Gjest TomKrus Skrevet 18. januar 2006 #41 Del Skrevet 18. januar 2006 Er det for sent....? ← ikke for seint å nedlegge flere bytter, men når jeg skal på jobb mandag morgen orker jeg ikke vitenskaplige designete ruscoctailkurer for å ikke være i bakrus på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2006 #42 Del Skrevet 18. januar 2006 ikke for seint å nedlegge flere bytter, men når jeg skal på jobb mandag morgen orker jeg ikke vitenskaplige designete ruscoctailkurer for å ikke være i bakrus på mandagen. ← Ser ingen annen løsning enn at du får ta ferien til hjelp! Det er snart påske, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 18. januar 2006 #43 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ser ingen annen løsning enn at du får ta ferien til hjelp! Det er snart påske, vet du ← Blir're ikke snø på fjellet så blir're snø i heimen! Endret 18. januar 2006 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. januar 2006 #44 Del Skrevet 18. januar 2006 Blir're ikke snø på fjellet så blir're snø i heimen! ← Nei, nå får vi gi oss - dette begynner å minne om kosemosing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #45 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg skulle ha sluttet på videregående og tatt alle eksamener som privatist- ikke slikket flere lærere i ræva. Og så skulle jeg ha studert noe med mindre status med mer moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå