Gå til innhold

Tenåring én gang til

Merenwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Det hadde vært det totale mareritt. :ler: Er glad den tid er forbi.

Hvis jeg kunne gjort noe om igjen, ville jeg sluppet reguleringen (om det er mulig, da) og vært mer selvsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Uff, jeg har prøvd virkelig hardt å fortrenge store deler av ungdomstida mi... Jeg var en fæl fjortis fra jeg var 13 år... Jeg drakk som et høl i bakken, omtrent hver eneste helg, ble full og spydde, grein, betrodde meg til gud og hvermann, sovna, dreit meg ut på 1000 forskjellige måter. Og jeg lærte gud hjelpe meg aldri!

Heldigvis varte ikke elendigheta så lenge - da jeg var 16 var jeg stort sett ferdig med det verste...

Det eneste jeg oppriktig kan si jeg er stolt av i dag, er at jeg aldri falt for fristelsen å prøve narkotika, enda jeg hadde maaaaange muligheter. Så vel for mye av medaljens bakside...

Men det har da blitt folk av meg også, selv om jeg i dag skulle ønske at jeg hadde drukket mindre (i dag vet jeg at det er fullt mulig å ha det moro uten å drikke, avholdsmenneske som jeg er), jobbet mer på skolen, brydd meg mindre om hva andre mente, stolt mer på meg selv, vært snillere mot moren min og fullført en utdanning...

FRYSEPULVER - IKKE FORTELL DETTE TIL MORA MI!!!!

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har prøvd virkelig hardt å fortrenge store deler av ungdomstida mi... Jeg var en fæl fjortis fra jeg var 13 år... Jeg drakk som et høl i bakken, omtrent hver eneste helg, ble full og spydde, grein, betrodde meg til gud og hvermann, sovna, dreit meg ut på 1000 forskjellige måter. Og jeg lærte gud hjelpe meg aldri!

Heldigvis varte ikke elendigheta så lenge - da jeg var 16 var jeg stort sett ferdig med det verste...

Det eneste jeg oppriktig kan si jeg er stolt av i dag, er at jeg aldri falt for fristelsen å prøve narkotika, enda jeg hadde maaaaange muligheter. Så vel for mye av medaljens bakside...

Men det har da blitt folk av meg også, selv om jeg i dag skulle ønske at jeg hadde drukket mindre (i dag vet jeg at det er fullt mulig å ha det moro uten å drikke), jobbet mer på skolen, brydd meg mindre om hva andre mente, stolt mer på meg selv, vært snillere mot moren min og fullført en utdanning...

FRYSEPULVER - IKKE FORTELL DETTE TIL MORA MI!!!!

:hoho:

Vi har da allerede en "ikke-angrepsavtale", har vi ikke? Den vil selvsagt bli mer gullkantet om det overføres, la oss si 10 000 kroner til min konto i DnBNor hver måned :sjenert::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
:hoho:

Vi har da allerede en "ikke-angrepsavtale", har vi ikke? Den vil selvsagt bli mer gullkantet om det overføres, la oss si 10 000 kroner til min konto i DnBNor hver måned  :sjenert:  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Du har balletak på meg.... :grine::sur::overrasket::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg også skulle prøvd mer, turt mer.

Og sett litt nøyere i speilet... Kanskje gått til frisøren... Kanskje fått noen til å hjelpe meg å kjøpe klær.... Feite så fæl jeg så ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort alle 'feilene' på samme måte.

Ikke forandret på noe.

Jeg liker meg selv slik jeg endte opp nemlig :)

Å forandre på fortiden, er å forandre på fremtiden.

I blant skulle en stilt klokka tilbake og opplevd enda mer fra den tida. Det er så lenge siden, men det var jo i går............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg ville gjort alle 'feilene' på samme måte.

Ikke forandret på noe.

Jeg liker meg selv slik jeg endte opp nemlig :)

Å forandre på fortiden, er å forandre på fremtiden.

Det der var egentlig veldig godt sagt. Det ble en trøst for meg, i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere folk som sier dette med det?

Proevd narkotika? Festet mer? Ha mer sex?

Nå er jo en jeg kjenner godt i denne tråden, så tror jeg avstår fra å svare... ;)

Nei, altså, jeg var litt fei, rett og slett. Var sent ute med "det meste" på en måte.

Skal ærlig innrømme at jeg på en måte lurer på hvordan det er å ta dop, men er jo glad jeg ikke gjorde det, mange av de jeg hang sammen med sliter jo i dag. Men jeg var kanskje litt prippen. Ikke at det er negativt, er glad jeg ikke tar et tosifret antall på listen over antall sexpartnere liksom. Men jeg har alltid vært syk, så jeg var kanskje redd for å teste grenser, var redd for konsekvenser.

Hadde det veldig åpent hjemme, har alltid kunnet snakke med mamma og pappa osv., og fortalte alltid alt, men jeg hadde f.eks. strenge innetider. Jeg måtte være hjemme tolv veldig mye lengre enn alle de andre. Kanskje testet mammas og pappas grenser mer da, for å si det slik. Dog, jeg gjorde det en gang, pappa kastet seg i bilen og kjøre land og strand rundt etter meg, også var det bare en misforståelse, for jeg hadde fått lov til å drøye litt den aktuelle kvelden ;)

Vet ikke om jeg kan sette fingeren på HVA får vel være konklusjonen, men jeg skulle gjort mer ut av den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Gjort litt flere feil. Og brukt min erfaring på å nedlegge flere jenter.

Ellers skulle jeg tatt en helg eller to for å jobbe meg gjennom de fleste ulovlige rusmidler.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bodillen
Gjort litt flere feil. Og brukt min erfaring på å nedlegge flere jenter.

Ellers skulle jeg tatt en helg eller to for å jobbe meg gjennom de fleste ulovlige rusmidler.

Er det for sent....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...