gjestene dine ser på både ex on the beach og gift ved første blikk? 

Da tror jeg som sagt klassen på lokalet hadde vært god nok selv om dere hadde valgt en gymsal for mottakelsen. 

Gjør du deg dum med vilje..?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjør du deg dum med vilje..?

Nei. 

Jeg fatter bare ikke at du er så opptatt av at et lokale er "harry", med den omgangskretsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg . La være å se sesongen og planlegg bryllupet ditt . Du lager ditt eget og ingen grunn til å tenke på serien . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker. Og overvurderer hvor mange som ser på disse programmene.

Jeg har hørt om Refsnes, men jeg har ikke sett Gift ved første blikk, ex on the beach eller paradise. Jeg aner absolutt ingenting om hvem som er med eller hvor det er filmet. Ikke har jeg instagram heller. Så jeg har ikke sett noe som helst av det du tror at folk vil tenke på når de kommer i bryllupet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei. 

Jeg fatter bare ikke at du er så opptatt av at et lokale er "harry", med den omgangskretsen? 

Nå har jeg gjentatte ganger avkreftet at omgangskretsen min sitter hjemme hver dag og ser på disse seriene, som du selv har tolket deg frem til. Vennene mine er i starten av 30-årene - som meg, og selvfølgelig får man med seg det som skjer på tv og Instagram uten at man nødvendigvis følger disse seriene slavisk. Skjønner ikke hva du får ut av å gjentatte ganger kverulere på dette. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg gjentatte ganger avkreftet at omgangskretsen min sitter hjemme hver dag og ser på disse seriene, som du selv har tolket deg frem til. Vennene mine er i starten av 30-årene - som meg, og selvfølgelig får man med seg det som skjer på tv og Instagram uten at man nødvendigvis følger disse seriene slavisk. Skjønner ikke hva du får ut av å gjentatte ganger kverulere på dette. 

Denne problemstillingen er virkelig skikkelig oppkonstruert, ts.

For det første er ikke Gift ved første blikk et veldig harry program. Lokalet er brukt til det samme som du ønsker, et bryllup. Hvorfor er det krise at det er filmet at noen mennesker du ikke kjenner har giftet seg der? 

For det andre overvurderer du virkelig hvor mye vanlige mennesker i 30-åra følger med på lokalene i diverse tv-serier eller hva et gods deler på instagram. Dette er detaljer som fyker rett over hodet på de aller fleste. 

Hvis du virkelig ville ha noe unikt som ingen andre med tilgang på sosiale medier kunne tenke seg å arrangere bryllup på gjorde du en enorm bommert i å velge et kjent gods. Det er jo bryllup de i stor grad lever av!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå er jeg riktignok i slutten av tredveårene. Men, nei, jeg har ikke "fått med meg" noe av disse programmene utover at det er overskrifter på nettstedene jeg blar meg gjennom. Jeg kunne ikke identifisert en deltaker.

Så når du skriver at "alle" i omgangskretsen din kommer til å forbinde lokalene med "gift med første blikk" og at dette er "ex on the beach deltakere". Så forstår jeg virkelig ikke at det er lokalet som er harry her. 

Og slutt å like egne innlegg med en gang du legger de ut, det er bare flaut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om Refsnes gods før og googlet det ifb. denne tråden, selv om jeg er i starten av 30 årene og "følger med". Jeg syntes det er et veldig vakkert sted, og ville gjerne hatt bryllupet mitt der (om jeg skulle giftet meg på nytt, og mot absolutt all formodning i Østfold).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nå er jeg riktignok i slutten av tredveårene. Men, nei, jeg har ikke "fått med meg" noe av disse programmene utover at det er overskrifter på nettstedene jeg blar meg gjennom. Jeg kunne ikke identifisert en deltaker.

Så når du skriver at "alle" i omgangskretsen din kommer til å forbinde lokalene med "gift med første blikk" og at dette er "ex on the beach deltakere". Så forstår jeg virkelig ikke at det er lokalet som er harry her. 

Og slutt å like egne innlegg med en gang du legger de ut, det er bare flaut. 

Er det en eller annen hersketeknikk du har, å påstå at jeg liker mine egne innlegg? 🫡 Har ikke likt noen innlegg her inne, hverken mine egne eller andres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det en eller annen hersketeknikk du har, å påstå at jeg liker mine egne innlegg? 🫡 Har ikke likt noen innlegg her inne, hverken mine egne eller andres.

For meg så har ligget syk på sofaen frem til i går, og fulgt med løpende, så har det dukket opp ett likerklikk under ditt innlegg med en gang du har lagt det ut ;)

Unntaket er dette, når du ble tatt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...