-TeddyToria- Skrevet 13. juni 2006 #1301 Skrevet 13. juni 2006 Kan dere ikke ta en titt her og svare på undersøkelsen min... Takk ← Har svart!
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #1302 Skrevet 13. juni 2006 God Harry-tur i morgen. En gang jeg skulle på harry-tur og fortalte det til pappa så lurte han på om jeg skulle til Drammen.
Cr@sh Skrevet 13. juni 2006 #1303 Skrevet 13. juni 2006 God Harrytur i morgen! Kjøre veldig forsiktig da...
Cr@sh Skrevet 13. juni 2006 #1304 Skrevet 13. juni 2006 God Harrytur i morgen! Kjøre veldig forsiktig da...
Skytte Skrevet 13. juni 2006 #1305 Skrevet 13. juni 2006 Hello! Nå er jeg her igjen! Har lest alt siden sist,men er litt trøtt og varm her jeg sitter så hodet funker ikke så mye mer idag Godt med fine tall fra kontrollene! Nattakos!
Gjest Rognebær Skrevet 14. juni 2006 #1306 Skrevet 14. juni 2006 Og ROGNIS, nå må du FØDE!!!!! ← Jeg trykker og trykker men det skjer ingenting! Enig i at det er fascinerende hvordan forskjellige folk på en og samme dag kan si at NÅ er du SVÆR og at "Oi, det var en liten og snerten mage!"... Mystisk. Ha en fin dag, da!
Cr@sh Skrevet 14. juni 2006 #1308 Skrevet 14. juni 2006 Hihi... nå ser jeg at du er i ferd med å oppdatere...
Murmelmy Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1309 Skrevet 14. juni 2006 TeddyToria: Ser du har svart, og jeg har nytt alle de nyyydelige bildene av Jacoben. Håper jeg får en slik skjønning... Kommer selv til å vise dere kjenninger bildet av tassen. Kanskje jeg legger ut bilde av ham for en stakket stund til og med Heidi76: ler: Cr@sh: Særs aktiv du var da? Bare måtte ha med to innlegg??? Skytte: Rognebær: Hvorfor har du byttet avatar??? Den er jo ikke deg... Må si jeg beundrer overtidsholdningen din . ---------------------------------------------------------------------------- I dag var jeg på harrytur med Peony og MammaSariusen. Vi fikk med oss polvarer, måkedritt (en måke var veeeeldig glad i Peony og traff blink ), mat og babystæsj. Jo, også Mc'ern da. Jeg kjøpte: - 2 smokker - 1 smokke"lenke" - 2 Dr. Brown tåteflasker + tuter for 0-3 mnd - Turiform dynetrekk til vogn i lyseblå - 10 gasskluter - tørrservietter (engangs) - 3 par sokker - 2 pysjer (str 56 og 62) - gratispakke (slik som på apoteket) Tror det var det :klø: Veldig flink til ikke å gå over board. Kjøpte bare ting vi trengte og ikke hadde
Cr@sh Skrevet 14. juni 2006 #1311 Skrevet 14. juni 2006 Moro med shopping... så ut til at du hadde fått med deg mange nyttige ting hjem... Moro å handle til disse små... :kys_2:
IdaC Skrevet 14. juni 2006 #1312 Skrevet 14. juni 2006 Jeg så for meg tre gravide inne på polet Regner med at dere fikk en del rare blikk? Så flink du har vært som bare har kjøpt det du trengte. Det klarer aldri jeg Sov godt snuppa
MammaSarius Skrevet 14. juni 2006 #1313 Skrevet 14. juni 2006 Takk for i dag snuppelupp! Jeg så for meg tre gravide inne på polet Regner med at dere fikk en del rare blikk? ← Det første som skjedde i det vi kom inn var at en av de ansatte kommenterte på at "Oi, tre gravide damer!"
IdaC Skrevet 14. juni 2006 #1314 Skrevet 14. juni 2006 Ja kan tenke meg det MammaSarius. Jeg sto på taxfree på Gardermoen med røyk og drikke i kurven og fikk maaaange blikk, så jeg bare tenkte meg hvor mange dere tre må ha fått Men det er jo litt morsomt og syns jeg
Murmelmy Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #1316 Skrevet 14. juni 2006 idaC: Ganske festlig gjeng der vi vraltet rundt i harryland Cr@sh: Kjempe gøy med shopping...og jeg følte meg driiiitflink i dag Peony og MS: Tusen takk for i dag . Håper jeg ikke skravlet hull i hodet på dere....
Murmelmy Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1317 Skrevet 15. juni 2006 God morgen Natten i natt er et kapittel for seg selv. Jeg sover jo veldig godt (når jeg sover) men i natt skjedde det noe som aldri har hendt tidligere. Våknet av en superkrampe i høyre legg. Jeg lå og skrek i sengen og vekket naturlig nok mannen. Det gjorde så dritvondt og jeg fikk ikke rettet ut benet og dratt opp foten for å bli kvitt krampen. Endte med at jeg til slutt klarte å rulle meg ned på gulvet og det sa *knekk* i leggen da jeg fikk rettet den. Har ALDRI hatt så vondt i benet før selv om jeg var midtstopper på A-laget til en 1. divisjonsklubb i Oslo i en årrekke. Mannen våknet jo og brast ut med: "har du veer? Skal du føde?" . Da han skjønte at det var krampe spurte han om han skulle hjelpe. Men da hadde jeg jo fikset det på egenhånd . Det var virkelig ubehagelig, altså! Og drittvondt! Nå skal jeg snart møte en på SM til is. Det blir koselig og jeg tror voff blir med. Orker ikke gå flere turer enn jeg nødvendigvis må... Tassen i magen er superaktiv som vanlig og fikk seg litt av en natt der mamman lå og vrei seg en evighet før hun klarte å gjøre noe med saken Kos dere i finværet på Østlandet!!!
iss Skrevet 15. juni 2006 #1318 Skrevet 15. juni 2006 Dakkar mannen som så for seg full fart til føden!! Men jeg vet hvor smertefult krampe i leggen er altså.. Var en periode jeg hadde det så mye at sambo spratt opp og strakk ut benet mitt, men husket ikke at han hadde gjort det dagen etterpå! Håper du får en fiiiin dag med is!
Cr@sh Skrevet 15. juni 2006 #1319 Skrevet 15. juni 2006 Leggkramper er det verste... Jeg hadde det masse da jeg gikk med Lillegutt, og det har begynt å komme nå også. Et tips er enten å la mannen presse fotbladet ditt ned og bakover, eller prøve deg på sirkelbevegelser på egenhånd. Sirkelbevegelsene hjelper i hvert fall meg... Så langt har jeg ikke hatt behov for mannens hjelp. Men FY! så vondt det er! Kos deg på is-tur med venninne og voff i dag da... Været er jo helt knall Og du... takk for fine svar i boka mi på det med vikariat/sykemelding.
Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #1320 Skrevet 15. juni 2006 Rognebær: Hvorfor har du byttet avatar??? Den er jo ikke deg... Må si jeg beundrer overtidsholdningen din . ← *bluss* åh, takktakk, en positiv overtidsholdning er da så lite Nei men altså, som jeg har skrevet før, jeg har jo fri og er ved god helse, været er pent og før eller siden kommer han jo, så jeg skal ikke klage! Men alle disse KG-folka som driver og MASER, da! Turiform-sengesettene er forresten så fine! Vi har kjøpt et sånt i hvitt (dvs jeg har kjøpt, er litt usikker på hvor opptatt mannen er av fine babysengesett...) Det første som skjedde i det vi kom inn var at en av de ansatte kommenterte på at "Oi, tre gravide damer!" ← Der skulle jeg jammen vært flue på veggen, det hadde vært moro! Leggkramper er skikkelig au-au! Cr@sh sine råd er veldig nyttige. Ha en fin is-dag! Jeg tror jeg også må ut og få meg en is i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå