AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #21 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg tror faktisk jeg husker feil jeg, dere. Jeg tror ikke jeg har fått kviser av den fra Eucerin, men jeg har satt den vekk fordi jeg har brukt den fra Avene som har vært min HG. Har lest litt og det virker som flere mener disse kremene skal være ganske like. Begge er såkalte rene kremer med minimalt med ingredienser. Så da går jeg nok over til den 👍 Får for guds skyld ikke håpe at denne blir reformulert også da, da dauer jeg 😂 En helt annen ting: Flere enn meg som reagerer med rødhet når det gjelder niacinamide? Og får kviser av beeswax? Flere kremer for sensitiv hud som har en eller begge disse ingrediensene, men jeg kan ikke ha det har jeg forstått på huden min. Anonymkode: 4346e...ba1 Noen kan oppleve flush ved niacinamide. Fordi mange tolerer niacinamide og det på mange måter kan være en veldig nyttig ingrediens for mange, finnes det i mange produkter. Hvis man bruker flere produkter med dette kan det rett og slett bli for mye og man kan få en reaksjon. Jeg måtte venne huden til niacinamide og kan kun bruke ett produkt av gangen. Anonymkode: 78628...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. februar 2023 #22 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror jeg har prøvd den for lenge siden faktisk Føler kanskje jeg mislikte den fordi silikon er så høyt oppe på listen. Jeg er kresen, jeg vet 🙈 Men PC er jo et godt merke altså! Anonymkode: 4346e...ba1 Jeg er faktisk helt enig, jeg er heller ikke så glad i produkter som inneholder mye silikon, fordi de gjør meg blank i t-sonen Jeg husket bare at jeg ikke fikk noen reaksjon av den, derfor tenkte jeg på den AnonymBruker skrev (10 timer siden): En helt annen ting: Flere enn meg som reagerer med rødhet når det gjelder niacinamide? Og får kviser av beeswax? Flere kremer for sensitiv hud som har en eller begge disse ingrediensene, men jeg kan ikke ha det har jeg forstått på huden min. Anonymkode: 4346e...ba1 Jeg får tørr hud av produkter med mye niacinamide, men tåler det i enkelte kremer, f.eks. CeraVe Moisturizing Lotion. Når det gjelder bivoks, så tror jeg det handler om at mange kremer for sensitiv hud er tilpasset tørrere hudtyper, antakelig fordi disse to hudtilstandene ofte forekommer samtidig. Men igjen - helt enig med deg, det finnes flere produkter beregnet på sensitiv hud som også inneholder både alkohol, parfyme og eteriske oljer, så her må man virkelig kunne sin innholdsfortegnelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia12 Skrevet 28. februar 2023 #23 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Anbefaler deg denne. God til kombinert, tørr og sensitiv hud. Kiehls ultra facial cream. Finnes mange plasser bl.a på Lyco og på Kicks. Endret 28. februar 2023 av Kia12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå