Murmelmy Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #281 Skrevet 14. februar 2006 Da er jeg tilbake.... Og Mammasarius, du kan gratulere meg med 13 uker i morgen!!! Lilletrille var 66 mm fra hode til stump, så her går det unna! Fikk bilde, men det er mer uklart enn sist...men fin likevel! Gynekologen noterte på helsekortet mitt: "1 vitalt foster. CRL 66mm, BPD 22,8mm" + noe mer jeg ikke forstår. Hva er BPD? Han var så sinnsykt sprellen at hun nevnte ved flere anledninger at dette var en virkelig livlig en. Tanten min var med meg inn. Hun smilte fra øre til øre og strøk meg over håret. Hadde visst blitt stiv i munnvikene etter å ha smilt så mye. Legen fikk ikke sjekket nakkefolden, men vi så på hjernen og resten av småen. Lite sannsynlig at noe var galt, som hun sa. Tok først innvendig så utvendig UL.
Murmelmy Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #282 Skrevet 14. februar 2006 Takk for magebildeskryt... Alltid godt å ha med seg Skal prøve å forklare UL bildet. Hodet er nederst og kroppen (den største delen) er øverst. Beina er trukket oppunder. Den veivet og sparket som bare det. Kjempe gøy!!!
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #283 Skrevet 14. februar 2006 Så moro med en riktig livlig en! Fint å høre at alt var bra... Jeg skal selv på UL til fredag - da er jeg 10 uker... håper jeg får like positive nyheter og så mye å se som deg... selv om den er mindre....
Murmelmy Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #284 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Takk Crash, du bør glede deg!!! Jeg skal jo i bryllup rundt termindato og lurer fælt på hva jeg skal ha på meg. Kom over denne: http://www.motherhood.com//Images/swatches/9202355swd.Jpg Hva synes dere? Jeg slettet IMG-taggene da det ikke er lov å legge inn andre bilder enn de som ligger i galleriet. Grooo, moderator Endret 16. februar 2006 av Grooo
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #285 Skrevet 14. februar 2006 Den kjolen var lekker... ...og etter å ha sett hvor slank du er (utifra magebildet ) så er jeg sikker på at den bli fin på deg rundt terminen...
Murmelmy Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #286 Skrevet 14. februar 2006 Takk Crash... Da må jeg slutte å dytte i meg all mulig drit...
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #287 Skrevet 14. februar 2006 Kan jeg forresten få spørre hvor du fant den kjolen?
Murmelmy Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #288 Skrevet 14. februar 2006 Kan jeg forresten få spørre hvor du fant den kjolen? ← Her!
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #291 Skrevet 15. februar 2006 Nydelig kjole, jeg bestilte det sorte skjørtet som er litt til venstre for kjolen i linken din. veldig fornøyd med nettbutikken. Håper du får en fin onsdag.
Murmelmy Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #292 Skrevet 15. februar 2006 Nydelig kjole, jeg bestilte det sorte skjørtet som er litt til venstre for kjolen i linken din. veldig fornøyd med nettbutikken. Håper du får en fin onsdag. ← Hei Pondusa! Måtte du betale moms osv? Hva var ekstrakostnadene og hvor lang leveringstid var det? Takk
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #293 Skrevet 15. februar 2006 Husker ikke hvor mye det var, men det ble noe tull med tollen da det kom til oslo. Ble liggende der til jeg hadde betalt noe toll. Bestilte flere plagg, og de kom i flere forsendelser. De to første kom kjapt, gikk nok en liten uke vil jeg tro.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #295 Skrevet 15. februar 2006 Hei på deg! SÅ herlig med UL - og en liten sprellemann inni magen!!! Begynner å bli stor også jo, tilogmed! Gleder meg virkelig til UL!!! Siden du ikke skriver noe om det, så regner jeg ikke med at dere fikk se om det er gutt eller jente? Cr@sh: Jeg var på innvendig UL i uke 10 og det er helt utrolig hva du kan se allerede da, selvom h*n bare er 3-4 cm stor! DU KAN GLEDE DEG!!! Veldig lekker kjole du har sett på, Murmelmy - den kan du absolutt ha! Kommer til å bli kjempefin! Ønsker deg en flott dag!
Cr@sh Skrevet 15. februar 2006 #296 Skrevet 15. februar 2006 Cr@sh: Jeg var på innvendig UL i uke 10 og det er helt utrolig hva du kan se allerede da, selvom h*n bare er 3-4 cm stor! DU KAN GLEDE DEG!!! ← Ikke meninga å "kuppe" dagboka di, men; Høres bra ut, Kverula....
Murmelmy Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #297 Skrevet 16. februar 2006 Ikke meninga å "kuppe" dagboka di, men; Høres bra ut, Kverula.... ← Gjør ingenting! Kuppe-aktivitet er bedre enn ingen aktivitet Dere, jeg er i 2. trimester!!! Ok, litt oppsummering om hva som har skjedd de to siste dagene. I går var det foreldremøte noe jeg hadde grudd meg til (mitt første noensinne). Det gikk over all forventning og møtte ass.rektor i dag tidlig som sa: "har du landet ennå???". De var bare så fornøyde med meg og elevene var like så selv om jeg er vesentlig strengere enn læreren deres. Barn liker rammer og regler samt ro i klasserommet. Kult! I dag har pappa, samboer (som er verdens beste) og lillesøster (på snart 6 mnd) vært på kake. Bakte fransk sjokoladekake (litt konfektaktig) og serverte med vaniljeis. Koste masse med lillesøs og pratet endel baby med min kjære "stemor". Fikk burdsagsgave også: 5 dype tallerkener i Villeroy & Bochs New Wave serie + sånn derre liggematte hvor både jeg og babyen kan kose oss. Kjempe fint! I morgen er siste dag på skolen før vinterferie en uke. Gleder meg! Morgendagen blir bare kosedag og vi kommer til å ha det så morsomt. Også slutter de 12.45...ikke verst! En heeeeeeel ukeeeeee....
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #298 Skrevet 16. februar 2006 Åhhh, når du skriver om vinterferien angrer jeg bare liiiiiitt på at jeg ikke jobber som lærer men valgte barnehage i steden...må jo si at feriene er en av frynsegodene ved lærerjobbinga. Men, men - jeg trives bedre i barnehagen enn i skolen så da er det vel greit at det er som det er. Og jeg har jo vært hjemme en mnd nå, så akkurat for tida er jeg mer opptatt av å komme meg på jobb! ØNSKER DEG EN STRÅLENDE FERIE!!!
Murmelmy Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #299 Skrevet 16. februar 2006 ØNSKER DEG EN STRÅLENDE FERIE!!! ← Takk det samme vennen!
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2006 #300 Skrevet 17. februar 2006 for 2. trimester!!! Også så koselig med ny UL...tenk, nå er h*n 6-7 cm lang - begynner å vokse skikkelig nå! Vet ikke om noen svarte deg på det, men BDP er i allefall målet fra tinning til tinning - altså et mål for hvor stort hodet er! Fin kjole forresten! God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå