AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #21 Del Skrevet 2. mars 2023 Jeg parkerer aldri på HC plasser. Men jeg tar bilder når jeg ser slike feilparkeringer. Pizzabud? Ja men da vet man jo arbeidsgiver, så bare sende bildet dit å spørre om det er slik reklame de ønsker seg. Utsalgsbod? Send til eier å si at du regner med det er greit legge ut hvor omtenksomme de på sosiale medier, så de får litt ekstra PR. Privatperson? Send melding med bilde og gratulere dem med premie for egoisme. Anonymkode: d62a0...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mars 2023 #22 Del Skrevet 7. mars 2023 Nei, men det er dager jeg skulle ønske jeg kvalifiserte til HC-bevis, fordi jeg ikke alltid er like mobil pga kronisk sykdom. Jeg prøver alltid å finne en plass så nært inngangen som mulig, men er det umulig å finne, stiller jeg meg ALDRI på en HC-plass. Det har strengt talt aldri falt meg inn å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #23 Del Skrevet 12. mars 2023 Nei. Har i desperasjon gjort det én gang. Da var mormor innlagt på sykehus uten TV, bøker, blader, alt. Besøkstiden nærmet seg slutten, og jeg måtte rekke å kjøpe i det minste noen blader til henne. Kiosken på sykehuset var stengt, jeg kjørte desperat rundt i Drammen for å lete etter parkering mens tiden tikket ned. ALT var opptatt! Bortsett fra HC-plassene ved rådhuset. Så jeg satte bilen der for å kjøpe blader. Tok få minutter, og la til en lett halting på vei tilbake til bilen. Ett unntak, har aldri gjort det før, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Anonymkode: 6b778...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå