Murmelmy Skrevet 13. juni 2006 #1 Skrevet 13. juni 2006 Så, jenter... Hva slags informasjon kommer du til å legge ut om barnet? Jeg vet ikke, men tror ikke jeg kommer til å legge ut bilde. Navnet har jeg jo allerede offentliggjort. Så hva svarer dere? Og hvorfor? Kom gjerne med en begrunnelse i et innlegge Takk for svar!
Holly Hobbie Skrevet 13. juni 2006 #2 Skrevet 13. juni 2006 Neimen, saa synd da! Synes det er artig aa se kg-babyer, jeg!
Missbumblebee Skrevet 13. juni 2006 #3 Skrevet 13. juni 2006 Altså, jeg vet ikke om jeg kommer til å legge ut bilde her på KG av nurket, men de har sånn "vis frem de nyfødte" på nettsiden til sykehuset, og der kommer jeg nok til å la dem legge ut bilde, rett og slett av den grunn at jeg har mye familie som bor langt unna, og det gir dem en mulighet til å se den lille. Søsteren min gjorde det når hennes yngste ble født mange, mange mil herfra, og det var så koselig å kunne se lille tulla med en gang lissom. Navn vet jeg ikke om vi klarer å bestemme oss for med det første, så det får vi nå se på!
Windy Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre. Litt for å bevare anonymiteten i tilfelle noen kjente skulle snuble over siden, men mest fordi jeg ikke syns jeg kan ta meg den rettigheten overfor noen andre enn meg selv. Uansett I lokalavisen vil det jo komme da, med alle tre Endret 13. juni 2006 av Windy
Susan Sto Helit Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Kommer ikke til å legge ut hverken ekte navn eller bilde. Jeg ønsker ikke at noen skal ha mer mulighet til å kjenne meg igjen her inne enn det de får av det jeg faktisk forteller om meg selv. Jeg føler at bilder er med på å bekrefte mistanker, slik at de som kanskje tror profilen min kan være RL-meg, får bekreftet dette. Desverre jenter!
Gjest j79 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 Kommer ikke noe navn og bildeher på KG. Her er jeg anonym. På vår egen hjemmeside kommer det derimot bilder og greier, sånn at familie og venner rundt omkring i landet kan få se.
Gjest Rognebær Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har tenkt mye på det, og vet faktisk ikke. Har ikke bestemt meg. Han heter jo Bøtteknotten her selv om vi forlengst har bestemt hva han skal hete! Mulig jeg blir så stolt når han kommer at jeg ikke klarer å la være å vise frem bilde.
Gjest Mireya Skrevet 13. juni 2006 #8 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Kommer ikke til å legge ut hverken navn eller bilde. Kommer til å være stolt som bare f, og vil sikkert vise ham frem til så mange som mulig- av familie, venner og bekjente. De her inne som er venner/bekjente av meg også IRL vil sikkert motta mail med bilde, men flesteparten av dere kjenner jeg jo ikke, så synes ikke det blir riktig å legge ut bilde og navn og sånt her. Vil ikke gjøre KG personlig på den måten, for de aller fleste av dere er jo ikke bekjente av meg engang... Hadde dette vært et lukket forum, så kanskje. Men det er det ikke- det er åpent for hele Norge- hele VERDEN, faktisk. (Stygt sagt kanskje, men det er sannheten.) Endret 13. juni 2006 av Mireya
smilepia Skrevet 13. juni 2006 #9 Skrevet 13. juni 2006 Kommer sannsynligvis ikke til å publisere noen av delene her inne, men poden havner garantert på nettet på vår egen hjemmeside da, så venner og familie som er langt borte kan få se skrytebilder. Og siden både mor og far er datanerder, får poden sikkert egen email ganske kjappt også
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #10 Skrevet 13. juni 2006 Nope! En grunn til at jeg har dagbok her, vil den skal være anonym
Murf Skrevet 13. juni 2006 #11 Skrevet 13. juni 2006 Fornavn, trur jeg! Men ikke bilde. Har noe med at jeg ikke har digitalkamera, og så er det jo noe med at det er et åpent forum.
Fibonacci Skrevet 13. juni 2006 #12 Skrevet 13. juni 2006 Kommer nok til å legge ut både fornavn og bilde i dagboka mi... Er ikke redd for å bli gjenkjent, men det bli annerledes når barna blir større synes jeg. Da er det ikke så gøy å ha bilder liggende på nettet!
Ephemera Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 Kommer ikke til å legge ut hverken ekte navn eller bilde. Jeg ønsker ikke at noen skal ha mer mulighet til å kjenne meg igjen her inne enn det de får av det jeg faktisk forteller om meg selv. Jeg føler at bilder er med på å bekrefte mistanker, slik at de som kanskje tror profilen min kan være RL-meg, får bekreftet dette. Desverre jenter! ← Signerer på denne.
-TeddyToria- Skrevet 13. juni 2006 #15 Skrevet 13. juni 2006 (endret) Kommer nok til å legge ut både fornavn og bilde i dagboka mi... Er ikke redd for å bli gjenkjent, men det bli annerledes når barna blir større synes jeg. Da er det ikke så gøy å ha bilder liggende på nettet! ← Samme her! Har jo allerede lagt ut både bilder og navn...er ikke redd for å bli gjenkjent lenger; skriver ikke noe folk ikke vet i dagboken min, så da gjør det liksom ingenting! Men jeg lar ikke bildene ligge så lenge før jeg sletter dem; da blir de liksom ikke liggende slik at hvem som helst kan bruke de! Endret 13. juni 2006 av -TeddyToria-
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #16 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har allerede lagt ut både bilder og fornavn her på kg. Har av og til tenkt at jeg ikke liker å gjøre det, ikke pga at jeg ikke vil bli gjenkjent, men fordi jeg føler at jeg offentliggjør et mennenske som ikke har kontroll over det selv. Foreløpig har det bare blitt med tanken, og jeg fjerner bildene etter en liten stund, men det er ikke umulig at jeg snart dukker opp med nytt nick og uten navn/bilder av Leon.
Rannva Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 Kommer ikke til å legge ut navn eller bilde nei. Har heller aldri lagt ut navn eller bilde av mannen eller vesla. De jeg "kjenner" her inne får nok både se bilde og vite navn, på linje med venner irl.
Murmelmy Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 14. juni 2006 De jeg "kjenner" her inne får nok både se bilde og vite navn, på linje med venner irl. ←
Imax Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 Det blir opprettet egen nettside for ungen vår, med bilder og dill og dall. Kommer ikke til å linke til den her, men sende til venner og familie. Sender link til de jeg diskuterer med mye, ellers blir det ikke offentlig. Navnet har jeg ikke lyst til å gå ut med, vil at færrest mulig skal hete det
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #20 Skrevet 15. juni 2006 Jeg kommer ikke til å legge ut navn eller bilder på nettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå