AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Vi har betalt depositum på Refsnes gods og valgt dato, men nå angrer jeg. Vet det egentlig er teit, men nå har Gift ved første blikk filmet sin siste sesong der, og jeg ser bilder fra stedet på Instagram med disse realitydeltakere overalt.. Så noen episoder av serien på tv og det flere deltagere som har vært med på ex on the beach og paradise. Som sagt, vet det er teit, men hotellet mistet litt «klasse» for meg nå, har alltid syns det har vært så herskapelig og vakkert der, og nå er det en kuliss i et dårlig reality-show.. Dette plager meg mer enn det burde 😭 Anonymkode: 2fcb0...91b 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Selv om det er litt tullete, så forstår jeg deg litt 🙈 Har du råd til å tape depositumet og leie en annen plass? Men helt ærlig, tror du ikke at dette vil forsvinne når du får inn ditt preg på bryllupet? Lokalet er virkelig fint 🥰 Har dog bare sett det på bilder. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Sirah skrev (2 minutter siden): Selv om det er litt tullete, så forstår jeg deg litt 🙈 Har du råd til å tape depositumet og leie en annen plass? Men helt ærlig, tror du ikke at dette vil forsvinne når du får inn ditt preg på bryllupet? Lokalet er virkelig fint 🥰 Har dog bare sett det på bilder. Vi har egentlig ikke det, og vi har også bestilt kaker og diverse, og var godt i gang med planleggingen.. 😅 Jo du har nok helt rett, men den gode følelsen jeg hadde for stedet er litt borte. Er bare 29, men har vært på flere utstillinger der tidligere men nå føler jeg «folk» tenker at jeg valgte et bryllup ut fra noe jeg har sett på Instagram. Haha nei uff, hører selv at jeg overtenker.. Anonymkode: 2fcb0...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Tullete og barnslig tankegang. Som på det så vil du forhåpentligvis komme på bedre tanker i morgen. Slutt og lev livet på instagram. Anonymkode: 5c2f8...068 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Som på det = Sov på det Anonymkode: 5c2f8...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tullete og barnslig tankegang. Som på det så vil du forhåpentligvis komme på bedre tanker i morgen. Slutt og lev livet på instagram. Anonymkode: 5c2f8...068 Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Men tror du virkelig noen av gjestene dine kommer til å tenke på det? Vil vel tippe at det programmet ikke har veldig mange seere og innen dere skal gifte dere er det ingen som husker noe av den. Anonymkode: 5c2f8...068 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Forstår deg godt. Jeg hadde nok muligens tapt det depositumet. Forstår dessuten ikke at seriøst aktører vil linkes til slike reality deltagere. Anonymkode: 58ce4...1dd 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Om alle gjestene dine vet at mange ex on the beach deltagere var med på gift ved første blikk, så sier det mer om hvor mye klasse det er i bryllupet, enn lokalene 😅 Selv har jeg ikke sett på noen av delene. Anonymkode: 01442...c59 23 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg hadde valgt en annen plass. Rett og slett fordi det er din store dag. Jeg hadde ikke ønsket å assosiere min store dag med en plass der reality-deltagere hang. Du kan jo også si ifra til plassen, at du får rett og slett dårlige vibber grunnet assosiasjonen med reality-deltagere. Anonymkode: 1424c...16c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Om alle gjestene dine vet at mange ex on the beach deltagere var med på gift ved første blikk, så sier det mer om hvor mye klasse det er i bryllupet, enn lokalene 😅 Selv har jeg ikke sett på noen av delene. Anonymkode: 01442...c59 Dette tenker jeg litt å. Altså at hvis de kjenner det igjen fra programmet så betyr det jo at de ser på, og da kan de jo ikke akkurat dømme heller. Jeg har personlig ikke hørt om stedet og ville ikke kjent det igjen, men Googlet det nå, og det ser jo veldig fint ut! Anonymkode: 06bf0...14d 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. mars 2023 #12 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde valgt en annen plass. Rett og slett fordi det er din store dag. Jeg hadde ikke ønsket å assosiere min store dag med en plass der reality-deltagere hang. Du kan jo også si ifra til plassen, at du får rett og slett dårlige vibber grunnet assosiasjonen med reality-deltagere. Anonymkode: 1424c...16c Enig. Si i fra til stedet at de har ødelagt omdømmet sitt, og at du derfor ønsker å få tilbake depositumet. De tok en risiko når de leide ut stedet til reality, og det må de ta konsekvensen av. De må ha fått veldig godt betalt, og dermed kunne ta de tapene som nå følger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 2. mars 2023 #13 Del Skrevet 2. mars 2023 Hulderen skrev (35 minutter siden): Enig. Si i fra til stedet at de har ødelagt omdømmet sitt, og at du derfor ønsker å få tilbake depositumet. De tok en risiko når de leide ut stedet til reality, og det må de ta konsekvensen av. De må ha fått veldig godt betalt, og dermed kunne ta de tapene som nå følger. Om de mister noen kunder pga dette, så er jeg helt sikker på at kundegruppen generelt vil øke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg har sett alle episodene, og hadde glemt location for bryllupene. Hadde jeg fått invitasjon til Refsnes gods hadde jeg aldri tenkt på serien eller kjent det igjen. Jeg synes uansett ikke at serien har et voldsomt harry preg over seg så kan ikke si at stedet har ødelagt omdømmet sitt. Norge er et bittelite land med maaaaange realitypeogram, snart skal det mye til før et eller annet sted ikke er vist på tv. Refnes fikk vel uansett bare 10-15 ?minutter tv-tid, tror de fleste har glemt det allerede. Anonymkode: 34dc8...4b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #15 Del Skrevet 2. mars 2023 Dette tror jeg er noe av det dummeste og mest barnslige jeg har lest. Folk blir slaktet i Ukraina og du vil bytte lokale fordi det har vært med i en serie? Snakk om idioti. Anonymkode: b5f63...e40 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #16 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette tror jeg er noe av det dummeste og mest barnslige jeg har lest. Folk blir slaktet i Ukraina og du vil bytte lokale fordi det har vært med i en serie? Snakk om idioti. Anonymkode: b5f63...e40 Om det er utgangspunktet ditt, så har du en heltidsjobb i å svare ut i-landsproblemer her på KG Anonymkode: 01442...c59 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. mars 2023 #17 Del Skrevet 2. mars 2023 MollyJones skrev (14 minutter siden): Om de mister noen kunder pga dette, så er jeg helt sikker på at kundegruppen generelt vil øke. I så fall burde det ikke være noe problem å løse TS fra kontrakten og gi tilbake depositumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #18 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg lever ikke livet mitt på Instagram, men vil ikke ha et bryllup som «alle» kjenner igjen fra Instagram pga ex on the beach og paradise deltagere 😅 Anonymkode: 2fcb0...91b Om det er noen trøst, ante jeg ikke engang at det ble spilt inn noe som helst på Refsnes. Så ikke "alle" kjenner ingen dette. Anonymkode: ed4ab...f20 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #19 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det er noen trøst, ante jeg ikke engang at det ble spilt inn noe som helst på Refsnes. Så ikke "alle" kjenner ingen dette. Anonymkode: ed4ab...f20 "Ingen=igjen. Anonymkode: ed4ab...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #20 Del Skrevet 2. mars 2023 Tror ikke folk tenker sånn. Om de kjenner igjen stedet, kanskje de tenker at det var gøy å faktisk se det ordentlig🤷🏻♀️ Er jo veldig vakkert der og man må nesten oppleve det i real life. Hadde aldri falt meg inn å bytte fra det stedet fordi det hadde vært på tv, hadde kanskje endret om f.eks alle hadde samme kake og så hadde jeg bestilt akkurat samme😅🙈 Anonymkode: 1bca8...961 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå