Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Du har en nydelig mage, Murmel! :jepp:

Leon sto ved siden av da jeg åpnet bildet du la ut forrige gang, og da ble han ivrig og sa "pappa"! Lurer på om det var magen han syntes lignet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrållan: takk :)

imli: Takk, ingen strekkmerker enda. Slapp unna sist, håper å være like heldig nå...

Hei Bippe :). Er særs lite aktiv hos andre, så jeg har ingenting jeg skulle sagt. Blir liksom ikke tid til det med jobb, graviditet, hus, mann, bikkje og en liten gutt på halvannet år som krever litt oppmerksomhet ;)

Du har en nydelig mage, Murmel! :jepp:

Leon sto ved siden av da jeg åpnet bildet du la ut forrige gang, og da ble han ivrig og sa "pappa"! Lurer på om det var magen han syntes lignet :fnise:

:fnise: nå fikk jeg meg en god latter! Takk for mageskryt :kyss:

-----------------------------------------------------------

33+0

I morgen skal jeg til legen for å ta nytt SF-mål. Er det fremdeles lavt så blir eg nok sendt til Ullevål for å ta en vektestimering av jenta. Håper ponusen min har blitt større og at jeg slipper ;)

Ellers er formen ganske bra :Nikke:. Har "fri" i morgen og skal kose meg i byen med mamma, tante og lillebror på 13 år. Skal spise lunsj med dem om jeg ikke må på Ullevål.

Er vel snart på tide å få kjøpt inn bag til vognen og bilsete snart. Man vet jo aldri når de små melder sin ankomst... Kommer nok til å lage en liste over hva som skal med i sykehusbagen ila neste mnd. Tok med meg altfor mye da jeg pakket sist, men var vel litt stresset iom at riene kom tett som haggel :ler:

Håper dere har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en gang tenkt på hva vi trenger til lillebror. Tenker at vi trenger en seng kanskje? Hm, må gå i tenkeboksen, men det er jo enda litt tid igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig mage :hjerter_rundt:

33 uker :danser:

Håper SF målet ditt har økt. Prinsessa har det sikkert superbra inne i magen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. Hun har det nok veldig bra monja, for hun er ei aktiv lita frøken :hjerte:.

Nå har jeg malt ett strøk på det som skal bli storebror sitt rom. Flytter ham fra rommet ved siden av oss, til det som er ved siden av badet. Greit å ha de som skriker mest nærmest :fnise:. Nå skal jo ikke lillesøster ligge der på leeeeeenge ennå, men greit å ha et sted å oppbevare klær osv ;)

Storebror skal få et skikkelig gutterom. En vegg er rød og tre er hvite. Pappan er ihuga Arsenalsupporter så emblemet skal males på den røde tapeten. Yeah yeah. Mini har t.o.m. fått fotballampe i taket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen har vokst 1 cm siden sist uke, så da følger lillesøster sin nye kurve i hvertfall. Fremdeles litt under gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har vokst 1 cm siden sist uke, så da følger lillesøster sin nye kurve i hvertfall. Fremdeles litt under gjennomsnittet :)

Det var bra å høre! Kjekt at den hadde vokst! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Må bare si at du er den fresheste snart høygravide dama jeg noen gang har sett!

Kjempekoselig var du også :)

MeiTaien er superlekker, og jeg fikk fire komplimenter for den på tre kvarter på Strømmen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hei Burpelita!

Så utrolig gøy å få et fjes til nick og navn :Nikke:. Og må si at du var steike fresh du også...og for ei nydelig tulle!!! :hjerter:. Superskjønn!

Glad du liker mei taien, det gjør nemlig jeg også :rodme:. Håper dere får en fin vår sammen; tulla du og søt kjærlighet ;)

Kos deg på "ferie"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns også det r gøy å få et ansikt bak nick og navn, selvom jeg har sett bilder av deg... :)

Koselig å høre at noen (overdriver og) sier man er "steike fresh", selvom man ikke har sovi på tre døgn, og føler seg helt bak mål :ler: Jeg skal suge det til meg, og leve på den lenge! Det trengs... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg syns også det r gøy å få et ansikt bak nick og navn, selvom jeg har sett bilder av deg... :)

Koselig å høre at noen (overdriver og) sier man er "steike fresh", selvom man ikke har sovi på tre døgn, og føler seg helt bak mål :ler: Jeg skal suge det til meg, og leve på den lenge! Det trengs... :hoho:

Men guuuuu' så deilig det er å høre at man ser litt fresh ut når selvtilliten er på bånn, man går i joggis og har satt håret opp i en Grorudpalme :fnise:. Jeg føler meg endelig uthvilt etter en hyttetur uten barn. Sovet et par timer på ettermiddagen samt ni timer om natten.

Hentet mini hos svigers i går og jaggu sov ikke han gjennom natten i natt! Kan ikke huske sist det skjedde uten at jeg måtte inn til ham og dytte i en smokk et par-fire ganger.

Jepp, 34+0 i dag og kun 6 uker og to dager igjen til termin. Formen er egentlig ganske bra (humøret i hvertfall), men har fått en låsning på høyre side av korsryggen. Plutselig "snapper" den og jeg får vondt uansett hvordan jeg beveger meg. Ble skikkelig ille da jeg gikk ut av bilen i går.

Vekten har jeg sånn passe kontroll på og har vel gått opp rundt 200 g den siste uken. Veier nå 74 kilo.

I morgen skal jeg tilbake til legen for å måle magen enda en gang. Håper den er flink og har vokst enda en cm siden sist ;)

Det er ganske utrolig, men huden min er så fresh! Har hørt at den ikke er det i svangerskap (var ikke det med mini egentlig) men jeg føler den gløder litt til tross for at jeg er vinterblek. Lurer på om jeg skal ta sol etter legetimen i morgen.

Håper det står bra til med dere andre og at dere tilgir min ræva besøksrunde (som sjelden forekommer). Er sååååå treig på disse dagbøkene denne gangen :rodme:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Monja og Imli!

Utrolig flott mage :hjerte:

Håper den vokser som den skal og :klemmer:

Det gjør den :Nikke:. Nå er den plutselig over gjennomsnittsstreken igjen. Legen har skikkelig problemer med å måle ettersom livmoren min går så innmari langt opp under ribbeina. Ikke rart magen hver hverken er bred eller stor når jenta har lagt seg godt innunder gitteret :fnise:.

Det er fremdeles MYE liv i henne og hun er sjelden rolig. Husker med storebror at jeg måtte innom sykehuset for å sjekke at han levde etter en hel dag uten så mye som en bevegelse. Slik er det ikke med denne tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at hun vokser og er så aktiv.

Smurfen var ikke mye aktiv han heller, og denne er enda mindre aktiv, så det er forskjellige dager jeg får litt noia av han. Men snart skal de ut og da blir alt så meget bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...