AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Når jeg bruker hudsminke som foundation eller mineralpudder så ser nesen min mye større og bredere ut. Å slutte med sminke er ikke et alternativ men jeg mistenker at det skjer i større grad med lys hudsminke i min hudtone enn med en litt mørkere hudsminke. På en måte som omvendt contourering at det kommer lysere farge på nesen der hvor de som contourerer vanligvis ville lagt mørk sminke så det gir bredere look istedet for smalere. Kanskje fordi jeg har litt rød nese til vanlig og det får formen til å se smalere ut som slags mørk skygge enn når jeg legger lys foundation på hele nesen om det gir mening? Flere som opplever det eller er jeg helt skrullete? Hva kan jeg gjøre, burde jeg bruke mørkere foundation på nesen for å gjøre den mindre? Anonymkode: a1adb...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når jeg bruker hudsminke som foundation eller mineralpudder så ser nesen min mye større og bredere ut. Å slutte med sminke er ikke et alternativ men jeg mistenker at det skjer i større grad med lys hudsminke i min hudtone enn med en litt mørkere hudsminke. På en måte som omvendt contourering at det kommer lysere farge på nesen der hvor de som contourerer vanligvis ville lagt mørk sminke så det gir bredere look istedet for smalere. Kanskje fordi jeg har litt rød nese til vanlig og det får formen til å se smalere ut som slags mørk skygge enn når jeg legger lys foundation på hele nesen om det gir mening? Flere som opplever det eller er jeg helt skrullete? Hva kan jeg gjøre, burde jeg bruke mørkere foundation på nesen for å gjøre den mindre? Anonymkode: a1adb...629 Kan du ikke legge litt bronzer på nesesidene? Det får nesen til å se smalere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #3 Del Skrevet 2. mars 2023 flusa skrev (16 timer siden): Kan du ikke legge litt bronzer på nesesidene? Det får nesen til å se smalere ut. Har ikke bronzer mye glitter i seg? Har det brune uglitrede pudderet fra Baha mama men det er så mørkt at det ser ut som skitt Anonymkode: 7a94b...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #4 Del Skrevet 2. mars 2023 Det er som du sier fordi foundation/concealer flater ut huden, da den mister naturlige fargeforskjeller. Jeg bruker litt countouring på en myk pensel fra øyebryn og ned, og litt rett under. Anbefaler KVD shade+light til lys hud. Den er kald (i motsetning til bronzer som man absolutt ikke bør bruke på denne måten) Anonymkode: 6c8c4...772 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. mars 2023 #5 Del Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke bronzer mye glitter i seg? Har det brune uglitrede pudderet fra Baha mama men det er så mørkt at det ser ut som skitt Anonymkode: 7a94b...b58 Neida, man får bronzer uten glitter/shimmer også🤗 Eller man kan bruke countor produkt. Jeg er heller ikke så fan av bahama mama,føler det ser skittent ut,ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå