Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hodepinen min sitter bak venstre øye og river og drar i øyeeplet...det er i hvertfall slik det kjennes ut. Når jeg beveger på øynene så gjør det vondt - og man må jo bevege på øynene!

Høres egentlig akkurat ut som min hodepine. Har du fått noen forklaring på hvorfor det blir sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner jenter. Og det er som dere sier, hopeverk er vondt!!! Spesielt når en ikke kan ta noe for å døyve smerten. Det mest skremmende er at jeg er så vandt til det at det er noe som tilhører hverdagen...

Høres egentlig akkurat ut som min hodepine. Har du fått noen forklaring på hvorfor det blir sånn?

Kiropraktoren min har identisfisert hopedinen som spenningshodepine. Og kiro er det eneste som har fungert på meg. Alt annet har hatt mindre eller ingen virkning.

Var hos legen i går og har nå bestemt å prøve å jobbe mer. Går fra 50 til 20%sykemelding :). Veldig fonøyd med det assa :Nikke:. Vi snakket litt om alle disse magekommentarene jeg får og hun kunne pine meg ikke skjønne hvorfor noen skal kommentere min eller andre mage. Det er legen sin det! Hun ba meg om å ikke være bekymret for til tross for at den er veldig liten så ligger jeg øverst på den grønne strefen på SF-målet :Nikke:. Lå der med mini også.

Hun sa at jenta mest sannsynlig ligger lengre inn og at den foranliggende morkaken kan hjelpe på å presse barnet inn mot ryggen min. Jeg har verdens beste lege!

I går shoppet jeg de første plaggene til tulla. Endte opp med noen salgsvarer fra Zara, alt i bruntoner (ikke rosa ;)). En ulljakke/cardigan til nyfødt, en cardigan til sommeren og fire eller fem topper. Brukte ikke så mye topper til mini, men han var født i slutten av august og det var praktisk med litt mer klær enn kun topp og bleie. Litt for kjølig for det den gang.

I dag skal jeg bare være hjemme og kose meg med mini og den aktive jenta i magen. Jeg skal pusle rundt her og vaske litt klær og ellers slappe av og spise sjokolade ;).

Kjenner jeg gleder meg til å treffe tulla.... 24+5 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri heller den stoooore magen, og fikk de samme kommentarene som deg. Jeg tror også det har noe med høyden vår å gjøre jeg. Høye jenter er vi jo begge to, og det er akkurat som om det da er mer plass å "skjule" magen på. Sånn ser det i hvert fall ut til å være for meg.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo noe i det, Samba...men med mr T var jeg jo diger... :overrasket:, og det var et drøyt år sidet :koko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Samba og imli :vinke:

Samba, lollipop har det ikke blitt så mye av...men sjokolade, derimot :sjenert:. Tror nestenjeg hadde gått ned i vekt om jeg hadde kuttet ut sjokkisen og alle de sure skrikerungene ;)

imli: Hodet er jo mye bedre nå som jeg kun har min "vanlige" svangerskapshodepine. Deilig, for før jul var jeg virkelig på felgen...

Har vel gått opp sånn ca 6 kg så lang i svangerskapet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er Lollipop som er forklaringa altså :ler:

Tenk om jeg får ei lita reke nå da iom at lollipopen ikke kan få skylden :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du magebilde noe sted? Vil se!

Bare vær glad for at magen ikke er så stor du! Da er den ikke så mye i veien!

Kos deg i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp snuppa, du leder grovt! Skal se om jeg kan få tatt et bilde i morgen tidlig :Nikke:

Grådig flott mage du har da, monja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp snuppa, du leder grovt! Skal se om jeg kan få tatt et bilde i morgen tidlig :Nikke:

Grådig flott mage du har da, monja!

Takk takk :sjenert:

Enda er den mindre nå enn da jeg gikk med smurfen.

Gleder meg til å se din mage igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter, jeg er veldig fornøyd med den assa, mtp at jeg er annengangsfødende på under to år ;). Eneste aberet er at jeg har ey forklaringsbehov ovenfor ukjente om at jeg faktisk er seks mnd på vei og ikke bare litt lubben :fnise:.

I dag har jeg hatt en full dag på jobb og det har gått supert! Deilig å få gjort unna endel mot tidligere å bare skumme overflaten og ta det viktigste. Har bestemt med sjefen min at jeg jobber fire fulle dager i uken og har en dag fri i forbindelse med helgen, altså fredag eller mandag.

Morgendagen inneholder en JM kontroll, min andre totalt men første på det nye stedet vi nå bor. Blir gøy.

Ha en super kveld!

Forresten, 25 uker i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig hva folk skal mene noe om! Fremmede folk som klapper på magen og folk som med bekymring i blikket spør om det går bra. Haleluja! Jeg vil gjerne snakke om svangerskapskvalme i køen foran kaffebaren.

Jeg er oppe i 7 kg, ser ut som om jeg er 30 uker på vei! Det er nesten verre (og jeg lurer på hvor stor jeg skal bli!). Sjokolade er et must for gravide, det er jeg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...