Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Marsy, på Ullevål får man det man trenger på barsel, ikke på hotellet. I tillegg så brukte jeg slike bind noen dager etter at jeg kom hjem sist. Ikke ønsker jeg å spinke og spare på hygienen...

Jeg sydde et par pyntesting men ble aldri fortrolig med hånddusje, så her går det i Lambi ;)

imli: Vondere å gå på do etter en fødsel enn å føde... My opinion :fnise:

-------------------------------

Vekten kryper nærmerer 75-tallet, men det er vel bare å innse at jeg er gravid ;)

Her er magebilder:

35+5 foran

35+5 siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekten kryper nærmerer 75-tallet, men det er vel bare å innse at jeg er gravid ;)

Kanskje på tide å innse faktum, ja. :fnise:

Kjempefin mage! Tenk at den snart blir tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage :jepp:

75 kilo er ingenting, jeg har passert 80, og hadde vel nesten det samme utgangspunktet som deg, bare et par-tre kilo tyngre. Så det skal du være fornøyd med :)

Huff, får ta do-problemet når det kommer. Fødsel først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å innse faktum, ja. :fnise:

Kjempefin mage! Tenk at den snart blir tom!

:ler: ja, må vel bare innse det ;) Og snart er begge magene (en hver seg vel og merke :fnise:) våre tomme!!!

imli: Ikke heeeeelt på 75 ennå, mangler en halv kilo *fornektelse*. Er alltid veldig flink i godisveien de to-tre siste dagene før legebesøk (som er i morgen).

Det verste er det første bommelombesøket. Det gikk jo overraskende greit sist (etter litt lactulose som hjelp på veien).

36+0 i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det jobb....også jobb igjen på onsdag før permisjonen starter!!!

Jo, også er det legetime i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal vi snart ut i permisjon :hoppe:

Tihi, du er jo hjemme allerede da høna :tunge1:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men med permisjon blir det liksom "lovlig" fravær fra jobben på en måte :ler:

:fnise:

Hei jenter!

I dag er jeg 36+1 og har igjen vært på legekontroll. Har blitt mange av dem de siste to mnd pga den "ikkevoksende" magen. Hodet er fremdeles ned og begynner å feste seg. Rumpa er laaaaaaaaangt opp og legen sliter fremdeles med å måle livmoren under ribbeina mine.

Som hun sier: "ikke noe baby på (min) venstre side, masse baby på høyre.

Det vil si at sf- målet svirrer under over den røde streken og hun fikk ikke målt livmoren til å være noe større enn for to uker siden. Altså, ny kontroll til tirsdag igjen. Ingenting å si på legen min i hvertfall, hun følger meg opp utrolig godt! Vekten har også stått stille de to siste ukene...

Nå sitter jeg på jobb og har 45 minutter + 1 dag igjen før permisjonsstart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir det deilig med permisjon, Murmel.

Det blir det, men veeeeeeldig rart også... :sjenert:

Jeg hadde med kake til alle på jobben og drar hjem igjen med en nydelig stor orkidé og en kokebok med Anne C Herland og kokken fra Bagatelle. Kommer til å savne gutta "mine" på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg nå i permisjonen og nyt å være bare ettbarnsmamma.

Det blir litt mer arbeid når lillesøster kommer, men dobbelt så mye kos og glede med 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg hjemme og nyter permisjonsdagene, snuppelure :) Du har vel full kontroll på saker og ting kjenner jeg deg rett, men det må være deilig å kunne samler krefter og gjøre seg klar :)

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....emma er et nytt nick for meg... Startet ditt forrige nick på H? Spennende! Uansett, grattis med liten spire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...