Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på du!

I dag har jeg fått gjort endel ;)

Mannen og jeg (sammen med lillebror) har kjøpt vogn, en Quinny 3XL Comfort i fargen sort + at jeg har kjøpt noe klær. I tillegg har jeg kjøpt en sånn derre "min første bok"-greie.

Nå logger jeg meg av for i dag. Skal på bowling med lillebror også skal vi ha chicken tandoori til maiddag...nam nam!

God ettermiddag og kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vogn!

:hoppe:

Stilig den, og visstnok veldig god å trille... Eneste minuset som jeg har hørt om er at babybagen er litt liten. Men det er jo ikke noe problem, for når den blir for liten så er jo sportsvogndelen på Quinny´en skikkelig god mtp liggestilling mm! ;)

Kos deg med bowling og middag!

:vinke:

Skrevet

Jada...tror dere ikke jeg har smurt meg godt inn med kortisonsalve gjennom hele svangerskapet :roll: . Har psoriasis i hodebunn og albuer og smører meg ukentlig inn med en av de sterkeste kortisonsalvene, Elocon.

Ringte legen i stad og hun sa at det sikkert ikke var noe å tenke på, bare at jeg måtte slutte øyeblikkelig :overrasket:

Nå drar snart lillebror til pappan sin. Mannen er borte til i morgen, så det blir det bare oss jenter!!! :hoppe:

Skrevet

Jøss..visste ikke at kortison var dumt for gravide. Hva kan du bruke da da?

Kos deg med jentene i kveld Murmelmy.. :klem:

Skrevet

Heia!

Hvordan er formen? Håper du føler deg bedre og at det ikke er influensa pågang..

Så bra at du vil legge ut magebilde for meg!! Blir de liggende i boka di da? Litt dumt hvis jeg skal ta opp plass i boka di liksom...

Men siden du tilbød deg,så skal jeg sjekke det ut når jeg har tatt runden min og går over til mail avdelingen :ler: Blir helt nerd av å være sykemeldt!!

Gratulerer med vogn ja!! Så bra å få den spandert!

Må snakke litt vogn for svigers i helga tror jeg...Kan bare tenke meg til at svigeror dør etter å bidra,men så tørr hun ikke si så mye liksom!!

Håper du har en fin dag!! :klem:

Skrevet

Takk for hilsen dere!

Philippa, det visste ikke jeg heller til jeg leste i Gravid i går og Gynekolog Toril (som faktisk er min gynekolog) advarte noen mot å bruke kortison mot hemoroider.

Skytte, formen er super. Voffen, lillebror og jeg har gått en times tid i skogen i det nydelige været. Nå koser jeg meg med kakao, popcorn (med altfor mye salt) og Dr. Phil :ler:

Tror forresten jeg kan legge ut bildet i din dagbok :)

Skrevet

Så herlig at formen din er super! :)

Ha en fortsatt flotters tirsdag!

Skrevet (endret)

Takk MissS!

Formen er litt opp og ned. Rart det der, men har nok ingenting å klage over...har ikke kastet opp en eneste gang i denne graviditeten...

Her er bilder fra shoppingrunden min i går (i tillegg kommer vognen, en lue og to par sokker):

Endret av Murmelmy
Skrevet

Så mye søtt du har kjøpt! ;)

Det har sikkert gått greit mtp kortisonen, men det er jo bra du fikk vite at du burde slutte da! :Nikke:

Skrevet

Så fine klær du har kjøpt - det er moro, ikke sant? ;)

Skrevet

Åhhh... så mye nydelig tøy du har funnet! Åhh... det er så moro! :hoppe:

Skrevet

Takk jenter, jeg liker klærne kjempe godt jeg også... Kunne handlet så mye mye mer...men utrolig hvor mye blått og rosa det er der ute. Kan ikke unger gå med noe annet enn disse pastellfargene jeg ikke er så innmari glad i???

Kverula, det er farlig gøy!

TT, fastlegen min var ikke tilstede så jeg fikk snakke med hun som hjalp meg den krisetorsdagen hvor jeg var så hysterisk. Hun ringte min hudlege for meg (vært der én gang) og ringte meg tilbake. Kan bare fortsette med Elocon-salven ettersom det er over et mindre område og ikke så veldig ofte. Takk og lov for det. Ellers hadde denne vinteren blitt veeeeeldig vond og vanskelig.

Også tenker jeg så mye på Peony, mannen og lillemann. Er ikke like ativ inne i dagboken hennes nå som tidligere, men det betyr ikke at hun ikke er i mine tanker mange ganger om dagen. Jeg blir så redd og lei meg av alle disse MA og SA posteringene både her og på SM. Jeg vet hvordan redselen er før man vet hva som har skjedd og jeg vil på død og liv ikke tilbake. Vet jeg er heldig som aldri har hatt noen aborter noen gang, men jeg frykter det....takk og lov så er jeg over den magiske grensen. Har sett babyen to ganger og den er levende, livlig og har et hjerte som banker.

Mine tanker i kveldingen

Skrevet

Jeg vet hva du tenker...er akkurat sånn sjøl. Får fnatt av alle tilfellene i klubben vår på SM - det er jo helt vanvittig...blir redd når jeg leser sånt jeg...

Vi har jo begge sett vårt lille mirakel sprelle i magen, så det vil jo mest sannsynlig gå bra! Vi får prøve å tenke sånn! :)

Gleder meg veldig til UL om 3 uker - og så håper jeg at JM kan høre hjertelyd på torsdag! :hoppe: Og jammen tror jeg ikke at Kveruliten har begynt å gi tegn til mamman sin allerede - det er noen bevegelser nedi der nå som jeg lurer på om kan være h*n! ;)

Når skal du ha ordinær UL?

Skrevet

Skal ha UL 20. mars...under en måned igjen nå.... :hoppe:

Skrevet
Skal ha UL 20. mars...under en måned igjen nå....  :hoppe:

:hoppe:

Skrevet

Heia du!

Enda ikke kommet meg så langt at jeg har fått sendt deg bildet....VM i treghet her skjønner du og jeg ligger an til å vinne......!!

Var mye fint du har kjøpt ja! Hvor fant du det?

Har handlet litt på lindex men finner så enormt lite i nøytrale farger!! Er helt enig med deg ang rosa og lyseblått...Skal barna våre se utsom sukkertøy med alt for mye E-stoffer i?? Litt er jo selvsagt,men såååå mye...blir helt svett jeg! Hva med alle andre fargene vi har da??

Skrevet

14 uker!!!!!

Skytte, klærne er kjøpt å H&M og Cubus. Fant ingenting på Lindex jeg heller...

Skrevet

Gratulerer med 14 uker! :hoppe: Syns stadig du sniker innpå meg jeg! :ler:

Jeg er av de som kommer til å gå amok i rosa eller lyseblått-avdelingen når den tid kommer... :sjenert: Kommer nok til å få et lite drops av et barn! :ler:

Jeg liker veldig godt andre farger også altså, og hvis det er en gutt blir det nok alt mulig av farger. Men om det er ei jente blir det utvilsomt mye rosa og lilla... :hjerte:

UL 20.mars ja - jeg har jo 15. så da nærmer det seg jo for begges del! Det blir spennende!

I natt drømte jeg at jeg var hos JM og hun hørte to hjertelyder og fortalte at jeg skulle få tvillinger! :ler: Og da jeg våkna etter den drømmen var jeg helt sikker på at jeg skulle ha tvillinger, og at det var derfor jeg hadde kjent bevegelser på to forskjellige steder på kort tid i går kveld. :ler:

Men jeg har jo sett at det bare er en der fra før, så det var heldigvis bare en drøm! ;)

Ha en god dag! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...