Gå til innhold

Kviser i 40 årene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har masse kviser ennå. Er det vanlig når man er over 40 år?

Anonymkode: b26df...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får kviser hele livet. Jeg er eldre enn deg, og får også kviser om jeg ikke er nøye med hudpleie.

Hva slags hudpleierutine har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sikkert ikke nøye nok med hudprodukter. Burde vært flinkere enn jeg er så det er nok mye min egen skyld også.

Hudprodukter på apoteket ol. er så dyre og jeg har ikke så mye penger så må spare inn på både hudprodukter, hårfarger og frisør.

Bruker mest spenol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er sikkert ikke nøye nok med hudprodukter. Burde vært flinkere enn jeg er så det er nok mye min egen skyld også.

Hudprodukter på apoteket ol. er så dyre og jeg har ikke så mye penger så må spare inn på både hudprodukter, hårfarger og frisør.

Bruker mest spenol.

Hudpleie kan være dyrt, enig med deg der! Men det finnes rimelige alternativer.

Jeg vil anbefale deg å se på produktene til CeraVe. De er ikke så dyre, er drøye, og er effektive. Du finner dem ofte på tilbud i nettapoteker og andre nettbutikker.

Det kan være Spenol som gir deg kviser, den inneholder fett som kan tilstoppe porene dine og gi kviser.

Har huden din noen "utfordringer", som at den for eksempel er tørr og flasser, er fet, har eksem...?

Redigerer og legger til:

En enkelt hudpleierutine trenger ikke å bestå av mer enn

- rens

- fuktighetskrem/fuktgivende serum

- solkrem ved behov

Endret av Centella
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bruker mest spenol.

Å bruke Spenol i ansiktet er nærmest å be om kviser, med mindre du har svært tørr/fettfattig hud. Og som @Centella er inne på, finnes det gode og rimelige hudpleieprodukter, og du får best virkning (og slipper kviser) om du bruker produkter tilpassset din hudtype. CeraVe er bra og rimelig, jeg vil også tipse om produktene til Pure & Care og Ivy Aïa, begge fås kjøpt hos Normal og har mange bra produkter med gode ingredienser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror også det er spenolen du får kviser av!
Jeg kan anbefale ansiktskrem fra Änglamark, de har den på Obs og andre Coop-butikker, til en rimelig pris. Jeg har nattkremen, den er ikke veldig fet og jeg kan fint bruke den på dagen også. 

Også bør du bruke en eller annen form for renseskum el.l, i alle fall om kvelden. Jeg får alltid kviser om jeg slurver med dette, og jeg er 42.

Anonymkode: 7b5b4...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 40. Får en og annen kvise innimellom.

Anonymkode: e6fda...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...