Merenwen Skrevet 26. desember 2005 #1 Del Skrevet 26. desember 2005 Hva ville du gjort annerledes hvis du kunne vaert tenaaring én gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. desember 2005 #2 Del Skrevet 26. desember 2005 brydd meg mindre om hva alle andre mente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #3 Del Skrevet 27. desember 2005 Prøvd mer. Turt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 27. desember 2005 #4 Del Skrevet 27. desember 2005 Prøvd mer. Turt mer. ← Enig med Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christineemily Skrevet 28. desember 2005 #5 Del Skrevet 28. desember 2005 Ikke gjort de samme feilene om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #6 Del Skrevet 3. januar 2006 Er tenåring, jeg. Men skulle ønske jeg brydde meg mindre om hva folk mente, ja, selv om jeg gir faen i dem i en viss grad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 3. januar 2006 #7 Del Skrevet 3. januar 2006 Ikke kastet bort så mye tid på han jeg var sammen med, så og si hele ungdomstiden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #8 Del Skrevet 3. januar 2006 Konsentrert meg om å få en utdannelse, i stedet for å ta så lett på ting hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 3. januar 2006 #9 Del Skrevet 3. januar 2006 Kommet ut av skapet litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #10 Del Skrevet 4. januar 2006 Sagt og stått for det jeg tenkte. Jeg tenkte veldig mye bra og "riktig". Jeg kunne gjort det mye bedre dersom jeg bare hadde sagt det høyt..Jeg hadde ikke så stor selvtillit så jeg trodde alle andre "kunne mer". Jeg tok dette selvfølgelig igjen i studie-tiden og som voksen er alt bra etter en lang utvikling og modningsprosess. Men: Jeg ville ah fulgt min magefølelse og ikke hørt så mye på alle andre. Jeg ville ha ytret meg mer i timene på skolen og sagt høyt mine kritiske tanker om og til både lærere og pensum. Det ergrer meg grønt at jeg ikke faktisk sa det jeg egentlig sto for. Det kjedelig med å være ung og reflektert er at man føler seg mer voksen enn vennene sine og andre jevnaldrende på skolen. Så venter man på at de andre skal vokse opp...men det er det ikke alltid sikkert at de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2006 #11 Del Skrevet 8. januar 2006 Samme som Vampyra. Dessuten skulle jeg har vært flinkere til å gi svar på tiltale...det er forøvrig noe jeg bør bli litt flinkere til nå også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. januar 2006 #12 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke gjort de samme feilene om igjen... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 9. januar 2006 #13 Del Skrevet 9. januar 2006 Prøvd mer. Turt mer. ← Prøvd litt mindre. Ikke vært så svær i kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superlatyv Skrevet 9. januar 2006 #14 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg ville gjort alle 'feilene' på samme måte. Ikke forandret på noe. Jeg liker meg selv slik jeg endte opp nemlig Å forandre på fortiden, er å forandre på fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 9. januar 2006 #15 Del Skrevet 9. januar 2006 tatt en annen vei til utdannelsen jeg har, tatt et år på skole i utlandet (australia), hatt noe slags ungdomsopprør (jeg var SNILL, det syntes ikke mine foreldre, for jeg hadde en supernerd til bror som aldri var utenfor døra, aldri prata i tlf, så når jeg prata i 30min med min venninne 1 gang i uka var det krise... ) festa mer, hatt fler kjærester, rett og slett vært mer ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 9. januar 2006 #16 Del Skrevet 9. januar 2006 Prøvd mer. Turt mer. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. januar 2006 #17 Del Skrevet 9. januar 2006 Prøvd mer og turt mer, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. januar 2006 #18 Del Skrevet 9. januar 2006 hørt litt mer på mamma... Når jeg tenker etter hadde hun rett i det meste, selv om jeg ikke mente det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. januar 2006 #19 Del Skrevet 9. januar 2006 Faktisk er jeg ganske fornøyd med tenåra, jeg gjorde ikke mye ut av meg, men det er i grunn heller ingenting som jeg angrer på. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #20 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg hadde vært litt snillere mot voksne (foreldre, lærere og slikt), og ikke brydd meg så mye med hva andre (tenåringer) måtte tenke om meg. Men bortsett fra å være frekk og ha dårlig selvtillit, var jeg en ganske fornuftig tenåring som prøvde akkurat nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå