Dråpe Skrevet 19. november 2007 #2761 Del Skrevet 19. november 2007 Det var veldig godt jobba av oss, Murmelmy! Helt utrolig egentlig! Tenk om du og monja føder på samme dag også - da dåååner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. november 2007 #2762 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Synkron-føding? Det blir artig å følge med dere i hvert fall, når det er så tett mellom terminene! Endret 19. november 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 19. november 2007 #2763 Del Skrevet 19. november 2007 Synkronføding høres bra ut! Håper formen er ok - godt at gutten (?) har det bra! Håper T er i bedre form... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2007 #2764 Del Skrevet 23. november 2007 Her kommer litt Murmel sladring (hun er uten nett nå under flyttinga).... UL idag er overstått og alt er bra med den lille inne i magen. Terminen ble uendret og lille T skal bli storebror til...... Gratulerer masse med jente i magen, snuppa! I knew it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 23. november 2007 #2765 Del Skrevet 23. november 2007 Hva var det jeg sa??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2007 #2766 Del Skrevet 23. november 2007 Jente?? Og Murmel som trodde hun skulle få gutt.... Så moro. Og så fint at alt er bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. november 2007 #2767 Del Skrevet 23. november 2007 Ja det blir jente på oss alle 3. Bare vent og se. Gratulerer så masse med prinsessa i magen Murmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 23. november 2007 #2768 Del Skrevet 23. november 2007 OJOJOJ - ei jente!!! Morsomt med lillesøster da - og masse shopping av jente-stæsj, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. november 2007 #2769 Del Skrevet 24. november 2007 Haha, hva sa vi? Gratulerer me jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2007 #2770 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Åh, så gøy!! Grattis med en liten jente i magen, Murmel Endret 24. november 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. november 2007 #2771 Del Skrevet 25. november 2007 HERLIG! Grattis! Supert at alt var bra på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. november 2007 #2772 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Gratulerar så masse med ei jenta i magen! Endret 26. november 2007 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2773 Del Skrevet 26. november 2007 Tusen takk alle søte jenter! Husk at dette er med forbahold da vi bare fikk se barnet nedenfra. SKal tilbake igjen på tirsdag iom at termin er 20 dager etter menstermin (noe jeg visste fra før av). Tenk om det er ei lita tulle! Dette er bra! Har jo ei bittelillesøster på 2 år som har mye lekkert tøy vi kan arve . Kommer nok ikke til å gå helt craaaaazyyyy, heller. Er ikke så himla glad i rosa Takk for sladring monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. november 2007 #2774 Del Skrevet 26. november 2007 Tusen takk alle søte jenter! Husk at dette er med forbahold da vi bare fikk se barnet nedenfra. SKal tilbake igjen på tirsdag iom at termin er 20 dager etter menstermin (noe jeg visste fra før av). Tenk om det er ei lita tulle! Dette er bra! Har jo ei bittelillesøster på 2 år som har mye lekkert tøy vi kan arve . Kommer nok ikke til å gå helt craaaaazyyyy, heller. Er ikke så himla glad i rosa Takk for sladring monja Blir spennende med nye UL da. Skal de prøve å fastslå ny termin da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2007 #2775 Del Skrevet 26. november 2007 Så spennende med ny UL. En får jo ta alle sniktitter på den lille som en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 26. november 2007 #2776 Del Skrevet 26. november 2007 Heldigvis finnes det mye skjønt i rødt, lilla osv Har flyttingen gått bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2777 Del Skrevet 27. november 2007 Assa, det er ikke heeeeelt sikkert at det er jente da... , men det er det visst aldri med jenter. Lettere med gutter. Gleder meg uansett masse til UL igjen om en uke. Samba; flyttingen går supert og vi var i hus og ute av leilighet på fredag. Overtok husnøkkelen onsdagen så vi hadde ikke akkurat god tid. Hjemme er det nå ryddig og det meste er på plass selv om vi mangler noe møbler. Dette blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. november 2007 #2778 Del Skrevet 30. november 2007 Grattis med mulig jente! Styr unna det rosa, jeg kan garantere at det blir utrolig mye rosa etter hvert uansett. Hadde ikke et rosa plagg før kråka ble født, og så har jeg lagt ned rosaforbud, men jammen meg tusler hun ikke rundt som bare det i rosa, rosa, rosa! Jeg har faktisk begynt å bevege meg inn i gutteavdelingen, og kråka har fått masse fint tøy der. Så det med tøy går nok sikkert bra, mye du kan bruke fra T der vil jeg tro. Synes faktisk det er litt morsomt jeg, når folk snakker til kråka som om hun var en gutt De blir alltid litt flaue hvis jeg etterpå sier navnet hennes, for jeg sier ikke noe når de spør. Vi bør jo treffes en dag med vofser, unger og mage! Så kan vi måle hvem som har størst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2779 Del Skrevet 30. november 2007 Hei Imax Ja, vi bør møtes med bikkje, unge og mage . Jeg har liiiiten mage nå sammenlignet med sist. Herregud, jeg er halvveis! Vet du hva? Jeg har rosafobi på små jenter! Ser jo at jeg må svelge noen kamler på dette området, men er ting for rosa så blir det nok byttet eller liggende i skapet. Jeg så ut som en gutt da jeg var lita, så regner vel med at den lille også blir å gjøre det . Om ikke hun ligner på tantene sine da. De var jente-jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2007 #2780 Del Skrevet 30. november 2007 Det er rart det med rosa og jenter. (Jeg har ikke fobi da, så jenta mi har litt rosa) når den prinsesse-barbie reklamen kommer på tv så stopper jenta mi opp for å kikke. Det skjer hver gang Hun er 8 måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå