Lavalampe Skrevet 21. januar 2008 #2921 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg så deg jo som ganske høygravid - og jeg klarer IKKE for mitt BARE LIV å se for meg at du veide bare TO kilo mindre enn meg som høygravid????????? Du var jo superslank med superfin gravidmage! (Jeg hadde kanskje superfin gravidmage, men superslank var jeg IKKE, selv om jeg la på meg 18 kilo mindre enn du gjorde! ) Du er sikker på at du ikke bommer med ti kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #2922 Del Skrevet 22. januar 2008 Bommer ikke med en kilo en gang, Lava . La på meg maaaaaaaaaasse! Men mistenker at de siste kiloene var vann, eide jo ikke ankler mot slutten Og jeg så deg som nybakt mamma første gangen, og du så steike godt ut Lava!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #2923 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har forresten merket tre nye plager i det siste... Har vondt i halebeinet, noe som sikkert har med at jeg sitter mye på jobb. I tillegg så er jeg sår/øm og har vondt i ribbeina. Nederst på siden og bakover mot ryggen. Lurer på hva dette er assa... bekkenløsning? Øm og vondt foran i symfysen (skambenet), mest på høyre side for meg. Endret 22. januar 2008 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. januar 2008 #2924 Del Skrevet 31. januar 2008 Innom å sjekker ståa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. januar 2008 #2925 Del Skrevet 31. januar 2008 Så du hadde oppdatert bloggen, får vi førstevisning her eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2008 #2926 Del Skrevet 31. januar 2008 Fikk akkurat melding fra Murmelmy: Er på Ullevål. En bil kjørte rett i fronten på meg og totalvraket begge bilene. Tror alt er greit.... Så skummelt. Håper alt går bra med alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #2927 Del Skrevet 31. januar 2008 Oi, håper virkelig alt er bra! Høres skummelt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2008 #2928 Del Skrevet 31. januar 2008 Murmel har ligget på registrering nå og venter på UL. Alt ser bra ut. Storebror og pappa'n var heldigvis hjemme. Utrolig at det kan gå så bra når begge bilene blir spiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. januar 2008 #2929 Del Skrevet 31. januar 2008 til Murmelmy. Så glad for at det gikk bra med dere begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. januar 2008 #2930 Del Skrevet 31. januar 2008 Så skummelt! ¨Håper virkelig alt står bra til med begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. februar 2008 #2931 Del Skrevet 1. februar 2008 Oj, så skummelt! Håper det går bra med både liten og stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2008 #2932 Del Skrevet 1. februar 2008 Fikk ny melding fra Murmel: Alt går bra med dem begge. Han var på UL og jenta er perfekt og estimert til 1,3 kilo - 9% over gjennomsnittet. Hun kommer ikke på nett akkurat nå for PC'en er ikke samarbeidsvillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #2933 Del Skrevet 1. februar 2008 Så godt at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2008 #2934 Del Skrevet 1. februar 2008 Så godt at alt gikk bra!!!! Fikk hjertet helt i halsen når jeg leste første innlegget fra Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2935 Del Skrevet 1. februar 2008 Frontkolliderte i går... -------------------------------------------------------------------------------- Hei jenter... Kjørte hjem fra jobb i går og det gikk treeeegt (Nedre Romerike) pga all snøen. Kom meg sakte men sikkert fremover og var glad da jeg var nederst i bakken hos oss. Vi bor på et fjell så det er en laaaaang bakke til huset. Jeg kom meg til første svingen (kjørte vel i 10km over pga møtende biler og dårlig forhold) da jeg ser motgående bil komme mot meg. Ser den skli over i mitt kjørefelt, alt i "sakte film". Holdt meg godt i styret og presset meg bakover mot setet da airbaggene ble utløst og katastrofen var et faktum. Bilen som kjørte på meg var polsk registrert og det satt fire polakker som hverken kunne norsk eller engelsk inni. Stakkars sjåføren var jo helt fra seg og da han skjønte at jeg var gravid så du bekymringen i ansiktet hans. Jeg ringte mannen min og politiet. Mannen måtte jo pakke på lillegutt som ikke engang hadde fått noe mat. Min kjære fikset alt med polakkene (med hjelp fra min søster som studerer i Polen) og snakket med politiet. Ringte for sikkerhets skyld Ullevål og de ville ha meg inn for sjekk. Ulykken fant sted rundt 17.30 og først kl 19 kom redningsbilen. Begge bilene som var i ulykken er ukjørbare og vil bli spiker ila kort tid . Bare for å gi et bilde på skadeomfanget. Fikk levert mini hos tanten sin og var på Ullevål ca 20. Der ble jeg virkelig tatt godt i mot, og de hadde tenkt på meg siden telefonsamtalen rundt kl 18. Hadde t.o.m. lett etter telefonnr mitt ettersom de ble så bekymret for meg og tulla . Jeg ble tatt rett inn og satt på registrering. De tok urinprøve og blodprøve. Registreringen viste at alt var supert med snuppa og hun sparket og bevegde seg som bare det . Likevel ville de ta UL. Legen som møtte meg var samme som sjekket meg ved siste blødning, og han er bare sååååå søt! Han sjekket henne og meg opp og ned i mente. Fikk bekreftet at det var ei jente der og hun ble estimert til å nå veie drøye 1.3 kg. Hun ligger med hodet ned og er aktiv som bare det . Fikk beskjed om å ta det med ro nå de neste dagene for å ta de plagene som evt kommer med en gang. Om det var lite liv eller noen blødninger så måtte jeg komme rett ned og ikke ringe legen min først. Jeg har ingen sjokkskader, ingen fysiske skader og alt er fantastisk. Mannen og mini var hjemme med meg i dag og vi har storkost oss. I morgen skal mini til mormoren sin og mannen og jeg drar til Kiel med med båten - bare oss to Dette var en laaaaaang oppdatering fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #2936 Del Skrevet 1. februar 2008 Så godt at alt gikk bra! Ha en fin helg på barnefri tur med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 2. februar 2008 #2937 Del Skrevet 2. februar 2008 Oj! Her har det vært action - så flott at alt er bra med deg og lille i magen! Håper dere har en fin alene-helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 3. februar 2008 #2938 Del Skrevet 3. februar 2008 Godt alt er vel med deg, og lillejenta i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. februar 2008 #2939 Del Skrevet 3. februar 2008 Så skummelt! Godt det ser ut til å gå bra! Virker som du får god oppfølging på Ullevål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. februar 2008 #2940 Del Skrevet 6. februar 2008 Virkelig godt å høre at alt er bra med dere begge. Håper du koser deg skikkelig på alene-tur med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå