Gjest imli Skrevet 6. november 2007 #2741 Del Skrevet 6. november 2007 Grattis med 16 uker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. november 2007 #2742 Del Skrevet 6. november 2007 for 16 fullgåtte. Når har du ul-dato? Jeg skal den 26.nov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2007 #2743 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2744 Del Skrevet 7. november 2007 for 16 fullgåtte. Når har du ul-dato? Jeg skal den 26.nov 23 Midt i flyttekaoset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2007 #2745 Del Skrevet 8. november 2007 Nå nærmer det seg UL med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. november 2007 #2746 Del Skrevet 8. november 2007 Innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2747 Del Skrevet 12. november 2007 Hei på dere! Herregud, tiden flyr! Nå er jeg 17+1 og fredag neste uke er det tid for ordinær UL. I mellomtiden skal vi ha innkjøring i ny barnehage og ikke minst flytte...altså veeeeeeldig mye å gjøre. Mini er febersyk opg verdens mest kosete lille baby. Ligger nå og sover - skjønningen min . I morgen skal jeg til Jordmor for første gang i dette svanerskapet. Muligens siste også om jeg ikke velger å melde meg til ny JM dit vi flytter. Vekten har økt med 3.1 kg ogverre blir det nmok. Ennå har jeg ikke nådd startvekten til forrige svangerskap etter pergoen. La jo på meg rundt 7 kg på den forbaska hormonkuren. Bør vel ikke klage ettersom de snaue 30 kiloene rant av og var borte etter seks mnd... Ha en fin uke, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. november 2007 #2748 Del Skrevet 13. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2749 Del Skrevet 13. november 2007 I dag har jeg vært hos JM og alt er bra med magen og meg. Blodtrykk bra, symfysen litt over gj.snitt og hjertelyden var på ca 145, akkurat som med mr T . BLir nok en lillebror dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. november 2007 #2750 Del Skrevet 13. november 2007 Innom og leser litt! Fint at alt er bra med deg og lille baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 13. november 2007 #2751 Del Skrevet 13. november 2007 Godt å lese at du er i fin form. Ja, for ikke å snakke om at svangerskapsukene "løper avgårde". de gikk noe tregere da du ventet Mr. T? Lykke til med flytting. Vi er veldig glad vi er ferdig med den biten. *Fju* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. november 2007 Forfatter #2752 Del Skrevet 14. november 2007 Hei jenter. Vi er hjemme andre dag på rad med lillegutt som er febersyk, hoster og snørrer fælt. Mannen var hjemme i går og i dag har vi jobbet halv dag hver. Tror nok mini blir hjemme i morgen også. Jeg var hos JM i går og det gikk jo greit - ikke så lenge jeg var der sist med mini i magen, så hadde ingen spm. Jeg har bakt chocolate chip cookies i dag - nam nam. Middagen blir krydderpølser og potetmos. Om en uke tar vi over huset og om 1 1/2 uke er det ordinær UL. Mistenker enda en guttbass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 #2753 Del Skrevet 14. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. november 2007 #2754 Del Skrevet 16. november 2007 Spennende med UL!!! Og moro med nytt hus! God bedring til mr T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2007 #2755 Del Skrevet 16. november 2007 Så spennende med UL. Jeg tipper også gutt på deg Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. november 2007 #2756 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tror du det blir en lillebror? Skal dere se kjønn på UL? Jeg tror det er ei lita jente jeg. Og så mange jenter det ser ut til å være i aprilklubben får vi vel henge oss med på trenden Håper du får en flott helg! Lykke til med nytt hus. Så spennende! Endret 17. november 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. november 2007 #2757 Del Skrevet 17. november 2007 Snart UL nå! Spennende... Kjenner jeg gleder meg og er spent på andres vegne, jeg, med UL og andre spennende baby-greier Da tipper jeg jente på deg, for å være litt vrang Håper gutten din blir fort frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 17. november 2007 #2758 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg tror det kommer en lillebror til dere! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. november 2007 #2759 Del Skrevet 18. november 2007 Nå er det ikke lenge igjen til ul!! Tipper du, monja og jeg får hver vår jente denne gangen, og så føder vi på likt den 25. april. Hadde vært noe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. november 2007 Forfatter #2760 Del Skrevet 19. november 2007 Det hadde vært noe, P Ganske utrolig at Dråpe og jeg traff samme dag sist med termin 15 dager fra hverandre. MEN, jeg akter ikke å gå overtid, husk at mr T var nesten 4.7 kg da han ble født (og bare 51 cm lang og 38 cm i HO). Er så sikker på at det er en gutt denne gangen også at jeg går på UL kun for å bekrefte. Vi vet jo at alt annet er bra med bebisen, så det er liksom kjønnet + det å fastsette terminen jeg er spent på . I dag skal jeg til legen. Får se om jeg fortsetter å være 100% sykemeldt... Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå