Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så bra at Mikro har det fint i magehulen sin! :klemmer:

Er stadig innom slyngesiden din, både jeg og Baktus har veldig lyst til å prøve slynge denne gangen. Etter å ha sett lynkurset ditt i knyting, ble vi bare enda mer ivrig. Så ikke så vanskelig ut som vi trodde. ;)

Blir nok en Mei Tai på Lille Spire... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mei Tai er supert, snuppa :Nikke:. Gleder meg til å bære mikro. Blir ikke så mye minibæring for tiden, men det er mer fordi formen min har vært småuggen og mini går i bhg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi og kommer til å prøve en eller annen bæreanretning denne gangen. Har jo bært smurfen i BabyBjørn da han var liten, men jeg er ikke helt fornøyd med den.

Så godt at Micro har det helt fint inne i magen din.

Håper dere får en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

Ville bare innom å ønske god helg.

Jeg blir nok å kjøpe en mei tai denne gangen, for jeg kan ikke sy. Vi har jo en ergo, men den sparer vi til smule blir litt større. Imens bruker pondus den litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei Tai er supert, snuppa :Nikke:. Gleder meg til å bære mikro. Blir ikke så mye minibæring for tiden, men det er mer fordi formen min har vært småuggen og mini går i bhg...

Er det sånn at du får litt ekstra tid til overs igjen så man kan få mei tai i egne ønskefarger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg veldig til å bære en helt nyfødt denne gangen!!!

Jeg er så glad for at jeg hadde Mei Tai i huset allerede før Mini kom hjem fra sykehuset. Det var helt spesielt å bære den vesle vesle kroppen..... :hjerter: I tillegg ble det også mulig å gjøre noen praktiske ting. Veldig veldig greit. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg hadde Mei Tai i huset allerede før Mini kom hjem fra sykehuset. Det var helt spesielt å bære den vesle vesle kroppen..... :hjerter: I tillegg ble det også mulig å gjøre noen praktiske ting. Veldig veldig greit. :Nikke:

Ja, bæring er fanastisk! Vi begynte å bære da fisen var rundt en md gammel. Nå er vi erfarne bærere begge to, så denne gangen skal vi ha med elastisk sjal på sykehuset. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk solgt leiligheten vår i dag!!! Hadde visning i går og nå er den jaggu solgt. :hoppe:

:hoppe: sammen med deg. Så flott da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! Her går virkelig ting slag i salg.

Kjøpte hus for et par uker siden, solgte leiligheten på mandag til takst (3 mill) og har fått bhgplass i den nye kommunen i dag :hoppe:

Vi flytter inn 21. nov og nye eiere av leiligheten flytter inn her 23. november. Veldig greit å slippe mellomfinansiering lengre enn nødvendig.

Mini begynner i ny bhg allerede til onsdag.

Det eneste som gnager litt nå er Thailandsturen vi har bestilt i desember. Jeg må få en erklæring fra legen på at det er en risiko for svangerskapet om vi reiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med hurtige avgjørelser på alt. Og lykke til med flytting, det er jo ikke lenge til heller. Blir sikkert koselig å få feire jul i nytt hus. Spennende :hoppe:

Håper det går greit med ferieturen deres. Hvordan er formen din for tiden? Er du mye på SM? Jeg er nesten aldri der lenger, men det er ikke sikkert jeg går glipp av så mye :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ganske grei. Akkurat nå passer det veldig godt å avlyse turen ettersom vi har så mye annet å bruke penger på nå...

Du går IKKE glipp av noe på SM. Jeg er mest innom og leser, men skriver svært sjelden. Annerledes når man venter nr 2 og har vært i gjennom dette tidligere.

Er forresten 14+3 i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regna nesten med at det ikke var mye å gå glipp av på SM. Folk er kanskje ikke så aktive enda, og så er det litt mye bekymringer etter min smak enda..... :flau: Jeg skjønner jo at folk er bekymra, det er ikke det, men det blir litt i overkant noen ganger. Og så smitter det over på meg som i utgangspunktet er ganske så rolig i dette svangerskapet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monja: enig med deg. Folk er litt overbekymret og jeg merker jeg tar ting litt mer med ro...

inli: Blir ingen flere :). Mini utenfor magen og mikro inni magen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...