Gå til innhold

Jeg trenger basic opplæring i ansiktspleie. Hva gjør du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ElectricScum skrev (2 timer siden):

Har sett for meg at faceroller er et av de største humbugproduktet man finner der ute. Så du mener altså at det hjelper?

Ja det hjelper!!

Jeg har også tenkt som deg.

Og har gått forbi de rullene mang en gang på butikkene, så tenkte jeg at siden den var så billig så kunne jeg likesågodt prøve en.

Jeg føler at den virkelig hjelper!

Jeg hadde helt (unnskyld språkbruken) forjævlig kalkunhals etter jeg gikk ned 60 kg raskt. Huden så ikke ut..slafsete,rynkete..

Den er blitt så glatt og fin igjen.

Jeg elsker å bruke den,helst sammen med bio oil som jeg påfører etter fuktighetskremen min.

Den føles også veldig god på huden når den er iskald.

Gjør morgenposene mine under øynene 'usynlig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker serien Your Good Skin.

Morgenrutine:

* Comforting Gel Cleanser

* Blackhead Clearing Scrub (3 ganger i uken)

* Active Treatment Tonic

* Balancing Skin Concentrate

* SPF 30 Anti-Oxidant Day Cream

Kveldsrutine:

* Comforting Gel Cleanser

* Active Treatment Tonic

* Balancing Skin Concentrate

* ProVitamin Overnight Cream

Jeg har i løpet av årene prøvd en del forskjellig ansiktspleie til jeg fikk tips om denne ansiktspleie serien for noen år siden. Den funker for meg og etterlater ansiktet mitt rent, pent og mykt. Er kjøpt på apoteket. Jeg er 45 år og begynte da ikke med skikkelig ansiktspleie før jeg var så og si 40 år, men har ikke så voldsomt mange rynker osv, så sånt sett så har jeg vært heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (58 minutter siden):

Ja det hjelper!!

Og har gått forbi de rullene mang en gang på butikkene, så tenkte jeg at siden den var så billig så kunne jeg likesågodt prøve en.

Jeg hadde helt (unnskyld språkbruken) forjævlig kalkunhals etter jeg gikk ned 60 kg raskt. Huden så ikke ut..slafsete,rynkete..

Jeg elsker å bruke den,helst sammen med bio oil som jeg påfører etter fuktighetskremen min.

Jøsses. Da får jeg teste ut det. Er ikke plaget med poser eller kalkunhals, men merker at huden generelt begynner å sægge og det er kjipt. Så da får jeg teste ut en sånn rulle. Er bare så dritkjedelig med slike beautyregimer. Men det er vel ikke til å komme unna lenger 😖

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk til deg TS, jeg nærmer meg også 40 og har aldri brukt annet enn fuktighetskrem og solkrem på sommeren. Følger for ¨å få tips til rutiner og produkter :)

Anonymkode: e8610...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det første man burde starte med er å finne ut hvilken hudtype du har. Deretter kan du kjøpe en rens, fuktighetskrem og solkrem som passer din hudtype. Etter hvert kan man gå inn med toner, serum osv. hvis man har konkrete "problemer" man vil fikse som f.eks. kviser, store porer, tørr hud, pigmentering, rynker o.l.

Anonymkode: e585b...c1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor går du ikke til noen som faktisk er utdannet istedenfor tilfeldige anonyme folk på internett?

Det finnes forskjellige hudtyper, og hvilke type produkter DU trenger, avhenger av masse.

Mye kan også gjøres med kosthold og livsstil.

Anonymkode: e862b...3b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det første man burde starte med er å finne ut hvilken hudtype du har. Deretter kan du kjøpe en rens, fuktighetskrem og solkrem som passer din hudtype. Etter hvert kan man gå inn med toner, serum osv. hvis man har konkrete "problemer" man vil fikse som f.eks. kviser, store porer, tørr hud, pigmentering, rynker o.l.

Anonymkode: e585b...c1e

Dette. Det er faktisk helt avgjørende å vite hvilken hudtype og hudtilstand du har, for at hudpleie skal fungere. Feil produkter kan i verste fall gjøre vondt verre. Om du ikke har mulighet til å dra til hudpleier, kan du få utført en gratis online hudanalyse av godkjente hudpleiere hos bl.a. Skincity. Du får produktforslag, men det er ingen kjøpetvang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/1/2023 at 8:09 AM, flusa said:

Veklser mellom disse :

image.png.f84790aa5aad3aed8e0c4a4982287dfc.pngimage.png.bdae8b202c85fcf768c86bcdbc1244cb.png

image.png.0a7a50c070a289a647678e83f3b29181.png

Tusen takk! Bruker du den samme på kvelden også?

Anonymkode: 931d8...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (På 2.3.2023 den 16.12):

Ja det hjelper!!

Bruker dere vanlig skinroller, eller dermaroller som perforerer huden? 

Anonymkode: fd445...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bruker dere vanlig skinroller, eller dermaroller som perforerer huden? 

Anonymkode: fd445...513

Jeg bruker en vanlig faceroller, en slik grønn sten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...