AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Del Skrevet 27. februar 2023 Postet først under feil forum. Jeg lurer på dette.. Jeg er alenemor og kommer meg ikke på treningsstudio. Før jeg fikk barn for fire år siden, trente jeg ca to ganger i uka på Sats, frivekter. Ikke noe voldsomt, men var strammere i kroppen enn nå. Ikke trent siden da. Ønsker spesielt å "løfte" rumpa litt, og ellers litt core, arm, rygg. Jeg er lat,må bare si det. Om jeg feks, dedikerer 15 min kun til div øvelser for rumpeområdet x tre i uka, vil jeg merke /se litt forskjell om to, tre mnd eller er det nytteløst? Jeg har begynt på et nytt kosthold, som innebærer lite godteri, og ca, 1200 kcal daglig. Iflg lifesum spiser jeg litt mer protein enn grafen, og litt mindre karbohydrater enn grafen som jeg skal ha daglig. Fett ligger også på mindre Jeg er 161cm og 64kg. Ser slank ut egentlig , men ønsker bort ihvertfall tre kg og stramme opp. Trener lite kondis, prøver å gå mer for helsa sin skyld. Er det noen som kan gi bien gode råd? Også vonde knær, noen øvelser gjør vondt, feks raske utfall Anonymkode: c88bc...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Du slår alle som ligger på sofaen, fordi alt hjelper på. Anonymkode: 95d2a...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Utfordringen er å få det tungt nok om målet er å bygge muskler, men 15 minutter intensiv trening gjør en forskjell det. Så lenge du er konsekvent over tid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Ja! Anonymkode: 3bac6...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå