Gå til innhold

Hva bruker du for å skjule pigmentflekker/fregner i ansiktet???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sminke

Anonymkode: 79857...589

Det vet jeg men hvilken? 

Anonymkode: 90deb...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er pigmentering i form av f.eks. melasma eller acne, bør du forsøke å finne årsaken og gjøre noe med den.

Bruker selv ulike concealere fra MAC. Måtte bruke lang tid på å prøve meg frem til riktige nyanser og konsistens.

Anonymkode: da03f...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det er pigmentering i form av f.eks. melasma eller acne, bør du forsøke å finne årsaken og gjøre noe med den.

Bruker selv ulike concealere fra MAC. Måtte bruke lang tid på å prøve meg frem til riktige nyanser og konsistens.

Anonymkode: da03f...254

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva bruker du for å skjule pigmentflekker i ansiktet?

Før brukte jeg masse concealer og foundation for å skjule det,fordi jeg skjemtes over det.

Det gjør jeg ikke  lenger.

'Skjuler'det,ikke på samme måte som før, jeg sminker meg lettere nå, med enten tynt lag foundation,eller blander den inn i fuktighetskremen, eller bb/cc cream. Dette bruker jeg for å jevne hudtonen ut litt, men ikke for å skjule alt av flekker,kviser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte er det grunner til at man får pigmentflekker.

Jeg har hatt store pigmentflekker i ansiktet flere ganger. En gang var det pga antidepressiva der jeg overså at man ikke skulle være i sola. Andre gangen var det pga ubehandlet stoffskiftesykdom. Flekkene bleknet med vinteren og kom ikke tilbake når huden igjen ble utsatt for sol i neste sesong. 

Anonymkode: f4f4b...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne. Dekker ikke 100% men ser naturlig ut og passer til meg som har dehydrert hud. Bruker i tillegg en concealer fra Nars under øynene og pudder + rouge når jeg har god tid https://www.kicks.no/it-cosmetics/makeup/base/foundation/your-skin-but-better-cc-spf50-light-medium?gclid=Cj0KCQiA6fafBhC1ARIsAIJjL8nJ9Y80SLp_vjxbrch34hUNjnqz3OEQOJl6-lp5CiuJ3HKMAvtgjdgaAmNDEALw_wcB 

Anonymkode: 1c371...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg skjule fregnene mine..? Det har jeg aldri tenkt på at skulle være noe vits i.

Anonymkode: 75386...2d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ingenting. Det er et "ikke-problem" i min verden. 

Anonymkode: 38264...3aa

Var ikke det hun spurte om🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...