AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Del Skrevet 27. februar 2023 Har opplevd er brått og brutalt dødsfall i nær familie av et ungt menneske. Jeg skal skrive tale. Jeg ønsker det, og det er viktig for meg. Jeg liker å skrive, og har mye å skrive. Men jeg kommer ikke i gang med talen, jeg klarer ikke begynne den.. finner ikke ord Anonymkode: 18024...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Kondolerer ❤️ Når jeg skal skrive noe som er vanskelig å starte så begynner jeg bare med å skrive på en måte mitt i talen, så skriver jeg punkt for punkt det jeg ønsker å ha med uavhengig av rekkefølgen, så syr jeg sammen rekkefølgen og alt tilslutt, og da kommer gjerne starten av seg selv. Håper du får uttrykt det du ønsker ❤️ Anonymkode: e7718...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kondolerer ❤️ Når jeg skal skrive noe som er vanskelig å starte så begynner jeg bare med å skrive på en måte mitt i talen, så skriver jeg punkt for punkt det jeg ønsker å ha med uavhengig av rekkefølgen, så syr jeg sammen rekkefølgen og alt tilslutt, og da kommer gjerne starten av seg selv. Håper du får uttrykt det du ønsker ❤️ Anonymkode: e7718...079 Det er sant. Jeg skrevet litt her og der som jeg vil ta med, men hodet er bare kaos enda, og jeg bare gråter og gråter Anonymkode: 18024...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå