AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg bare lurer på om flere har opplevd det. Jeg satt Ovitrelle i går kl 21 som avtalt og skal til klinikken i morgen tidlig for å hente ut egg. Men nå i kveld kjenner jeg lett ubehag i magen og har ømme bryster. Er det fare for at eggløsningen har skjedd allerede? Trenger noen gode ord for å stresse ned, tror jeg Anonymkode: f73c3...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Helt vanlig, det er jo enorme størrelser pga antallet, så du kjenner deg nok veldig stinn pga det :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Helt normalt, var alltid helt overbevist om at egga hadde sluppet før mine uttal, men det var aldri tilfellet☺️ Anonymkode: 91fd2...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Ah, takk, ladies er så typiske symptomer på eggløsning for meg, så jeg måtte bare høre. Nå er jeg proppfull av diverse hormoner og, så kroppen reagerer vel litt annerledes Anonymkode: f73c3...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Hadde det akkurat slik for to uker siden🙈 var 100% sikker på at jeg hadde eggløsning dagen før uttak og at alt kom til å være forgjeves, men neida, hadde heldigvis ikke hatt eggløsning selvom jeg var 100% sikker Anonymkode: a4aa1...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå