Lavalampe Skrevet 2. desember 2007 #2781 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg blir helt koko av at små jenter bombarderes med rosa, jeg og! I går diskuterte jeg det med mamma, som klaget sin nød over at det ikke hadde hjulpet å kjempe imot rosahysteriet for hennes del. Hun ble veldig fornøyd da jeg sa at "men mamma, det hjalp på meg! Jeg har jo aldri likt rosa!" Håper vi sees igjen snart og at dere koser dere i nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 2. desember 2007 #2782 Del Skrevet 2. desember 2007 ... og der så jeg plutselig at jeg har ROSA avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2783 Del Skrevet 3. desember 2007 Slipper nok ikke unna rosa jeg heller Lava og Arwen. Men det det går jo an å begrense det... I dag er jeg 20 uker og skal på ny UL. Spennende! Helgen gikk bort i spysjuke fredag og lørdag. Søndag måtte jeg passe mini for da var det pappan som ropte på elgen . Også jeg som skulle sy meg en Mei Tai i helgen . Fikk i det minste bakt fire store pepperkakehjerter til å ha i vinduene + et lite hus. I dag skal jeg kjøpe inn litt julepynt. Har fire sånne derre dyre julefigurbarn som vi har fått av svigermor. Thats it. Må vel ha noe mer? Synes bare så mye julepynt er supertacky... Nå kjenner jeg forresten mikro flere ganger om dagen. Dunker hardt så jeg kjenner det med hånden :rødme: Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 #2784 Del Skrevet 3. desember 2007 Hurra for halgått svangerskap :juhu: Og så herlig med dunking. Det dunker litt her og av og til, men det kjennes ikke på utsiden enda. Gleder meg til å høre mer om UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 3. desember 2007 #2785 Del Skrevet 3. desember 2007 Gratulerer så mye med halvgått svangerskap allerede, Murmel! Tida FLYR! Herlig med bevegelser i magen altså! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #2786 Del Skrevet 3. desember 2007 Gratulerer med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 3. desember 2007 #2787 Del Skrevet 3. desember 2007 Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2788 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei jenter Strengt tatt så er jeg vel halvveis i dag, 20+1 UL i går var jo så fin som det kan gå an å bli. Mikro var stor og fin og viste seg villig frem. Vi konkluderte med at terminen var riktig, altså 23. april, og babyen er virkelig ei jente. Helt utrolig! Jeg skal få en datter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 4. desember 2007 #2789 Del Skrevet 4. desember 2007 Tenk at du er halvveis...-Utrolig så fort dette går da! Enig med julepynt, det er utrolig mye rart og ufint!! Vi har også for lite pynt for det nye huset, men jeg orker ikke fylle det opp med mye rart. Vi klarer oss med det vi har i år, så kjøper jeg heller litt og litt. (Evt ønsker oss til jul.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. desember 2007 #2790 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerar så masse med at du er halvvegs og med at du har ei dotter i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2791 Del Skrevet 4. desember 2007 Samba: Det ER virkelig mye tacky julepynt der ute. Frister i hvertfall ikke å bruke penger på noe slikt. Er så sær at jeg ikke tør å ønske meg det av andre heller...har visst veldig ulik smak våre familiemedlemmer Linn3c: Hei på deg og takk skal du ha. Tenk, nå er det vel snart UL for deg også? Det går så fort denne gangen, altså... -------- Lunsj på jobb var sånne ekle fettede kyllingklubber . Spiser kun brystet på kyllingen, og det uten skinn. Trenger jeg å nevne at jeg ikke spiser lunsj på jobben i dag? Drar snart herfra og skal shoppe litt julegaver. Deretter henter jeg mini litt tidligere i barnehagen og drar hjem og koser oss . Endelig har jeg begynt å glede meg over graviditeten. Eller, det kom litt feil ut. Jeg har jo gledet meg over den, men heller glemt, oversett, fortrengt den osv. Har liksom ikke den samme tiden til å gå helt opp i meg selv denne gangen som sist. Ganske deilig egentlig . Nei, får komme meg av gårde. Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 4. desember 2007 #2792 Del Skrevet 4. desember 2007 Er så sær at jeg ikke tør å ønske meg det av andre heller...har visst veldig ulik smak våre familiemedlemmer I så fall er jeg like sær. Jeg kunne heller aldri bare ønsket meg "julepynt", det måtte bli spesifisert mer enn som så. Mao: jeg måtte skrive ned nøyaktig (legge ved bilde) av det jeg ønsket meg. Heldigvis gjør vi allerede sånn i vår familie (eller i hvert fall i halvparten av familien. Spesifiserte lister er fint, og gjør alt mye enklere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2007 #2793 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei jenter Strengt tatt så er jeg vel halvveis i dag, 20+1 UL i går var jo så fin som det kan gå an å bli. Mikro var stor og fin og viste seg villig frem. Vi konkluderte med at terminen var riktig, altså 23. april, og babyen er virkelig ei jente. Helt utrolig! Jeg skal få en datter!!! Hjelp hvor blir tiden av? Før vi vet ordet av det så sitter vi der med hver vår baby i armene og syns at det var "i går" at vi testet positivt Kjempegøy med jente da! Skal hun også ha et navn på T? Jeg vet om et fint et nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2794 Del Skrevet 5. desember 2007 Samba: Godt å vite at det er flere som meg Grace: Ja, tenk det. Synes det er så uvirkelig at jeg skal ha en jentebaby, jeg . Helt annerledes å vaske og skifte på. Men tenk så heldig jeg er som har både en sønn og en datter! Når det kommer til navn så er vi helt i villrede. Kom med forslaget ditt! Mannen har to søsken og alle starter på M. Har alltid sagt at jeg ikke skal gjøre det samme, men faller man for et navn så faller man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. desember 2007 #2795 Del Skrevet 5. desember 2007 Kom med forslaget ditt! Husker du hva jeg heter?? Er visst et navn med økende populæritet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2796 Del Skrevet 5. desember 2007 Husker du hva jeg heter?? Er visst et navn med økende populæritet! Jess I do . Og enda så fint det blir så når nok ikke det helt opp Det blir liksom litt likt :koko: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. desember 2007 #2797 Del Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer med halvveis og bekreftelsen på at det er ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 5. desember 2007 #2798 Del Skrevet 5. desember 2007 TENK at du skal få ei datter og T ei lillesøster. Jeg syns det er så flott og så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. desember 2007 #2799 Del Skrevet 5. desember 2007 Forskjell og forskjell fru blom. Greit a tenke pa alt som er det samm: Baesjing, amming, vaakenetter osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. desember 2007 #2800 Del Skrevet 5. desember 2007 Forskjell og forskjell fru blom. Greit a tenke pa alt som er det samm: Baesjing, amming, vaakenetter osv! Jeg tror nesten at det er større forskjell på tynne beibier og tjukke beibier enn på jenter og gutter sånn vaskemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå