Gjest EmKay Skrevet 28. februar 2023 #21 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvsagt kan jeg ha ett barn til. Jeg har allerede ett barn. står på Helse-Norge at den er avvist. Står at jeg kan lese henvisningen i avvisningsbrevet. Ikke fått noe brev. Anonymkode: 5963f...57b Har også opplevd å bli avvist av KK, riktignok for noe helt annet. På helsenorge sto det kun "avvist", fikk aldri noe brev. Tydeligvis gikk begrunnelse til den som henviste. Så jeg ville først ringt legekontoret og hørt om de har den informasjonen, evt ringt KK og hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #22 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts: jeg har vært fulgt opp siden jeg var 16 år. Da jeg har verst versjon av endometriose. 10/10 kandidat som det heter. Har ikke gått på metformin, letrozol eller Femar da jeg går på andre medisiner og har en kronisk hjertefeil som gjør at jeg ikke kan ha det tilbudet. Jeg kan heller ikke gå på noen form for prevensjon. Og går på blodfortynnende. pcos er vurdert etter sist svangerskap, og har blitt gradvis verre de siste fire årene. vi ble tilbudt hjelp med første barn, for fem år siden. På dagen vi skulle levere sædprøve tok jeg en blodprøve og var gravid. Og jeg fødte en frisk jente 8 mnd seinere. vi har prøvd på nr to i nå 3 år. Vært gravid tre ganger, hvorav to kjemiske og en spontan. Anonymkode: 5963f...57b Sendte du med politiattest? Det er automatisk avslag om det ikke ble sendt med henvisningen. Anonymkode: b1e7e...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #23 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Sendte du med politiattest? Det er automatisk avslag om det ikke ble sendt med henvisningen. Anonymkode: b1e7e...8dc Det er ikke sant. Ikke for å bli kalt inn til en samtale. Det ble jeg. Uten noen politiattest Anonymkode: 5faa4...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #24 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har sagt dette tidligere oppe. Jeg ble henvist til kvinneklinikken og IKKE direkte til IVF. Har aldri hørt om noen som må ha politi stedt eller ikke har barn fra før for å bli henvist til KK. det har skjedd en feil. Garantert. For fastlegen min er helt inkompetent. men jeg har tatt kontakt med gynekologen min som utredet meg for alt og hun fikser det. jeg fikk også beskjed på Rikshospitalet sist jeg fødte at hvis vi hadde vansker måtte jeg ta kontakt så tidlig så mulig slik at vi fikk den hjelpen vi trengte. Så jeg er hundre prosent sikker på at dette er en FEIL. Takk for alle tilbakemeldinger. ha en fin uke. ts. Anonymkode: 5963f...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #25 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ikke sant. Ikke for å bli kalt inn til en samtale. Det ble jeg. Uten noen politiattest Anonymkode: 5faa4...9c6 Jeg fikk avslag fordi det ikke var med politiattest. Måtte sende inn på nytt med attest. Anonymkode: b1e7e...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #26 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har sagt dette tidligere oppe. Jeg ble henvist til kvinneklinikken og IKKE direkte til IVF. Har aldri hørt om noen som må ha politi stedt eller ikke har barn fra før for å bli henvist til KK. det har skjedd en feil. Garantert. For fastlegen min er helt inkompetent. men jeg har tatt kontakt med gynekologen min som utredet meg for alt og hun fikser det. jeg fikk også beskjed på Rikshospitalet sist jeg fødte at hvis vi hadde vansker måtte jeg ta kontakt så tidlig så mulig slik at vi fikk den hjelpen vi trengte. Så jeg er hundre prosent sikker på at dette er en FEIL. Takk for alle tilbakemeldinger. ha en fin uke. ts. Anonymkode: 5963f...57b Folk prøver å hjelpe deg. Hvorfor spør du når du blir sur og passiv aggressiv av svarene? Anonymkode: b1e7e...8dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #27 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk prøver å hjelpe deg. Hvorfor spør du når du blir sur og passiv aggressiv av svarene? Anonymkode: b1e7e...8dc Definitivt ikke sur eller passiv aggressiv Takket jo til og med for alle tilbakemeldinger og ønsket alle en fin uke 😆 Anonymkode: 5963f...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #28 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Definitivt ikke sur eller passiv aggressiv Takket jo til og med for alle tilbakemeldinger og ønsket alle en fin uke 😆 Anonymkode: 5963f...57b 🙄 Anonymkode: b1e7e...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #29 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🙄 Anonymkode: b1e7e...8dc Fort å lese ting annerledes en hva det er. Jeg er takknemlig for svar. Jeg er frustrert over helsevesenet. Som sagt, ikke sur eller passiv aggressiv Anonymkode: 5963f...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #30 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg tenker overvekt, de er blitt mye strengere på det nå enn før. Anonymkode: 455a4...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #31 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk avslag fordi det ikke var med politiattest. Måtte sende inn på nytt med attest. Anonymkode: b1e7e...8dc Ja men nå er det snakk om en hevisning til KK ikke faktisk avslag på ivf Anonymkode: 5faa4...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå