Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hei giejn,

Blør ennå, men mye mindre. Skal til legen kl 10.15, så får se hva hun sier. Snakket med sjefen min i går så han er klar over (i grove trekk) hva som foregår.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det jammen vært dramatikk!

Godt å lese at alt er bra med babyen. Og fint at du har fått sykemelding og blir sjekket ordentlig hos gynekolog. Huff... det der er jo skrekken for alle gravide og jeg tør ikke tenke på hvor hysterisk jeg hadde blitt med tanke på alt det blodet... Husker jeg ble bekymret en gang jeg hadde svakt rosa utflod mens jeg var gravid...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Epg og Samba. Blir deiig å komme seg på ny UL i morgen. Det er en vikar for min gyn som skal sjekke meg. Det vittige er at det var han som hjalp meg (i medisinsk forstand) med å bli gravid med mini. Overlege på avd for ufrivillig barnløshet (eller no') på Riksen.

Veide meg hos legen i stad...nesten 3 kg opp siden jeg ble gravid :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok godt å få tatt en ny sjekk i morra, selvom du vet at alt er i orden så skjønner jeg at det er godt å få det bekrefta nok en gang.

Høres fornuftig ut med sykemelding, sikkert ingen ulempe for deg å kunne få slappe av litt etter en sånn opplevelse. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt med blødninger, men enda godt å lese at Mini har det bra! Ta det med ro nå, og håper det går fint på UL i morgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er i skjønneste orden, jenter :)

Mikro er akkurat som h'n skal og nå er det bare å glede seg til en aprilbaby :Nikke:

:hoppe: Åhh så godt å høre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...