monja Skrevet 14. februar 2008 #2961 Del Skrevet 14. februar 2008 Å Murmel, nå fikk jeg skikkelig vondt i symfysen i ren sympati Det er jo ikke mange dager siden jeg gjorde det samme og endte på krykker resten av dagen. Det er jo bare så ubeskrivelig sinnsykt vondt. Du får hvile resten av dagen og ta vare på bekkenet og kneet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2008 #2962 Del Skrevet 18. februar 2008 Auau! *blåse på* (for det hjelper alltid når gutten min har slått seg) Tenk at det bare er 10 uker igjen da! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. februar 2008 #2963 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper du har blitt litt bedre. Når skal du og Monja lære å holde dere på bena???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2008 #2964 Del Skrevet 18. februar 2008 Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #2965 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei Her har jeg ikke vært før, så stikker snuten innom. Nå har jeg hørt mye skryt om at du er en mei tai-racer, så måtte sende deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2966 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Lavalampe, Monja, LT, Grace, Pondusa Bekkenet var bedre allerede dagen etter, så det gikk greit Hei Her har jeg ikke vært før, så stikker snuten innom. Nå har jeg hørt mye skryt om at du er en mei tai-racer, så måtte sende deg en pm. Så hyggelig! Har sendt PM -------------------------------------------------------------- Jeg vokser og vokser... 31+2 i dag og dette bilder er fra forrige uke http://www.fotoknudsen.no/archive80/270720...t8bJOQg9.JPG?15 Merker at jeg er drittlei av å jobbe og gleder meg maks til å gå ut i permisjon og styre dagene som jeg vil. Kunne nok blitt 100% sykemeldt, men ønsker å holde ut så lenge somm ulig. I hvertfall til en stund uti mars når vi har fått inn en som skal påta seg endel av arbeidsoppgavene mine. Mini er så fantastisk om dagen . Han har en helt utrolig personlighet og tuller som bare det (uten å snakke så vi forstår). Ler meg skakk I dag skal vi ha en av favorittrettene til mini: Laks, poteter, gulrøtter og Sandefjordssmør. Han spiser som en hest og jeg har kjøpt inn 1.2 kg med fisk til oss tre . Gleder meg til middag. Har tatt meg fri i morgen og er jo sykemeldt på fredag. Skal bli deilig å kose seg hjemme i noen dager. Hadde storrengjøring i går og på mandag. Vasket og støvsuget huset både før og etter ejg hadde gjester (Tett Inntil treff) Nå sitter jeg og spiser lovehearts. Halsbrannen kom for fullt i går etter å ha holdt seg borte i et par uker. Blæh! Nei, får komme meg på posten og innom en kaffesjappe. Skal prøve å holde meg på beina denne gangen Endret 24. februar 2008 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #2967 Del Skrevet 20. februar 2008 Så fin mage! Blitt en del større siden forrige bilde ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2968 Del Skrevet 27. februar 2008 Slik forløp fødselen min seg sist... 28.08.2006 (16:35) Dagen i dag: Har gått turer med voff, handlet, strøket fem av mannens skjorter, vært og tatt en kaffe med MammaSarius og vasket noen maskiner... Var hos modn.aku'n i ettermiddag og hun hadde ikke noe spennende å si... Langt fra noen fødepuls hverken før eller etter nålene. På onsdag skal hun sjekke modning og tøye litt oppi der. Kanskje det hjelper. I dag er kroppen på sitt verste. Jeg er dritøm i ribbeina, har vondt på hver side av ryggen, i korsryggen og rumpebeinet. Er lei nå, altså... I tillegg til plagene føler jeg at ingenting vil skje med det første - og det er kanskje det verste. Jeg er sliten og lei... 28.08.2006 (21:09) Dere...jeg har takvise smerter nederst i ryggraden som brer seg rundt som en kynner under navlen og ned til skambener... Akkurat som om det brenner. Kommer med sånn ca fem minutters mellomrom og varer i ca 1 minutt. Har bare hatt fem stykker så langt... Kan det være det store??? 28.08.2006 (22:27) De kommer med 3-4 minutters mellomrom... drar på føden nå Hold boka mi varm! Nå er en ny en på vei...auauau 28.08.2006 (22:56) Fikk SMS fra Murmel nå. De har nettopp levert voffsen og er på vei til føden med rier som kommer tett som haggel! 28.08.2006 (23:39) Ny SMS fra Murmelmy kl 00:34: " 6 cm åpning" Her går det jammen unna, tipper Tassen kommer i rakettfart! 29.08.2006 (06:22) SMS mottatt kl. 6:15: "Tassen ble født 05:20 og ligger nå ved brystetog koser seg. Han eren stor gutt. Mamma klarte seg med lystgass og pappa var verdens beste støtte. " Gratulerer så mye Murmel, tenk nå er han endelig her den lille store gutten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 #2969 Del Skrevet 27. februar 2008 Så flott mage Og så koselig å mimre om den forrige fødselen. Kanskje jeg skal se om jeg finner innleggene fra 2004 jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2970 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg husker du fulgte meg i "oppløpet" sist, monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 #2971 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg gjorde det. Deg og Dråpe....gud bedre så spennende det var. Og nå er det meg og deg som har termin nesten samtidig. Ganske så vittig egentlig. Endret 27. februar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2972 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei på dere, jenter! 32+2 i dag og tida flyr! Mannen er i skrivende stund på Ikea for å handle inn kommode og sprinkelseng til tulla. Mini elsker jo sin seng så kan ikke kaste ham ut av den riktig ennå Var på legekontroll for to dager siden og legen var bekymret for at magen min ikke vokser på "sin" linje, altså på den øverste grønne. Nå er den under den røde . Skal tilbake på tirsdag for å måle på nytt. Har den ikke økt så blir det UL og vekstkontroll neste. Lillemor er aktiv som bare det, så hun har det nok bra inni der . Fine jenta mi! Ellers så er blodtrykket fint og stabilt (ligger som regel på rundt 110/60), HB synker og er nå på 10.1, Vekt på 73.2 kg (+7-10 kilo, spørs på vekten). Puppene mine er enorme, magen er kulerund men man kan ikke se bakfra at jeg er gravid. Trodde det var sånn guttemager var, jeg? :klø:. Ingen strekkmerker så langt og de holder seg forhåpentligvis borte denne gangen også. Jeg har derimot så sinnsykt med blodårer på magen og brystet. Ikke digg å være snart høygravid og vinterblek . Bekkenet er gangske bra og jeg er blitt flink til å ta hensyn. Hodet er fint og kan ikke huske sist jeg hadde hodepine...ubeskrivelig! Nå er det en jobbdag igjen før helgen kommer på fredag. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2008 #2973 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg hadde også store pupper og stor mage, men bakfra så jeg ut som før Tyyyypisk guttemage fikk jeg stadig høre.. Men ut kom ei frisk og fin jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 #2974 Del Skrevet 27. februar 2008 På denne kontrollen lå jeg og plutselig under den røde streken. Men etter å ha sett på papirene mine så jeg jo at JM hadde skrevet 35+4 istdet for 31+2 på denne kontrollen :dåne: Men hun har det nok bra jenta di. SF målet har jo litt å si med hvordan de ligger og da. Guttemage ja Jeg har typisk guttemage denne gangen. Sist hadde jeg jentemage så det der tar jeg med en klype salt. Vinterblek og gravid ja....lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. februar 2008 #2975 Del Skrevet 28. februar 2008 Suuuperfin mage du har! Det har nok en del å si hvordan babyen ligger, på SF-målet og hvordan magen ser ut! Synes det ser ut som en nydelig jentemage jeg. Skal du ha tippeliste da? Husker veeeldig godt hvordan jeg fulgte deg og Dråpe i innspurten sist. Maks spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #2976 Del Skrevet 28. februar 2008 Tihi LT, også fikk vi jaggu samme dag! Men jeg slo Dråpe på målstreken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #2977 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Her er forøvrig magen 32+1 Siden Forfra Må legge ut link for bildene blir så store at jeg sliter med å komme inn i dagboken hjemmefra... Endret 28. februar 2008 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. februar 2008 #2978 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjempefin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2008 #2979 Del Skrevet 28. februar 2008 Så fin du er! Ikke et strekkmerke der i gården! Jeg får ikke lagt ut bilder på KG i det hele tatt jeg... Aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. februar 2008 #2980 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg kom plutselig på at jeg jo ikke har besøkt deg i dagboka di. Og da måtte jeg jo gjøre noe med det. Så her er jeg, og det første jeg får se er en kjempefin gravidmage! Du er jo flott, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå