Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

inli: Blir ingen flere :). Mini utenfor magen og mikro inni magen :Nikke:

Hehe da slipper du å finne på flere mindre og mindre navn da :)

Når skal du på UL forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe da slipper du å finne på flere mindre og mindre navn da :)

Når skal du på UL forresten?

Jeg skal på UL 23. november :)

Herregud, jeg synes tiden går så fort, jeg. Nå er jeg strak 15 fullgåtte :overrasket:.

I dag skal jeg til legen og snakke om en evt forlenget sykemelding (noe jeg ikke tror skjer). Hmm....innmari behagelig og godt for hodet mitt at jeg jobber redusert, men formen ellers tilsier at jeg kan jobbe fullt. Blir uansett spennende å se om hodepinen forverrer seg om jeg jobber fulltid igjen.

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kariusen :vinke:

Alt gikk bra hos legen. Er fortsatt sykemeldt 50% i ytterligere én måned. I tillegg fikk jeg brevet til forsikringsselskapet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at du er sykmeldt 50% i en mnd til. Det har nok hodet ditt veldig godt av :klem: Ja, tiden virkelig flyr nå. Synes ikke det er lenge siden vi testa positivt og nå har jeg vært gravid i 100 av 280 dager alt. Fantastisk. UL blir 19. november her, så jeg er spent ja. Vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi vil vite kjønn :Nikke:. Ja tenk, i morgen er jeg 15+0. Håper jeg rekker å nyyyyyyte denne graviditeten assa!

Nå har jeg lagt mini etter en lang dag med bading, leking og kosing hos mormor. Leverte lillesøs i 17.30-tiden, men vi ble nå hengende der en times tid også ;).

Nå står det to middels store bakte poteter i ovnen, jeg har stekt bacon og skal ha kryddersmør til. Har tatt opp 3 episoder med csi denne uken og skal se det mens fettet renner nedover kjakane :ler:

GOD LØRDAG, DET ER DIGG Å VÆRE MANNLØS HJEMME!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg var også manneløs hjemme i går!

Supert at dere fikk solgt leiligheten så fort! :jepp: Grattis med barnehageplass også! Ser ut til at alt faller på plass hos dere nå!

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannløs lørdag høres jo skikkelig digg ut. Håper du kosa deg masse :klemmer:

:ler: Koste meg masse. Spiste potet mens jeg så csi og var i seng 21.45 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Grattis med 15! Jeg følger deg 3 uker etter (men det blir fort 5 uker etter når vi snakker fødsel, jeg kommer sikkert til å gå over tiden igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...