Sirah Skrevet 2. mars 2023 #21 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har egentlig ikke det, og vi har også bestilt kaker og diverse, og var godt i gang med planleggingen.. 😅 Jo du har nok helt rett, men den gode følelsen jeg hadde for stedet er litt borte. Er bare 29, men har vært på flere utstillinger der tidligere men nå føler jeg «folk» tenker at jeg valgte et bryllup ut fra noe jeg har sett på Instagram. Haha nei uff, hører selv at jeg overtenker.. Anonymkode: 2fcb0...91b Tror nok ingen vil tenke over dette engang TS Dette er nok full overtenning fra din side. Regner med at du ikke skal dekorere lokalet på samme måte uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #22 Del Skrevet 2. mars 2023 Det er ingen som forbinder Refsnes gods med verken gift ved første blikk, ex on the beach eller paradise hotell. Anonymkode: 29e1d...a82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 2. mars 2023 #23 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har betalt depositum på Refsnes gods og valgt dato, men nå angrer jeg. Vet det egentlig er teit, men nå har Gift ved første blikk filmet sin siste sesong der, og jeg ser bilder fra stedet på Instagram med disse realitydeltakere overalt.. Så noen episoder av serien på tv og det flere deltagere som har vært med på ex on the beach og paradise. Som sagt, vet det er teit, men hotellet mistet litt «klasse» for meg nå, har alltid syns det har vært så herskapelig og vakkert der, og nå er det en kuliss i et dårlig reality-show.. Dette plager meg mer enn det burde 😭 Anonymkode: 2fcb0...91b La meg spørre deg noe. Gifter du deg for andre sin skyld eller for din egen? Hva i all verden har noe å si hva som ble filmet der? Hotellet mistet ''klasse''? Hvis du vil heller miste en del penger for en fullstendig oppkonstruert problemstilling, så er det ditt valg. For meg er det fullstendig bortkastet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #24 Del Skrevet 2. mars 2023 Skjønner deg. Det er jo litt oppbrukt nå. Anonymkode: 7c2b8...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #25 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Alle ser ikke på disse idiotiske seriene. Noen av skjønner at Refsnes er et fint sted. Men det er jo du som i utgangspunktet har valgt et prangende sted, fordi du vil ha et prangende bryllup. It is what it is😉 Anonymkode: 9c613...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #26 Del Skrevet 2. mars 2023 Er det ikke bare ei der som har vært med i ex on the beach og 2 menn som har vært med i linni søker drømmeprinsen?🤔 Anonymkode: a74a0...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #27 Del Skrevet 2. mars 2023 Hulderen skrev (6 timer siden): Enig. Si i fra til stedet at de har ødelagt omdømmet sitt, og at du derfor ønsker å få tilbake depositumet. De tok en risiko når de leide ut stedet til reality, og det må de ta konsekvensen av. De må ha fått veldig godt betalt, og dermed kunne ta de tapene som nå følger. Det er ikke helt sånn depositum fungerer.. Jeg har sett gjennom instagrammen til Refsnes nå, og finner ingenting der fra programmet? Vil tro at ingen gjester tenker over det. Faktisk tror jeg de ville lagt mer merke til det om de først var i brylluppet ditt og så rett etterpå så stedet på tv. Men det er faktisk ikke så mange som ser den serien, tror ikke du trenger å bekymre deg. Anonymkode: f9b7f...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #28 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Alle ser ikke på disse idiotiske seriene. Noen av skjønner at Refsnes er et fint sted. Men det er jo du som i utgangspunktet har valgt et prangende sted, fordi du vil ha et prangende bryllup. It is what it is😉 Anonymkode: 9c613...011 Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har vært der gjennom hele oppveksten min, og som jeg skrev innledningsvis har jeg vært der på flere kunstutstillinger, det har ikke noe å gjøre med det at jeg vil ha et prangende bryllup, heller det at det er gode minner der både for meg og familien min. Hotellet har litt vært en «skjult perle» som ikke har markedsført seg like mye som andre hoteller. De har markedsført seg mest innfor kunst og kultur. Hotellet har ekstremt mye historie i alle kriker og kroker og jeg skjønner ikke helt vurderingen i å la seg bruke i et realityprogram, all pr er ikke god pr nødvendigvis. Anonymkode: 2fcb0...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #29 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har vært der gjennom hele oppveksten min, og som jeg skrev innledningsvis har jeg vært der på flere kunstutstillinger, det har ikke noe å gjøre med det at jeg vil ha et prangende bryllup, heller det at det er gode minner der både for meg og familien min. Hotellet har litt vært en «skjult perle» som ikke har markedsført seg like mye som andre hoteller. De har markedsført seg mest innfor kunst og kultur. Hotellet har ekstremt mye historie i alle kriker og kroker og jeg skjønner ikke helt vurderingen i å la seg bruke i et realityprogram, all pr er ikke god pr nødvendigvis. Anonymkode: 2fcb0...91b Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke hvordan du er så opptatt av kunst, historie og klasse, men samtidig ser både du og alle gjestene på både ex-on-the-beach, og gift ved første blikk. Og har full kontroll både på klientell og innspillingssteder. Det er ett eller annet veldig selvmotsigende med det. Eller dobbeltmoralsk, som i at bryllupet skal være eksklusivt og plettfritt. Selv om man bruker fritiden sin på søppel. Anonymkode: 01442...c59 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #30 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke hvordan du er så opptatt av kunst, historie og klasse, men samtidig ser både du og alle gjestene på både ex-on-the-beach, og gift ved første blikk. Og har full kontroll både på klientell og innspillingssteder. Det er ett eller annet veldig selvmotsigende med det. Eller dobbeltmoralsk, som i at bryllupet skal være eksklusivt og plettfritt. Selv om man bruker fritiden sin på søppel. Anonymkode: 01442...c59 Hvordan dro du disse konklusjonene? 😂 Jeg følger Refsnes gods på Instagram og de reposter mye fra serien. Disse realitydeltagerne har også repostet ulike ting, som hotellet har repostet. Man trenger ikke å følge en eneste reailtydeltager for å få med seg dette, det holder at man følger Refsnes og fotografen. Det samme som jeg ser, ser også de nesten 5000 følgerne de også har. Fascinerende hvordan du skriver at alle gjestene ser på disse programmene når jeg ikke har nevnt det noe sted. Anonymkode: 2fcb0...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 2. mars 2023 #31 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har betalt depositum på Refsnes gods og valgt dato, men nå angrer jeg. Vet det egentlig er teit, men nå har Gift ved første blikk filmet sin siste sesong der, og jeg ser bilder fra stedet på Instagram med disse realitydeltakere overalt.. Så noen episoder av serien på tv og det flere deltagere som har vært med på ex on the beach og paradise. Som sagt, vet det er teit, men hotellet mistet litt «klasse» for meg nå, har alltid syns det har vært så herskapelig og vakkert der, og nå er det en kuliss i et dårlig reality-show.. Dette plager meg mer enn det burde 😭 Anonymkode: 2fcb0...91b Unnskyld meg, men dette syns jeg er latterlig. Hvem får med seg lokation når de ser på reality lissom? Hadde stilt seg annerledes hvis det var f.eks "Paradise hotellet" i Mexico det var snakk om, fordi det har vært med i alle episoder i alle sesonger så de fleste ville nok kjenne det igjen uansett om de ser på Paradise eller ikke. Men at Refsnes Gods er med i en episode av Gift ved første blikk er det vel knapt nok noen som har fått med seg. Det er også ganske rart å mene at de burde avslått bruk av stedet til dette pga dårlig omdømme! For det første så får de gratis reklame og betalt av produsent, for det andre skjønner jeg ikke hva som er så harry med Gift ved første blikk-konseptet selv om enkelte av deltakerne kanskje er det. Er det ditt eget omdømme du er bekymret for da eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #32 Del Skrevet 2. mars 2023 Hulderen skrev (9 timer siden): Enig. Si i fra til stedet at de har ødelagt omdømmet sitt, og at du derfor ønsker å få tilbake depositumet. De tok en risiko når de leide ut stedet til reality, og det må de ta konsekvensen av. De må ha fått veldig godt betalt, og dermed kunne ta de tapene som nå følger. Men har de ødelagt omdømmet sitt? Virkelig? Anonymkode: f5194...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #33 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle ser ikke på disse idiotiske seriene. Noen av skjønner at Refsnes er et fint sted. Men det er jo du som i utgangspunktet har valgt et prangende sted, fordi du vil ha et prangende bryllup. It is what it is😉 Anonymkode: 9c613...011 Uenig. Refsnes gods er flott, det er herskapelig, det har stil, historisk sus og en aura av kunst og kultur. Men det er ikke prangende. Anonymkode: ba547...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #34 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Tro meg....."alle" kjenner ikke igjen kulisser etter de programmene.... De som ser på slike program, legger nok ikke merke til lokalene 😛 Anonymkode: 66074...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 2. mars 2023 #35 Del Skrevet 2. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi har betalt depositum på Refsnes gods og valgt dato, men nå angrer jeg. Vet det egentlig er teit, men nå har Gift ved første blikk filmet sin siste sesong der, og jeg ser bilder fra stedet på Instagram med disse realitydeltakere overalt.. Så noen episoder av serien på tv og det flere deltagere som har vært med på ex on the beach og paradise. Som sagt, vet det er teit, men hotellet mistet litt «klasse» for meg nå, har alltid syns det har vært så herskapelig og vakkert der, og nå er det en kuliss i et dårlig reality-show.. Dette plager meg mer enn det burde 😭 Anonymkode: 2fcb0...91b Skal folk slutte å reise til Granka fordi charter Svein har vært der og vist på TV? Eller reise til disse stedene hvor PH og ex on the beach filmes, fordi det også har vært på TV? Jeg synes du er barnslig som tenker som du gjør. Endret 2. mars 2023 av Eva-Lena 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 2. mars 2023 #36 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg tror jeg er en dame i min beste alder, lever et A4 liv med små barn, mann og en god jobb. Jeg har aldri hverken hørt om eller sett dette her stedet før. Skjønner tankegangen din, men tror du kan slappe helt av:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #37 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Fascinerende hvordan du skriver at alle gjestene ser på disse programmene når jeg ikke har nevnt det noe sted. Anonymkode: 2fcb0...91b AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg vil ikke ha et bryllup som alle kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b ....... Anonymkode: 01442...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #38 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ....... Anonymkode: 01442...c59 Nettopp. Jeg skriver at «alle» i hermetegn - kan kjenne igjen disse stedene, fra f.eks Instagram. At alle gjestene våre sitter hjemme og ser på disse programmene er din egen tolkning. Anonymkode: 2fcb0...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #39 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Tipper at mange av gjestene deres ikke følger med på ex on the beach og paradise, så det går nok bra. Anonymkode: 574e3...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #40 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg har sett på GVFB. Kunne ikke en gang huske navnet på stedet de ble gift, og de (veldig få) klippene som har dukket opp i some, har jo ikke godset vært nevnt. Jeg tror du overtenker litt, og det at du er veldig bevisst på planleggingen på stedet gjør at du også plukker opp alt du ser i some litt ekstra godt. Gjestene dine tenker nok minimalt over det… Anonymkode: 01ae6...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå