Fibonacci Skrevet 28. september 2007 #2641 Del Skrevet 28. september 2007 God tur, og håper formen din snart blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. september 2007 Forfatter #2642 Del Skrevet 29. september 2007 Her er jeg! I finstasen, ventende paa taxi som skal frakte oss til restauranten. Koselig at dere er innom naar jeg er paa tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. september 2007 #2643 Del Skrevet 29. september 2007 Koser du deg på tur?? Morro!!! Har du forresten Vista på maskinen du blir kastet ut av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 30. september 2007 #2644 Del Skrevet 30. september 2007 Skulle Vista være et problem? Jeg har Vista her, og blir aldri kastet ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. september 2007 #2645 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har vista, og hatt problemer med det... Har diskutert litt på ris og ros men ikke kommet frem til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2646 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hello girls!!! Jeg hadde det knall på tur og sånn er det . Mye har skjedd i det siste, vi har nemlig kjøpt hus!!!! 3.9 mill out the window . Veldig fornøyde og flytter inn om en drøy måneds tid. Vi har derfor fått det litt hektisk med visning osv, så megler var på besøk i går og meglere kommer i dag. Mini skal sove hos svigers fra i dag til søndag så vi får pakket, ryddet og vasket til fotograf neste uke. Hastverk!!! Også skal vi på UL i kveld . Grugleder meg. Føler meg ikke gravid - bare feit. Sånn er det . Nå er det lunsj, så skal jeg hjem til meglerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollefisen Skrevet 4. oktober 2007 #2647 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så gøy at dere skal ha to tette! Det blir det her i gården også, om alt går bra og alt det der... Frykter å legge på meg like mye som sist jeg også. Det rant fort av her og, men jeg var scwæææær på slutten altså... Jaja, man får ta det som det kommer... Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. oktober 2007 #2648 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med huskjøp! Og lykke til med megler og UL! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 4. oktober 2007 #2649 Del Skrevet 4. oktober 2007 Grattis med huskjøp! Håper dere fikk sett fine bilder på ul idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 4. oktober 2007 #2650 Del Skrevet 4. oktober 2007 Neimenn, så gøy med huskjøp. (Link på PM hadde vært artig!! ) Millionenen fløy ut av vinduet da vi også kjøpte hus for noen måneder siden. Det er vanvittig deilig med mer plass. Ikke stress for mye nå da. (Som om det er lett ved salg av leilighet... ) Håper dere får solgt kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 4. oktober 2007 #2651 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer med hus! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2652 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei jenter Ny termin er satt og det er 22. april. Er 11+4 og hadde et meget vitalt foster. Var utvendig UL og helt utrolig hva man kunne se. Vi var på Volvat hos en meget hyggelig JM som forklarte og tok seg meget god tid Vi fikk se en fin nakkefold, fire hjertekammere, perfekt hjerne og lårbein. Alle lemmer var intakt og den vinket og veivet inni der Måtte bare dele det... Samba, skulle gjerne delt men har ikke prospekt på pc'en. Annonsen er fjernet fra finn.no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. oktober 2007 #2653 Del Skrevet 4. oktober 2007 Grattis med huskjøp!!! Og supert at alt er bra med den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. oktober 2007 #2654 Del Skrevet 7. oktober 2007 Gratulerar med huskjøp! Og så kos å få sjå den vesle i magen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. oktober 2007 #2655 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med huskjøp! Er det lenge til dere får flytte inn? Vi overtar huset vårt nå på søndag, og har ventet i 4,5 måned, så dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. oktober 2007 #2656 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hello girls!!! Jeg hadde det knall på tur og sånn er det . Mye har skjedd i det siste, vi har nemlig kjøpt hus!!!! 3.9 mill out the window . Veldig fornøyde og flytter inn om en drøy måneds tid. Vi har derfor fått det litt hektisk med visning osv, så megler var på besøk i går og meglere kommer i dag. Mini skal sove hos svigers fra i dag til søndag så vi får pakket, ryddet og vasket til fotograf neste uke. Hastverk!!! Også skal vi på UL i kveld . Grugleder meg. Føler meg ikke gravid - bare feit. Sånn er det . Nå er det lunsj, så skal jeg hjem til meglerne Wow, her har det skjedd ting siden sist! Grattis med nytt hus!! Er det i Oslo eller? Og så bra at alt var bra med lille mini.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 9. oktober 2007 #2657 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så moro å lese om huskjøp og den vesle i magen som spreller og er i vigør! Hektiske tider framover da, men det blir sikkert kjempemoro å flytte inn i nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2658 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei jenter! Takk for alle husgratulasjoner! Om dere kjenner noen som trenger en 3 roms med garasje, heis og balkong på Årvoll med marka som nærmeste nabo - ROP UT! Murfern: Vi flytter inn senest 26. november. Får vi solgt leiligheten kjapt, så flytter vi før. Det er gøy med nytt hjem, ikke sant? Grace: Det er ikke i Oslo, men kun 20-30 min unna med buss Det er rett nord for Olavsgaard. Dråpe: Det ER gøy, men FORFERDELIG spennende meg leilighetssalg 12+4 i dag og tida flyr! Formen er ganske greit, men ,erker at når jeg stresser så kommer hodepinen for fullt. Er fremdeles sykemeldt 50% og er det i hvertfall et par uker til. Her skjer det endel forutenom huskjøp/leilighetssalg og babyheving. Vi skal i begravelse i morgen til mannens farfar. Det blir trist, men en verdig og fin avskjed. Samme prest som viet oss og døpte mini. Han er flink. Ellers så er det mye jobb når jeg først er på arbeid. Det er gøy, for tiden flyr og jeg elsker å ha det litt hektisk rundt meg. Håper det går bra med dere alle! Jeg er særs til og fra for tiden, men vi har som sagt mange baller i luften. Visning torsdag om en uke og søndagen etter. SPENNENDE! Hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2659 Del Skrevet 11. oktober 2007 Her er forresten huset vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. oktober 2007 #2660 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det var lekkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå